Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при работа на бензин bravo 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при работа на бензин bravo 1.6 16v

    Значи колеги...мислех и викам да споделя проблема, пък ако ме отчаете ще си завра главата в резервоара.....Колата ми е браво 1.6 16в 103 кончета....(и 1 магаре зад волана) ... Не я бях палил 2 месеца. Дойде време да я запаля... и хоп дойдоха проблемите...Колата пали само на бензин ( след 2000 оборота превключва на газ).Когато я запалихме изобщо не дава да се изфорсира..подам ли газ, колата глъхне и гасне (все едно няма гориво).Паля отново, колата работи на обороти, подам ли газ, колата глъхне и спира. Паля отново, изчаквам да загрее, като междувременно през 2-3 минути колата гасне сама.Минат ли 5-6 минути ми позволява да я изфорсирам и ако не я държа на високи обороти пак гасне....вдига температурата г/д до средата и се нормализира, но когато карам на бензин прекъсва все едно има недостик на бензин ( а не е така....замерили сме колко дърпа помпата, всичко е нормално). На газ няма никакъв проблем (стига да ми позволи да превключа). На какво може да се дължи проблема? (Дали на това, че акумулатора ми е батък?). Четох за някакъв син датчик на температурата (или нещо подобно). Също така , на бензин мени оборотите.Очаквам предложенията ви...п.п. Колата е без горивен филтър... с пластмасовите колектори.

    #2
    не е от недостатък, а от удавяне с бензин слагаш реле на ламбда сондата като караш на газ да не подава сигнал към ЕКУ и след това се прави адаптация с компютър караш 50-60 км само на бенз и си готов

    Коментар


      #3
      ааа, сега видях че е с пластмасовите колектори, е там вече е малко по сложна работата :D с обикновена газова ли си ?

      Коментар


        #4
        nedialk00 написа:
        ааа, сега видях че е с пластмасовите колектори, е там вече е малко по сложна работата :D с обикновена газова ли си ?
        Да, но не е с плочка а датчик, който е вързан към ЕКУ-то и регулира колко газ да пускаИма и симулатор

        Коментар


          #5
          колега да не те отчайвам, ама с тоя 49ф мн трудно ще се пребориш.. на ламбда сондата с какво си ? пробвай с едно реле и как така не си със плочка, я дай снимки да видим, как се подава газта към двигателя тогава ? да не би да искаш да кажеш че имаш ламбда контрол

          Коментар


            #6
            nedialk00 написа:
            колега да не те отчайвам, ама с тоя 49ф мн трудно ще се пребориш.. на ламбда сондата с какво си ? пробвай с едно реле и как така не си със плочка, я дай снимки да видим, как се подава газта към двигателя тогава ? да не би да искаш да кажеш че имаш ламбда контрол
            Май е ламбда контрол да. То е едно голямо колкото половин телефон (цилиндрично) с букса в него и ако изключа тази букса спира да пуска газ. Фактически излиза маркуча от испарителя, по него минава газта, минава през датчика ли е нз какво е след това влиза в колектора около 10см преди дросела. Снимки нямам възможност точно в момента да направя. Малко по-късно.

            Коментар


              #7
              Според мен имаш проблем с инжектор/и. Пробвай с добавка в бензина за почистване на горивните пътища. Друва възможност е регулатора на горивото да се е скапал.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #8
                Stefanaki написа:
                Според мен имаш проблем с инжектор/и. Пробвай с добавка в бензина за почистване на горивните пътища. Друва възможност е регулатора на горивото да се е скапал.
                Ами от време на време ми светва лампата която така и не разбрах за какво е (Инжекциона или дюзите или незнам).Дали може да се дължи на това?

                Коментар


                  #9
                  Колега ... живи и здрави утре като станеш ... се яхваш на колата ... и знаминаваш при някой от дупница дето да ти закачи колата на компютър и тя сама ще си каже каде и е болката (щом ти е светвала "дюзата")
                  AUDI 1.8 20V TURBO
                  ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    ivan_dice написа:
                    Колега ... живи и здрави утре като станеш ... се яхваш на колата ... и знаминаваш при някой от дупница дето да ти закачи колата на компютър и тя сама ще си каже каде и е болката (щом ти е светвала "дюзата")
                    Да,но ако му светва от време на време дюзата и точно в момента когато я закачат на компютър и не е светнала може да не покаже никаква грешка.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      Два месеца е седяла?? Ходи си сипи свестен бензин преди да почнеш квото и да било по нея щом преди тва е нямала проблем, тя от седяне грешки няма да натрупа, сложи и един 100 откана за 20 кинта покараи я малко на бенз и утре пак ще си покаже как е паленето. Самото палене няма нищо общо с адаптацията на колата, след това като заработи сондата- Да, но преди тва не. Така че първо бензина на 49 Ф му са нужни 1-2 км за да се адаптира, все пак колкото и да е келяв поне в тва отношение е много гъвкав, тои и за тва така от изневиделица прави такива номера, нещо малко да се омаже при газта и тои е готов да реагира подобаващо отчаиващо за собственика Тоя компютър е уникален да го караш на бензин, можеш да се убедиш ако го кротнеш как сваля разсхода под 6 на 100 извън града, и как само след 1-2 изръчквания колата вече сякаш става друга и върви доста по спортно, замисъла му е бил добър но явно изпълнението куца малко за газ с него пък да не говорим. Верно има колеги дето немат дертове с техните 49Ф тях сме ги записали в една червена книга за пример, но защо нямат дертове един господ знае сигурно комповете им страдат от недоразвиване
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Ето сники на въпросният датчик който регулира газовата.

                        Коментар


                          #13
                          Твоят проблем е недостиг на бензин в реиката .имаш същия проблем като мен .изкарах аз помпата за бензин -всичко нормално потопих я в кофа с вода работи супер .слагам я паля колата пак същтото.свалям помпата почиствам я пак пробвам но тоя пат запуших леко маркучето и хоп проблема се видя .имаше една малка дупка на маркуча .смених помпата защото не намерих такав специален маркуч сега всичко е ок.проблема ти е точно като моя.ако ми сваршеше газта беше голяма мъка да я закарам да заредя газ.извинявам се за краснописа.незнам само с коя помпа си.има с една букса и с две .аз сам с две букси.ако си с една букса горивниат филтър е във помпата.ако си с две като мен горивният филтър се намира пред задна дясна гума под купето.ако си с една букса търси проблема около помпата.пс; сега видях че и в двата модела бензинови помпи има такав маркуч .аз педполагам че е от маркуча и за това когато я оставиш малко да работи и като и подадеш газ се форсирва малко и гасни.
                          Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

                          Коментар

                          Working...
                          X