Уважаеми колеги,Бих желал да се консултирам по следният проблем:Пунтото е 95 г., 1.2 MPI 75, като от поне година колата угасва в движение, когато си поиска. Прекъсва работата на двигателя, понякога за секунда а в други случаи напълно (все едно е отнет контакт от ключа). В 90% от случаите при този проблем ми светва и червената лампичка на инжектора (дюзата на таблото). В случаите когато загасне двигателя, почти винаги пали веднага след това. Но понякога при добре загрял двигател по-тежко, все едно е слаб акумулатора. А има достатъчно заряд. Често сутрин колебае оборотите но почти пренебрежимо, което едва ли е проблем със стъпковия мотор. В началото номера го правеше само на дълъг път, но от 1-2 месеца и градско. На един от тестовете замалко взе да работи като че ли на 3 цилиндъраКакво съм направил към момента:Проверен стъпков моторСвещи проверени - окКабели - окСменен датчик на колянов вал - без ефект с новияИзключен имобилайзерТестван и с друго съвместимо ECU за Пунто - без промянаДатчик за температура - смененДиагностики поне 5 и не се открива никаква грешкаТест на ламбда сонда - в параметриНяма оттечки, замерване, ревизирана маса Смемени клеми на акумулатораТест на акумулатора - окНова бензинова помпа-окМоля, ако имате представа къде да се насоча дайте предложения, понеже към момента явно не само за мен е голяма загадка, а и за майсторите ...Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто I, 1.2 MPI гасне в движение
Collapse
X
-
В сервиз проверяваха няколко пъти масите, казват че е ок.Относно клемореда, не би ли следвало при тръскане да прекъсва, дори по време на движение раздвижвам ключа, но не прекъсва никогаСлучвало се е дори на идеално гладък път да гасне. Всъщност незнам дали може да се тества по някакъв начин клемореда, или се сменя с новКато си мисля и за масата, напоследък забелязвам натрупване на статично електричество, но незнам дали е субективно обстоятелствоЕдин познат ми казва бубина, то вече само хипотези, а само сменям компоненти и без резултат
Коментар
-
Да, замислям се в тази посока, имам 3 ключа - мастер и два сини, но карам само с единият син от години. И с другия съм пробвал, но без промяна.Иначе миналата година съм правил основен ремонт на двигателя, и това с по-тежкото завъртане при 90 градуса на двигателя се появи след ремонта. Не ми се мисли ако е затягане на колянов вал, но не мисля, понеже съм го правил в сервиза на Фиат в Ямбол, а те са много добри. И ако е това, то ако го прави ще е винаги на загрял двигател, незнам всъщност.Голяма одисея с този Фиат, но този досаден проблем не може никой да го реши засега
Коментар
-
има и още нещо много важно-има и едно реле като вдигнеш капака насреща в дясно,то командва бобината,бензиновата помпа и ако се не лъжа управлението на дюзите.иначе другото ти го казах-датчик на колянов вал и почистване на буксата му ,както и тази на компа с контактен спрей.и недей си дава парите напразно за датчици напразно.за да не пали има няколко причини-няма искра от бобината,датчик кол. вал,клеморед контактен ключ,въпросното реле и лоши връзки в буксите.последното е най вероятно .при мен смених датчика на коляновия вал с такъв от работеща и всичко заспа.комп. диагностика не може да ти хване неизправност в този датчик ако не е неизправен на 100 пр
Коментар
-
zarkooo написа:Да, замислям се в тази посока, имам 3 ключа - мастер и два сини, но карам само с единият син от години. И с другия съм пробвал, но без промяна.Иначе миналата година съм правил основен ремонт на двигателя, и това с по-тежкото завъртане при 90 градуса на двигателя се появи след ремонта. Не ми се мисли ако е затягане на колянов вал, но не мисля, понеже съм го правил в сервиза на Фиат в Ямбол, а те са много добри. И ако е това, то ако го прави ще е винаги на загрял двигател, незнам всъщност.Голяма одисея с този Фиат, но този досаден проблем не може никой да го реши засегаPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Благодаря Ви за съветите! Понеже един познат ми беше услужил с бубина 100 % работеща, реших и това да пробвам като ги размених, но както и очаквах даже по-зле. На свободен ход двигателя работи като котенце, и на обороти никога не гасне. Само и единствено в движение, както вече споменах. Днес в рамките на 30 км ми гасна 3 пъти, като веднага светва контролната лампа на инжектора както и винаги разбира се.Преди време забелязах, че ми качва нивото на маслото малко, но предполагам от доста градско и някоя дюза ако приплюва повече. Не е вода, а бензин сигурно понеже като покарам повече явно се поизпарява и си влиза на ниво по щека.Ами моя проблем се оказа явно доходоносен за много сервизи, така че мисля да спра да ги спонсорирам повече и да взема нещата в мои ръце, след като те вдигат ръце, то не остава друго освен сам да се оправям ... и с Ваша помощ разбира се, за което още веднъж моите благодарности !
Коментар
-
Да, би било добре да покаже каква е грешката, но както казах на 3 независими диагностични апарата е тестван, и не отчита никаква грешка. Веднъж само отчете слаб акумулатор, но генератора се беше повредил, като го оправих и взе да зарежда нормално грешки няма. Това е засега, ще да проверявам маси, връзки, клеморед, релета и т.н ... дано имам късмет
Коментар
-
Колега имам подобен проблем с абсолютно същия модел Пунто 95 1.2 75кс Пали от раз никакви проблеми с паленето и работата на място, но като реша да потегля нещата са просто трагични Пример: Спирам на кръстовище, тръгвам подавам му газ но от страна на пунтото никаква реакция изведнаж "се сеща" че трябва да потегли , не веднаж съм оставал посредата на кръстовището с смачкан педала на газта Като мине 3000 оборота и се оправя Сменил съм кабели свещи стъпково моторче (преди ми гаснеше на свободна) бубините са наред като цяло никой не може да определи от какво може да е Поради тази причина най-добрия вариант лично за мен са вторичните За 2 години това е 2-ри фиат ... вече неискам и да чувам за Фиат
Коментар
-
същите симптоми се оказах клеми при менPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар