Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1,2 16в-капе антифриз върху масления филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1,2 16в-капе антифриз върху масления филтър

    Това започна със эастудяването.Качвах я на канал и видях следното-стича се от тръбата,която влиза в блока зад водната помпа.Викам си-хубаво ще го оправим и в този момент поглеждам гартитурата на главата,точно над тази тръба-зеленясъла.Само там .Сега не съм сигурен дали тече от о-пръстена на въпросната тръба или от главата се стича по тръбата и от там на филтъра.Иначе това зеленото е като ивица от около 2 см точно по границата между главата и гарнитурата и е като окис и е сухо,а тръбата е влажна.Как мислите?Някой имал ли е теч от гарнитурата при този двг?От къде протича?Помагайте колеги!П.П.Губи антифриз по 100 грама на 7 дни,независимо дали се кара или стои.Водните съединения са меки и не бълбука в казанчето.Нова е водната помпа(от нея не тече-проверих).Маслото и антифриза са с нормален цвят.
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    не се шашкай,по това което си описал не е от гарнитурата

    Коментар


      #3
      кола

      При мен сълзи от тапата на блока 3смама трудно се сменя
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Хайде де колеги,нека да пише някой с такъв мотор,дали има подобни проблеми.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          кола

          Нема кво да се пише лягаш от долу и гледаш от къде прави проблем .ако трябва почисти на около и то ще си проличи.
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Как търся течове по двигателя:Подавам през редуцир налягане 0,8 атмосфери, ползвам някое маркуче от охлаждането. Течовете на студено се хващат лесно, защото не се изпарява антифриза. Трябва силна лампа и търпение.С плавно повишаване на налягането се проверява на колко изпуска клапана на капачката.Необходимо условие - добър редуцир и ТОЧЕН манометър!
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              Толкова антифр. ти се губи само от тръбата, нали казвас це на гарнитурата е засъхнало. Като сменqс уплътнитела на тръбата или цqлата тръба ако имас възможност хвани размерите на пръстена (не е О пръстен а пръстен с полукръгло сецение) застот аз правих една мърлqска смqна с некакъв О пръстен с близък размер с подлагане на тефлон...без сублер а и стариq пръстен се скъса....
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #8
                кола

                Те уплътненията са 2 вида О пръстен или една по широка гума
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  lubo_Y10 написа:
                  Толкова антифр. ти се губи само от тръбата, нали казвас це на гарнитурата е засъхнало. Като сменqс уплътнитела на тръбата или цqлата тръба ако имас възможност хвани размерите на пръстена (не е О пръстен а пръстен с полукръгло сецение) застот аз правих една мърлqска смqна с некакъв О пръстен с близък размер с подлагане на тефлон...без сублер а и стариq пръстен се скъса....
                  Да,и аз гледам,че тръбата е мокра,ама ко прави това зеленото по гарнитурата,ако няма теч от нея?Иначе е като сух окис,ама това не ме успокоява щото,той антифриза може и да е изсъхнал.Там температурата е висока...Освен това сега се сетих,че и като запаля сутрин нещо бълбука в централната конзола.Вярно,че стана след като ми сменяха помпата и си мислех че ще се обезвъздуши,ама вече 500 км все е така.Още повече,вчера четох някаква тема в тунинг форума и там един пич описва същото бълбукане малко преди да разбере,че му се е скапала гарнитурата.Инъче като загрее не бълбука.
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #10
                    Днес качих колата на канал,махнах термощита на изпусктелните колектори и 1 час се зверих с едно мощно фенерче.Изводите ми са-определено е текло от гарнитурата има синьо-зелена ивица от воднота помпа та чак до втори цилиндър.От тръбата е текло също.Преди 2 дни сипах някаква добавка Нигрин-австрийска течна за запушване на течове от охл.система. сега всичко е сухо но докога...Направо незнам какво да правя .Иначе колата върви добре,гори ми газ 10/100 в града сега.Глава ли да отварям... не знам
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #11
                      Колеги,нещата се отекоха наистина-тече си съвсем ясно от границата между блока и гарнитурата на главата.Тече само когато колата не се кара повече от ден и е по-скоро сълзене.Ходих на сервиз и майстора каза,че не е нужно да се отваря главата при такъв нищожен теч и то външен,при условие,че всичко останало е наред-меки мъркучи,липса на бълбукане в казанчето и т.н..Каза да си налея Рад Уелд в антифриза,аз му казах че сложих едно австрийско-Нигрин и нямаше ефект,а той каза че е виждал как на камион са запушвали СПУКАНА глава с Холтс Рад Уелд и оня е карал така години!Каза да го сложа без да сменям антифриза-направо върху старата добавка.Майстора е добър и му имам доверие и то голямо.Май ще го послушам,пък каквото стане.Не ми се ще да ми отварят мотора,който работи перфектно и е икономичен.Дано не се запуши нищо че ще откача вече .
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #12
                        Абе гледам май само аз си пиша по темата.Благодаря за съпричастността колеги!
                        Fiat Brava 1.2,16в

                        Коментар


                          #13
                          Е дано не се запуши, ама може и да се запуши, и после ще си имаш по-големи главоболия от спукана гарнитура. Не е 100 кила да ти се смени гарнитурата, малко скъпо излиза щото трябва шлайф, ама като се налага... аз на твое място бих я сменил, като си запазя чиста охладителната система (препоръчително).
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #14
                            Какво искаш да пишем, вече си взел решение. Или искаш потвърждение, щото да не се чувстваш гузен? Някой да поеме отговорност вместо теб?Дано се оправи и да не рукне изведнъж, когато си някъде на път...Ако бе моята кола, няма да си играя с добавки. Те са за продаване, не за работа.
                            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                            Коментар


                              #15
                              muns61 написа:
                              Какво искаш да пишем, вече си взел решение. Или искаш потвърждение, щото да не се чувстваш гузен? Някой да поеме отговорност вместо теб?Дано се оправи и да не рукне изведнъж, когато си някъде на път...Ако бе моята кола, няма да си играя с добавки. Те са за продаване, не за работа.
                              Колега,не искам някой да носи отговорност вместо мен!Наясно съм какво трябва да се направи най-добре, и сам ще си сменя гарнитурата(правил съм го на една от предните си коли-Типо 1,4),НО форумите са за това да се споделя опит в търсенето на решения за даден проблем.Ето аз имам проблем и търся мнения за неговото решаване от друг колега,който вече е решил подобен проблем.Освен това всяка една задача има няколко метода за решение,просто търся най-изгодния,защото посред зима да олекна с 400-500лв за майстор или пък да се кълча с динамометричния ключ при минусови температури,не ми се ще.Естествено е че лозето иска мотика,а не молитва,ама що да копаме,като има техника за тази цел?
                              Fiat Brava 1.2,16в

                              Коментар

                              Working...
                              X