Здравеите! Значи проблемът ми е следния. Когато се прибрах вечерта (преди 2 дена) колата си работеше. На сутринта неможах да запаля, помислих си проблемът да не е в липсата на гориво. Заредих я но отново нямаше резултат (колата върти но не пали). Консултирах се с майстори , посъветваха ме да почистя свещите. Направих го но отново не запали. Закарах колата да й проверят електрониката , оказа се , че не в нея е проблемът , а в компресията. За сега прогнозите са:превъртял ангренажен ремък, изкривени клапъни , задръстен филтър (нестана ясно кой).Реших да се допитам и до вас. Някой имал ли е подобен проблем? Моля помогнете, дайте съвет. Не съм чувал странни шумове нито е огаснала в движение. Не светят и лампи по тъблото, просто не пали. Благодаря ви предвърително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с запалването при Bravo 1.6 16v
Collapse
X
-
Провери дали ти работи бензиновата помпа. Ако работи - какво налягане вдига?Подобен проблем се разреши с подмяна на разяден мъркуч м/у помпата и щуцера на кошницата.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
-
Няма начин помпата и компресията да имат нещо общо,ако нямаш компресия има вариант да ти е прескочил ремъка на някой от разпределителните валове и от там да бяга тази ти му компресия,иначе ако помпата не дава достатъчно налягане също е вариант като не достига горивото до двигателя,замери помпата трябва да дава 3 бара налягане.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
nedialk00
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар