Здравейте, имам много странен проблем с моето Пунто 75, 96г.От както паднаха температурите под 5-6 градуса, колата не иска да пали. Странното е че като включа на контакт - започва да мига чека на двигателя и се чува да превкючва реле ( вкл. и изключва поне 30 секунди) Имам чувството че това е релето което пуска бензиновата помпа. До колкото успях да разбера от къде цъка - е реле което се намира в средата под капака ( закрепено е под чистачките )Стартера върти ( акумулатора е добре) но не зацепва. След 10-15 минути опити - колата запалва. След това, докато загрее - както си работи на място изведнъж изгасва. Без придърпване, без затихване. Сякаш се спира тока. След 10 мин. на припалвания - цял ден нямам никаквъв проблем. И това само ако колата е на вън. Ако е нощувала в гаража - няма проблем и пали от раз.Лошото е че почна и в движение да прекъсва ( както си карам на 3500 оборота , оборотите падат на 0, изгасва за секунда и от инерцията се пали. Получава се кофти придърпване по време на път. Някой ако има идея каква може да е причината, моля да помогне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 75, 96г. Проблем с паленето и прекъсва в движение
Collapse
X
-
Punto 75, 96г. Проблем с паленето и прекъсва в движение
При нужда от застраховка http://zastrahovki.infoЕтикети: –
-
Re: кола
kluchar написа:Провери свещи и кабели дали са наред Релето така трябва да прави предполага се че до това време си запалил и после пак си седо включено ако не е запалена колата да не се върти бензина за гаси самото реле .Датчика за Температурата дали е наред също .При нужда от застраховка http://zastrahovki.info
Коментар
-
Здравейте,На сервиз излязоха грешки 44, 45, 46, Запомних само че едната е ECU error ( EPPROM error) a другата беше датчик на колянов вал. Смених датчика, но тази сутрин проблема си е същият.имам съмнения че е проблема е в релето, което е свързано с голяма букса от компютъра. Ако някой има идеи да казва, ако не - ще пиша какво съм открилПри нужда от застраховка http://zastrahovki.info
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Може да се сложи друго лреле и друго ECU и да се види как е за по лесноПри нужда от застраховка http://zastrahovki.info
Коментар
-
Здравейте,След повторна диагностика в сервиза проблема сочеше към ECU -to. Презапоихме всички спойки - без резултат.Смениха ми компа с друг ( втора употреба ) и всичко тръгна на 6. Обща цена за диагностика + ECU + работа = 250 лв.Това е в сервиза на Дунев - малко по скъпо ми излезе но съм доволенПри нужда от застраховка http://zastrahovki.info
Коментар
-
Да наистина трябваше да мина, но нямах никакво време( лични проблеми).Пазя го старото ECU - мислиш ли че има шанс да се оправи??При нужда от застраховка http://zastrahovki.info
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар