Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 75, 96г. Проблем с паленето и прекъсва в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivel написа:
    това са симптоми на датчик колянов вал.лошото е че диагностиката не го хваща.трябва да е напълно заминал за да го хване.виж и неговата букса дане е окислена
    Напротив , хваща се на диагнотиката ако за момент пропусне такт но в реален режим на работа на мотора
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      И аз много проблеми имах с този датчик. Колата понякога си работи без проблем, друг път гасне в движение и не иска да запали или просто ми прекъсваше понякога. Когато е студена нямаше проблем, като загрее и започва да дава проблеми. Чакам да изстине 20-30мин, паля и пак така. Пича, който ми прави колата е в Люлин, а аз в Изток. С 2 наложителни спирания стигнах. Замери напрежението което трябва да дава датчика и то беше доста под нормата. Смени датчика на коляновия вал - към 50-60лв беше и колата заспа.

      Коментар


        #18
        имам същият проблем с колата...от две седмици никой не може да разбере какво и има!губят се обороти,гърми и гасне..колата е fiat punto 94g.sx.на диагностика не отчита грешки,сменени са бубините,въздушният филтър,датчик на коляновия вал,сменяхме и компа не става и не става..сега колата е в сервиз като сменят части наред докато не разберат откъде е проблема,ако някой може да ми помогне ще съм му благодарен...

        Коментар


          #19
          тия майстори са е...и малоумниците,защо не им кажеш и да ти сменят колата,разбира се за тяхна сметка

          Коментар


            #20
            кола

            Да колега смени сервиза и колата сама ще се оправи .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              не е от сервиза,на няколко места не могат да открият причината,някакви идеи от какво може да е?на бензин горе долу е добре,барка малко оборотите и от време на време влиза в сервизен режим,на газ гарми в карбуратора и гасне....сл;ед ланда сондата идва ред и на катализатора,а проблема си остава

              Коментар


                #22
                А като е карборатор твоите майстори погледнаха ли тампона на карборатора?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  там нямало проблеми,търсят проблема главно в ел,ама мен вече взе да ме съмнява,не развирам много,колкото да сам в час...ама на диагностика нищо,сменени са датчици,релета,ком.,бубуните,четах някаде във форума момче с подобен проблем,чудя се дали е намерил решение?и защо светва лампата приположение,че няма никакви грешки?

                  Коментар


                    #24
                    Когато лампата светне не значи че има записана грешка, а означава че има промяна в показателите на датчиците.проверете фазовия датчик и огледай всички тръбички дето ги видиш да не са пречупени или спукани.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      Ти имаш ли и газова
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        да,ама до колкото разбрах не е от газовото....проблема е и при бензин и при газ,днес ми казаха,че колата на бензин се е стабилизирала,но останало гърменето и забиване на газ

                        Коментар


                          #27
                          Пак ще почне да го прави, най - вероятно са я оставили без АБ за няколко часа и забравила болката. Имаш ли емулатор на Газта?
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #28
                            не...според теб свързано ли е с газовото или проблема е цялостен,газта я спрях и я карах само на бензин,без промяна!

                            Коментар


                              #29
                              И аз също много се парих от пишман майстори в Бургас когато ми бяха за смяна кабелите на свещите 5 майстора 5 различни мнения и всички гледаха да ме обръснат,последния даже ми каза,че колата е за основен ремонт и даже ми иска 35лв за диагностика а той само я запали и я послуша няма и минута и това е...както и да е,закарах я на жената при баратовчет и в Средец много добре работи момчето не че и е роднина обаче има златни ръце само като я чу и вика отивай си купи кабели и свещи и ела да я оправим и беше прав.Така,че на цяло съм убеден,че в Бъргас едва ли има стабилни астомонтиори лично мнение.

                              Коментар


                                #30
                                свещите са почти нови,но виж за кабелите не съм проверявал...потресен съм какви са тия идиоти,днес ще ходя да взимам колата и май ще има разправии.ако някой има идея как да я оправя ще сйм благодарен

                                Коментар

                                Working...
                                X