към всички колеги които карат браво 2.0 20 в и 2.0 20в вис .искам такова браво и ме интересува всичко по него.Много колеги се оплакват адски от тези мотори блокират доста тракат яко не били сполучливи. интересува ме кое по точно се чупи по тия мотори и заслужава ли си да си дам парите в такава кола карал съм преди това браво 1.8 16 в и за мен това е наи здравия мотор на фиат браво.Интересувам се колко е обслужването на колата масла ремаци преди година две знам че беше между 500 - 800 лв зависи от сервиза . какъв е разхода да гориво граско извънграско когато се кара леко и когато му даваш повечко газ. и даржи ли на газов инжекцион или трябва да се кара на бензин и като обша потдръжка как е по скъпи ли са частите от на 1.8 16 в интересуват ме слабите места кои са . благодаря на всички предварително незнам дали темата е за тук ако не е модераторите да я преместят
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разяснение за браво 2.0 20в
Collapse
X
-
бях чел из форума някъде...един колега си беше правил модификация на маслената помпа точно на този мотор, с цел да качва по добре маслото и да не се износва мотора, до колкото съм чувал маслената помпа е била причината за изтъркването на биелните лагери и коляновия вал....имам 2-ма познати с такъв мотор и двамата имаха сходен проблем а именно износване на биелните лагери и коляновия вал....това е което знам аз нека някой който има повече знания да ти помогне....иначе след ремонта колата беше направо осичка не даваше да я настъпят противно на твърденията че тази кола не върви....а и звука е невероятен аз го сравнявам с рев на гладна мечкаFiat Bravo 1.9 JTD 100
-
Слушай сега всеки дава различно мнение относно този мотор 1.8 едни ми казват този е най-фалшивия двигател щял да си набие клапаните ли някакви такива ме филмираха други викат много върви няма ядове. И така аз стигнах до това мнение моя е 1.8GT и ми дава 9.5-10 в града сега с парно това онова.. а и го настъпвам хич не го жаля :D извън града ми пада доста разхода от порядъка на 7.5-8 според скоростаFiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Помпа се преправя от JTD .. мотора е много хубав стига да е пазен .. както е и с всеки двигател .. много як звук и така нататък . щом си карал 1.8 си запознат... и аз щях да взимам такова браво но в последстви се промениха нещатата ... но ако не бях правил моята кола задължително щях да си купя петака. Проблема идва от към коляновия вал .. претропат лагерите ... но ако е читав мотора и не се наливат някви пумии в него (масла) няма никакъв проблем! Моето браво се кара почти постоянно с пълната гас .. но аз сменявам масло на 4000 км. - ядове нямам никакви !Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
kaci написа:Колко много собственици на петаци се изказаха Как може да коментирате проблемите на нещо което не сте ималиFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
имапе един колега който си беше правил тунинг на мареата 2.0 20в и беше пуснал снимка на маслената помпа и изрично обясняваше че трябва да се модифицира за да се предотврати проблема за в бъдеще....не съм имал тази кола но това мнение го помня още със снимките...може да се намери във форума....но имам 2-ма приятели с такива мотори и двамата правиха ремонти по коляновия валFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
kaci написа:Колко много собственици на петаци се изказаха Как може да коментирате проблемите на нещо което не сте ималиFiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Този двигател има проблем при високи обороти(нечовешки) и трябва да си садист,за да го умориш,но понеже е съблазнителен откъм изцеждане и много хора го цедят.после страдат.Друг е въпроса на колко читава кола си попаднал,защото едва ли пенсионер преди теб е карал петака.Той се взима от строго ориентирани хора-любители на високите обороти и скорости така,че този тип кола определя да е карана от "драйвер" преди това ,който е почитател на екстрийм карането,а не от бабка,която е ходила за хлебец до магазина.Оттам и следва,че е повече изхабен двигателя и е рядкост намирането на читава такава кола.Ако все пак има такава,то тогава е много приятна и поносима за каране-нисък разход,прилична динамика,по-добре направена от останалите разновидности Браво и т.н.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар