Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разяснение за браво 2.0 20в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разяснение за браво 2.0 20в

    към всички колеги които карат браво 2.0 20 в и 2.0 20в вис .искам такова браво и ме интересува всичко по него.Много колеги се оплакват адски от тези мотори блокират доста тракат яко не били сполучливи. интересува ме кое по точно се чупи по тия мотори и заслужава ли си да си дам парите в такава кола карал съм преди това браво 1.8 16 в и за мен това е наи здравия мотор на фиат браво.Интересувам се колко е обслужването на колата масла ремаци преди година две знам че беше между 500 - 800 лв зависи от сервиза . какъв е разхода да гориво граско извънграско когато се кара леко и когато му даваш повечко газ. и даржи ли на газов инжекцион или трябва да се кара на бензин и като обша потдръжка как е по скъпи ли са частите от на 1.8 16 в интересуват ме слабите места кои са . благодаря на всички предварително незнам дали темата е за тук ако не е модераторите да я преместят

    #2
    бях чел из форума някъде...един колега си беше правил модификация на маслената помпа точно на този мотор, с цел да качва по добре маслото и да не се износва мотора, до колкото съм чувал маслената помпа е била причината за изтъркването на биелните лагери и коляновия вал....имам 2-ма познати с такъв мотор и двамата имаха сходен проблем а именно износване на биелните лагери и коляновия вал....това е което знам аз нека някой който има повече знания да ти помогне....иначе след ремонта колата беше направо осичка не даваше да я настъпят противно на твърденията че тази кола не върви....а и звука е невероятен аз го сравнявам с рев на гладна мечка
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      а тази помпа сигорно от амортизация почва да не качва масло като хората при копуване на колата ако се смени при облсужването сигорно сичко ще си е наред някои ако знае да сподели незнам сигорно е скъпа тази помпа

      Коментар


        #4
        до колкото знам не се сменя а просто се ремонтира или модифицира за да се отстрани проблема който причинава ниското налягане
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          Re: разяснение за браво 2.0 20в

          Коментар


            #6
            Слушай сега всеки дава различно мнение относно този мотор 1.8 едни ми казват този е най-фалшивия двигател щял да си набие клапаните ли някакви такива ме филмираха други викат много върви няма ядове. И така аз стигнах до това мнение моя е 1.8GT и ми дава 9.5-10 в града сега с парно това онова.. а и го настъпвам хич не го жаля :D извън града ми пада доста разхода от порядъка на 7.5-8 според скороста
            Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
            Ex.Bravo 1997 1.8 GT

            Коментар


              #7
              Помпа се преправя от JTD .. мотора е много хубав стига да е пазен .. както е и с всеки двигател .. много як звук и така нататък . щом си карал 1.8 си запознат... и аз щях да взимам такова браво но в последстви се промениха нещатата ... но ако не бях правил моята кола задължително щях да си купя петака. Проблема идва от към коляновия вал .. претропат лагерите ... но ако е читав мотора и не се наливат някви пумии в него (масла) няма никакъв проблем! Моето браво се кара почти постоянно с пълната гас .. но аз сменявам масло на 4000 км. - ядове нямам никакви !
              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

              Коментар


                #8
                Колко много собственици на петаци се изказаха Как може да коментирате проблемите на нещо което не сте имали

                Коментар


                  #9
                  kaci написа:
                  Колко много собственици на петаци се изказаха Как може да коментирате проблемите на нещо което не сте имали
                  Ами хората са чели мнения и сега ги преразказват А иначе-аз лично доскоро разпродавах на части от Бравото (2.0 HGT - 96 година) на един приятел(собственик на автосеврвиз)тук във Форума.Бравото беше си изплюло чарколяците насред магистралата-пробит блок от скъсан колянов вал!!! Това било станало при скорост около 200 км/ч,та относно това все си мисля,че тези коли (петаците) си страдат не от двигателя а от отношението на шофьорите към тях.Иначе имаше много запазен и гледан вид,ама явно при високи натоварвания двигателя наистина не се маже добре и то отдолу.На колата и се сменяше маслото редовно и си беше обгрижвана.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #10
                    имапе един колега който си беше правил тунинг на мареата 2.0 20в и беше пуснал снимка на маслената помпа и изрично обясняваше че трябва да се модифицира за да се предотврати проблема за в бъдеще....не съм имал тази кола но това мнение го помня още със снимките...може да се намери във форума....но имам 2-ма приятели с такива мотори и двамата правиха ремонти по коляновия вал
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #11
                      Ако имаш лични впечатления, просто ги напиши, ако ли не, не преразказвай кой и какво е правил Аз пък познавам над 10 човека които нищо фрапантно не са ремонтирали по този мотор и нищо не са побългарявали по маслената помпа.

                      Коментар


                        #12
                        kaci написа:
                        Колко много собственици на петаци се изказаха Как може да коментирате проблемите на нещо което не сте имали
                        Колега изказах лично мнение не по това какво съм прочел а от това какво ми е минало през очите и ръцете! Играл съм си с доста двигатели ... както и мои приятели които с болни мозаци на тема италянски коли ... това ми е в кравта както и на вас .. гледа ли се петака е много читав и приятен двигател за каране.. значително подобряване на мазането с дизеловата помпа по простата причина че тя е с по-голям дебит.. тогава вече не 200 с 250 си го карай .. стига да не прегрее маслото . няма никви ядове.. Поздрави
                        Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                        Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                        Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                        Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                        Коментар


                          #13
                          Радвам се че някои неща са ти минали през ръцете. Явно маслената помпа не е била сред тях, защото разликата между тази за бензинов и дизелов петак е САМО в смукателя!

                          Коментар


                            #14
                            Предлагам да минем на лични и да не цапаме темата
                            Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                            Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                            Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                            Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                            Коментар


                              #15
                              Този двигател има проблем при високи обороти(нечовешки) и трябва да си садист,за да го умориш,но понеже е съблазнителен откъм изцеждане и много хора го цедят.после страдат.Друг е въпроса на колко читава кола си попаднал,защото едва ли пенсионер преди теб е карал петака.Той се взима от строго ориентирани хора-любители на високите обороти и скорости така,че този тип кола определя да е карана от "драйвер" преди това ,който е почитател на екстрийм карането,а не от бабка,която е ходила за хлебец до магазина.Оттам и следва,че е повече изхабен двигателя и е рядкост намирането на читава такава кола.Ако все пак има такава,то тогава е много приятна и поносима за каране-нисък разход,прилична динамика,по-добре направена от останалите разновидности Браво и т.н.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X