Synthy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на ФИАТ БРАВО 1.6 16V
Collapse
X
-
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
-
Момчета, има и едно друго положение при автомобилните компютри, ама незнам на Браво дали е толкова умен...Ако прекъсне свещ или бобина, компа хваща така нареченото MISFIRING...Пропуски в запалването на цилиндъра...Оттам реакцията е спиране на управлението на дюзата, с цел да не впръсква гориво, за да се предпази катализатора, защото той умира, когато влезе неизгорял бензин в него...Проверете и тая теория...Може дюзата да си е в ред, а някоя свещ или бобина да прави мизерията...FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser
Коментар
-
Добре хора, и аз имам същият проблем - в движение светва тази смотана лампичка, започва да забива муцуната като все едно не и стига бензин, после си угася, после пак си светва и накрая като угасне самата кола - до дето не се изчисти грешката - не пали. Грешката е "грешка запалване". Кабели - тествани, здрави без забележка, бобина - 2 стара и нова - здрави, бензин - пълен резервоар със супер 98 с добавка редекс, акумулатор - нов, свещи - на 1000 км, ремък на 100% зацепен, мап сензор - почистен и работещ. Това го прави само на бензин. Пробвахме я с един майстор при директно подаване на + на изпарителя и с форсиране лекинко - запали без проблем, ама тоя начин не ми се нрави да го прилагам на всеки 200-300км. Трябва да се намери решение на проблема. А на газ - колата няма никакви проблеми, ама не мога да я карам само нагаз, поради факта, че първо пали на бензин и на 2000 оборота си обръща сама. Ако има разбирачи, нека размишляват над тази дилема - двиг. 1.6 16в на браваvasilaki87
FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.
Коментар
-
Е па да фане момичето един мултицет и да я измери. Има 2 щекера да се бучнат в едни еййй такива големи дупки. И на двете бобини трябва да са еднакви стоностите, ама не знам колко. Всеки казва различно за този параметър. Моите примерно на БЕРУ са около 5800 ома всяка (вторичната намотка). Според каталога на митака71 трябва да са около 4500, според аутодата трябва да са 8900-9800... а иди разбери колко са. И да вземе да си измери и инжекторите. 13-15 ома трябва да бъдат (мери се от конектора, като се измъкне, не е нужно да се сваля рейката и да се махат дуги кабели)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:И на двете бобини трябва да са еднакви стоностите, ама не знам колко. Всеки казва различно за този параметър. Моите примерно на БЕРУ са около 5800 ома всяка (вторичната намотка). Според каталога на митака71 трябва да са около 4500, според аутодата трябва да са 8900-9800... а иди разбери колко са.
Коментар
-
Аз имах същия проблем. Даже на диагностика не разбраха какво и е. На края се оказаха 2 дюзи на инжекциона... Сменихме ги и колата си заработи както трябва. А разбрахме на кой цилиндър са като махах кабелите от свещите докато работи колата и на който цилиндър се променя работата на мотора значи е здрава дюзата, а като откачих кабелите на тези дето не работят мотора си работеше без промяна...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар