Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,2 16в-капе антифриз върху масления филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така..така. Сега гледай за гьолче и напролет живот и здраве...
    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

    Коментар


      #17
      lubo_Y10 написа:
      Така..така. Сега гледай за гьолче и напролет живот и здраве...
      Бе то гьолче не прави,ама за една нощ се навлажнява гарнитурата в единия край.Откакто я следя,изгуби около 100-150 грама за 35 дни.После като запаля се изпарява.
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #18
        Абе колеги,възможно ли е да ми е направило тая беля от скапана капачка на разширителния съд?Питам,защото се сетих,че на предните ми италианки като изгася колата(кагато е загряла разбира се) се чуваше едно цвъркане от капачката,което показва че клапана отваря и изпуска налягянето,а сега при бравата такова явление не се наблюдава-никакав знак че клапана работи.Като я отвия и тогава изпуска-"ПСССТ".Покарях я с отвита леко кпачка и забелязх че подлизва доста по-малко антифриз по гарнитурта.Ще взема да покарам така малко и като се има предвид че и налях и един Рад уелд,дано да позадържи теча.П.П.Проблем ли е да се кара с леко развита капачка,щото съм чувал че системата работи коректно под налягане?
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #19
          Отлагането на ремонта не решава проблема. Най-много да ти изхвърли антифриза без да се усетиш и щеш-нещеш ще отваряш. Ама не се знае още какво ще пре@беш.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            Реших се,ще я отварям.Стискайте палци да мине гладко.
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #21
              Отваряй, ама си намери правилните вложки за кожуха на валовете и за болтовете на главата. Миналата седмица цял ден обикалях по магазини и сервизи и никъде няма рибета (приличат на торкс, но зъбите са правоъгълни). Отвий една от капачките на двигателя с имбус 8 и ще видиш за какво говоря. Има и гарнитура между главата и блока с разпр. валове. Много работа е, ако спре да тече по-добре не пипай. Ако нямаш топъл гараж по-добре се откажи да не останеш без кола до пролетта. Фиатчето, което зарязах е 1,2 16в на 160к км. и тече от същото място и ще му сипем една добавка течна холц и ако не се оправи тогава ще се отваря. Губи около литър на няколко месеца и засега не е оправдано да се дават едни 400-500 лв за майстор и части... Добре, че се отбих при един майстор на фиати, който ме разубеди да отварям мотора при такъв минимален теч и при положение, че всичко друго е наред и няма смесване на масло и антифриз, нито надуване на охл. с-ма.

              Коментар


                #22
                max-2 написа:
                Отваряй, ама си намери правилните вложки за кожуха на валовете и за болтовете на главата. Миналата седмица цял ден обикалях по магазини и сервизи и никъде няма рибета (приличат на торкс, но зъбите са правоъгълни). Отвий една от капачките на двигателя с имбус 8 и ще видиш за какво говоря. Има и гарнитура между главата и блока с разпр. валове. Много работа е, ако спре да тече по-добре не пипай. Ако нямаш топъл гараж по-добре се откажи да не останеш без кола до пролетта. Фиатчето, което зарязах е 1,2 16в на 160к км. и тече от същото място и ще му сипем една добавка течна холц и ако не се оправи тогава ще се отваря. Губи около литър на няколко месеца и засега не е оправдано да се дават едни 400-500 лв за майстор и части... Добре, че се отбих при един майстор на фиати, който ме разубеди да отварям мотора при такъв минимален теч и при положение, че всичко друго е наред и няма смесване на масло и антифриз, нито надуване на охл. с-ма.
                Ми колега,аз сипах точно същата добавка както казваш на холтс-рад уелд се казва и не спря,минал съм с нея около 120 км и ефекта е нулев.Иначе и аз мисля че друг проблем нямам-колта си върви и работи перфектно.Само не зная колко трябва да са твърди мъркучите като загрее.От казанчето не бълбука...направо не зная.Днес съм обиколил към 20 сервиза в Русе,защото работата ми е свързана с тях и повечето казват че трябва да се отвори,защото ще става все по-зле.Фрапантното обаче са цените-офертите варираха между 120 и 300 лева вкл. и шлайфа на главата.Питам се аз от къде идва тази разлика в цените при условие,че съм ходил наистина в сервизи,а не при гаражни майстори.Дали ние клиентите сме баламурници или онези са мошенници .
                Fiat Brava 1.2,16в

