Искам да си сменя ангренажниа ремак на типото поради парична недостатъчност в понеделник ще ходя да си взема ремък и ролка ако може малко повече инфо за ремъка ролката като вид марка и издръжливот Благодаря ви Преварително с Уважение към всички във форума.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Здравейте имам следниа проблем с фиат типо 1.6 карбуратор
Collapse
X
-
Отговор за фиата с ремъка
Благодаря ти за помоща видях в книгата но не намерих за фиата точно как се зацепва самият ремък там пише само техническите данни на автомобила .Видях в аутодата има зацепването но незнам дали ще бъде правилен с тази програма . И другиа въпрос ми е как по точно се върти в коя посока валовете за да дойдат на белязаните места и колко да се натегне самия ремък(И по точно неможе ли в случая да се махне стариа ремък и без да се движе колата да се постави другия и да се натегне ) знам че това което искам е много но даването на пари за тази процедура на БМВ е 60 лв. BMW-то е вече история пред Чичко ФИАТ .Благодаря ви Предварително .
Коментар
-
Иди на майстор или се обърни към някой, който го е правил. Не, че е голяма философия, но ако объркаш нещо, например да прескочиш зъб или да пренатегнеш/недонатегнеш ролката последствията ще са неприятни. Другото важно е да имаш добър набор инструменти - не се знае какво ще изскочи. Например ролката на пистовия ремък на коляновия вал. Ако случайно например семеринга на коляновия вал пропуска масло е хубаво да го подмениш. Не искам да те обезсърчавам, но поне бъди с някой който да знае какво прави. Поздрави!P.S. На старите коли понякога белезите не съвпадат съвсем точно.Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Глей ся: ремъка се сваля когато си на белези независимо дали са заводските или саморъчно направени от теб на положението в което е спрял мотора.Кол. вал се върти по часовниковата стрелка гледано клечейки до предно дясно колело :D Намираш белезите на кол. вал те са на ангрен. колело и/или/ отзад на маховика /Белега на маховика да сочи към най дългия от трите шипчета Почваш да търсиш белезите на р. вал и ако не съвпадат завърташ кол. вал на 1 оборот /пак точно срещу белега или дългия шип включваш на 1 скорост дърпаш ръчната /ако държи/ вадиш контактния ключ и си го слагаш в джоба. Сваляш-качваш натягаш-това не е натягане а е просто обиране на хлабината на не натегнатата страна на ремъка /е съвсем леко го натягаш/ Благодаря за вниманието.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Нищо такова! Доколко разбирам става въпрос за едновалово типо. Колега, имай напредвид, че белега на разпределителния вал е еднапластинка в пластмасовия кожух и се издърпва докрай. На тази пластинка има пъпка. Това е истинския белег. На зъбното колело на разпреда има резка. Трябва да съвпаднат. Но пак повтарям - при издърпана, на не при прибрана пласинка. Коляновия вал е ясен - на ремъчната шайна има резка, а на кората има белези 10 градуса, 5 градуса и 0 градуса. Слагаш го на нула градуса - това е ГМТ на 1-ви и 4-ти цилиндър.Ааа и друго - голямата гайка е 36 и е с нормална (дясна) резба!Добре ще е да имаш някой до теб, който да е наясно какво прави, защото последствията могат да бъдат доста лоши. Нож с две остриета е обтягането на ремъка!
Коментар
-
dj_joro_wayne написа:lubo_Y10 Значи трябва да направя колата на такова положение на което са белезите и тогава да свалям ремъка така ли да го разбирам !!! Благодаря Предварително .LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар