Здравейте колеги,имам следния проблем с бравото.На студен двигател прекъсва адски много,неможеш дори на свободна да го изфорсираш добре.Когато загрее малко,дори след 5 минути работа,няма никакви проблеми,върви,ускорява се добре.Колата има газова уредба и този проблем на газ го няма.На газ пали от раз,държи обороти и върви добре.НА бензин немога да потегля ако не е загряла,направо глъхне и спира.Моля за съвети,и мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Като е студена прекъсва много на бензин,браво 1.4 12v
Collapse
X
-
Въпреки че е моно,нали пак има една дюза,или греша.Може ли да се почисти,както например се чистят на дизела.А относно този датчик,да не би да става въпрос за датчика на температурата на входящия въздух,а не вода.и ако може да ми обясните къде точно се намира,да видя някакви данни в ауто дата и да го замеря,ако е възможно де.
Коментар
-
И аз съм за температурен датчик,но не залагам на определен такъв.Да имаш една дюза,която може да се почисти на ултра звук както дизеловите ако това точно ти е въпроса.Обаче се замислих,че ако е датчик би трябвало проблема да го има и на газ,но не съм напълно сигурен.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Ако е от температурният датчик,тогава няма ли да има проблеми и на газ?Има ли емулатор газовата.Пробвай един ресет на компютъра за 20-30 минути го откачи.При мен след като сложих газ на бензин спря дори да пали,та слагах емулатор.С него се прекъсва инжектора(в емулатора има еквивалентно на инжектора съпротивление и лъже компа,че инжектор има),а също и ламбда сондата се прекъсва просто.С две думи в емулатора има 2 релета и едно съпротивление.При теб как е направено.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Газовото е от повече от 2 години BRC съвсем обикновено,не съм на ясно какво прекъсва и какво не защото така купих колата.Но проблема е от скоро,и понеже на газ нямам никакъв проблем,говорим само за бензин,все едно колата няма газова уредба.Ще започна с почистване на дюзата,а за този датчик да ме ориентирате малко.в крайна сметка на водата или на въздуха е?Да питам,нормално ли е на тази кола Браво 1.4 12v 1997 година,да не може да се направи компютърна диагностика?Незнам с каква програма се опита един приятел,но му даде достъп само до ABS и AIRBAG,а при мен и двете системи ги няма
Коментар
-
Прави се диагностика разбира се не само на Айрбега,ами цялостна.Има датчик за температурата на водата(НАМИРА СЕ ВЪРХУ ТЕРМОСТАТА-СИН НА ЦВЯТ) и датчик за въздуха-намира се в моното до инжектора.Ама не мисля,че той ти е проблема.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
За таблото е един червен и се намира отзад на главата,а за кАмпиУтУрО е син и е завит на термостата.Червеният по никакъв начин не може да промени работата на двигателя-той клати единствено стрелката на таблото.Данните за компира се взимат от синия датчик.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Минаха два месеца но все пак колата е на сестра ми Значи замерихме датчика,работи точно по стойностите от аутодата.Почистих и дюзата и проблема продължава да го има.Дори сега в тези големите студове -10 градуса,става по зле,много трудно пали и работи като на 3 цилиндъра.В един сервиз ми замериха и потенциометъра на дроселовата клапа,казаха,че не дава нормални стойности,възможно ли е това да е проблема,Пак казвам че като загрее колата върви без никакви проблеми.Благодаря предварително за отговорите.Още нещо се сетих,като прекъсва така,страшно силно мириши на бензин през ауспуха.
Коментар
-
signala написа:Минаха два месеца но все пак колата е на сестра ми Значи замерихме датчика,работи точно по стойностите от аутодата.Почистих и дюзата и проблема продължава да го има.Дори сега в тези големите студове -10 градуса,става по зле,много трудно пали и работи като на 3 цилиндъра.В един сервиз ми замериха и потенциометъра на дроселовата клапа,казаха,че не дава нормални стойности,възможно ли е това да е проблема,Пак казвам че като загрее колата върви без никакви проблеми.Благодаря предварително за отговорите.Още нещо се сетих,като прекъсва така,страшно силно мириши на бензин през ауспуха.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар