Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на ФИАТ БРАВО 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Тази лампа няма ли да свети, и ако някой инжектор спира да работи. Дамата казва, че колата започва да работи на 3 цилиндъра.
    точно така.преди време и аз имах същия проблем.лампата на инжекцията ми светна и колата започна да работи на 3 цилиндъра.след известно време изгасна и колата работеше така както преди.след 2 седмици лампата пак светна и резултата беше 100 кинта за нова дюза и 50 кинта за смяна.на 4-ти цилиндър му беше изгоряла дюзата.моя съвет е че ако е същото като при мене не давай тези луди пари а си потърси дюза от форума и намери някой да ти я смени.не е никаква философия.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #17
      Другия вариант е бобина..........
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #18
        Mury написа:
        Другия вариант е бобина..........
        бубината е x2.значи 2 цилиндъра няма да работят.
        fiat bravo 1.6 16v gt
        fiat marea 1.9 8v jtd
        fiat punto 1.7 td
        fiat marea 1.6 16v

        Коментар


          #19
          Не позна! Възможно е и само към единия цилиндър да откаже.
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #20
            Компа помни грешките така че при диагностика излизат.ако си в Плевен в 9 раион зад автомивка Кенеди има едно сервизче за диагностика(като се като се качваш по баира в дясно в горичката)
            skype pe6_oo Марин

            Коментар


              #21
              Synthy написа:
              Тази лампа няма ли да свети, и ако някой инжектор спира да работи...
              Да... от личен опит знам.. даже залагам на първа. То доста време е минало... трябва вече да е родила.Грешката е P0201 комбинирана с P0170

              Коментар


                #22
                Момчета, има и едно друго положение при автомобилните компютри, ама незнам на Браво дали е толкова умен...Ако прекъсне свещ или бобина, компа хваща така нареченото MISFIRING...Пропуски в запалването на цилиндъра...Оттам реакцията е спиране на управлението на дюзата, с цел да не впръсква гориво, за да се предпази катализатора, защото той умира, когато влезе неизгорял бензин в него...Проверете и тая теория...Може дюзата да си е в ред, а някоя свещ или бобина да прави мизерията...
                FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                Коментар


                  #23
                  Добре хора, и аз имам същият проблем - в движение светва тази смотана лампичка, започва да забива муцуната като все едно не и стига бензин, после си угася, после пак си светва и накрая като угасне самата кола - до дето не се изчисти грешката - не пали. Грешката е "грешка запалване". Кабели - тествани, здрави без забележка, бобина - 2 стара и нова - здрави, бензин - пълен резервоар със супер 98 с добавка редекс, акумулатор - нов, свещи - на 1000 км, ремък на 100% зацепен, мап сензор - почистен и работещ. Това го прави само на бензин. Пробвахме я с един майстор при директно подаване на + на изпарителя и с форсиране лекинко - запали без проблем, ама тоя начин не ми се нрави да го прилагам на всеки 200-300км. Трябва да се намери решение на проблема. А на газ - колата няма никакви проблеми, ама не мога да я карам само нагаз, поради факта, че първо пали на бензин и на 2000 оборота си обръща сама. Ако има разбирачи, нека размишляват над тази дилема - двиг. 1.6 16в на брава
                  vasilaki87
                  FIAT BRAVA - 1.6 16V - 103HP - 11.1995 г.

                  Коментар


                    #24
                    Докато си на газ помпата работи ли? Ако не с какво е прекъсната?Термосата как е държи ли 90гр. ? Твоето удивително прилича на дюза
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      И според мен е бубината почти съм сигурен
                      "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

                      Коментар


                        #26
                        Е па да фане момичето един мултицет и да я измери. Има 2 щекера да се бучнат в едни еййй такива големи дупки. И на двете бобини трябва да са еднакви стоностите, ама не знам колко. Всеки казва различно за този параметър. Моите примерно на БЕРУ са около 5800 ома всяка (вторичната намотка). Според каталога на митака71 трябва да са около 4500, според аутодата трябва да са 8900-9800... а иди разбери колко са. И да вземе да си измери и инжекторите. 13-15 ома трябва да бъдат (мери се от конектора, като се измъкне, не е нужно да се сваля рейката и да се махат дуги кабели).
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #27
                          vasilaki87 написа:
                          ...пълен резервоар със супер 98 с добавка редекс...
                          Бях сложил добавка за прочистване на горивната система когато моята дюза ме напусна...

                          Коментар


                            #28
                            Synthy написа:
                            И на двете бобини трябва да са еднакви стоностите, ама не знам колко. Всеки казва различно за този параметър. Моите примерно на БЕРУ са около 5800 ома всяка (вторичната намотка). Според каталога на митака71 трябва да са около 4500, според аутодата трябва да са 8900-9800... а иди разбери колко са.
                            BERU - около 5КChampion - около 10К100% са съвместими и заменяеми, така че около 5К - 10К е нормално.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              Аз имах същия проблем. Даже на диагностика не разбраха какво и е. На края се оказаха 2 дюзи на инжекциона... Сменихме ги и колата си заработи както трябва. А разбрахме на кой цилиндър са като махах кабелите от свещите докато работи колата и на който цилиндър се променя работата на мотора значи е здрава дюзата, а като откачих кабелите на тези дето не работят мотора си работеше без промяна...

                              Коментар

                              Working...
                              X