                Коментар


                  #23
                  Днес си взех колата от сервиз,след смана на гарнитура глава,гарнитура капак клапани,гарнитури изпускателни и всмукателни колектори,маслообирачи,семеринг разпред.вал.Причината за теча се оказа кривнала глава,която беше шлайфана .Резултата-течове няма,НО колата направо е осакатена-стигнах до къщи и заработи на 2-3 цилиндра.Върнах се в сервиза и ония я оправиха-имало вода в лулите на свещите.Такааа,тръгвам към къщи и привидно всичко 6.Тръгвам да паркирам пред блока и забелязвам,че при по рязко подаване на газ ми пречуква аванса.По-изразено на бензин,на газ почти не се усеща.Инъче колата върви много-на първа,втора и трета върти гуми.Преди това беше по-спъната,но и аванса не пречукваше.При зацепването присъствах на място.Отначало се видяха в чудо с тази липса на белези при този двг.Бяха си направили отметки с маркер,ама и те не им свършиха работа,защото ангренажното колело на разпр. вал не се фиксира към него нито с шпонка,нито с щифт и като го махнали и .... шах с пешката.В началото я зацепиха по строго научния и технически издържан метод на нагаждането .Аз им вдигнах пушилката и намериха прословутите чопове за фиксиране на разпр.валове от некъв колега.Зацепихая с тях при изравнени бутала-както го пише по книгите-ръчкаха едни импровизирани пръчки през отворите на свещите,които уж били еднакви.Направо съм бесен-230лв и колата е по-зле от преди това.Освен това ми е счупена кутията на ангренажния ремък-лепили са я със силикон .Извинявам се за многословието,но направо не съм на себе си-отделих от залъка на детето си да оправя този теч,а сега колата ми е буквално прееб.на.При това не е майстор,а сервиз и то уж с добро реноме в града.Та колеги искам до ви питам,това пречукване на аванса на бензин при супер рязко подаване на газ фатално ли е ,защото повече човек в гащеризон не ща и да видя?!Зная че това е от голямо предварение,ама нали датчикът за ГМТ е на коляновия вал и няма как искрата да идва по-рано.Това дали е от някакво разминаване в зацепването или какво?Пак казвам,колата върви много добре и работи като часовник.П.П.И още нещо само искам да кажа,че и служебната ми корса 1,2 бензин-модел 2011 на 2500 км,пак понякога пречуква аванс.Това ме успокоява малко,ама дали...
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #24
                    Пробвай с друго гориво на първо време. Може и с по-висок октан.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Ровейки се по темите във форума и в мануала на Хайнес,достигнах до извода,че причината може да е датчика за детонациите(Knock sensor).Само дето не ми стана ясна къде се намира точно при тоя двг.Като нищо ония може да са го разкачили и сега за това да пречуква аванса.Някой да ме насочи къде е?П.П.Пробвах с друг бензин 98 октана-все същия х.й
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #26
                        Детонационния датчик трябва да е навит директно на блока или главата, някъде по средата, защото той е един микрофон по същество.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          Детонационният датчик е проверен,поне е включен и е чист,но не е мерен.Аванса не чука на газ,а само на бензин и то при душмански рязко подаване на газ от 850 об/мин на място.При каране не се чува.На газ колата върви много добре и разхода е 11/100 в Русе,за сравнение преди ремонта беше 12,5 долу-горе при еднакви уславия и маршрут.Това ме кара да мисля,че газоразпределението се е получило добре за газта.Има само един проблем който не съм отстранил още-на газ оборотите са неустойчиви-варират между 1200 и 700 на място и спирачките са зле-педала е твърд и спира по-зле.Стъпковият мотор постоянно се врътка и се мъчи да стабилизира мотора.На бензин пък са стабилни.Проверих вакуума за сервото-включили са го,само дето не съм сигурен дали като са го усуквали насам-натам да не са спукали някъде мъркуча,който е твърд и според мен лесно трошлив.Видимо няма пукнатини,ама може и да има нещо незабележимо с просто око.Няма кво друго да е при този твърд педал.Баси като се замисля,тръгнах от някъкъв нищожен теч на антифриз и перфектна иначе кола,а сега в какъв филм влязох...П.П. Да допълня,че колата е с газов инжекцион Томасето.
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #28
                            Това радвелт наистина действа- сипах малко даже на пунтото че радиатора течеше от някъде а нов е 300 лв. Върши работа почти- сега антифриза съвсеем незабележимо намалява.Обаче гледай с тая добавка след като си я сипал да не оставиш в системата да влезе въздух че после ще спече в двата радиатора и ще береш ГОЛЕМИ ядове. Това понеже добавката реагира на въздух.
                            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                            FIAT БРАВО 1.2 16v
                            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                            Коментар


                              #29
                              tipo33 написа:
                              Детонационният датчик е проверен,поне е включен и е чист,но не е мерен.Аванса не чука на газ,а само на бензин и то при душмански рязко подаване на газ от 850 об/мин на място..............
                              Значи, това според мен може и да е нормално. Защото повечето автомобили, на празен ход държат статичен аванс. Да кажем 10градуса преди ГМТ, дава искра и така има време да се възпламени и изгори добре сместа, защото скоростта на буталото е ниска. В движение обаче, аванса се увеличава поради по-високата скорост на буталото, като при високи обороти стига 30-35гр преди ГМТ. Само че в движение, при обороти, компа се стреми да държи аванса на ръба на детонациите - там двг е най-ефективен. Детонациите обаче, зависят от много неща :1. Състояние на свещи2. Топлинно число на свещите3. Нагар в горивната камера4. Не на последно място ГОРИВОТО.Та в случая, според мен или е нещо в датчика или е горивото или просто компа, не реагира толкова бързо. Ако натиснеш пак така рязко и ги чуеш, но задържиш педала и те изчезнат, то просто компа ти е дръпнал леко аванса и е откоригирал проблема.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Валовете отцепваха ли ги един спрямо друг? Или само ангренажното колело са свалили?

                                Коментар

                                Working...
                                X