Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    username написа:
    утре отивам за други свещи и свалям ламба сондата за фотосесия
    Обърни внимание, дали 4-те свещи изглеждат сравнително еднакви!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      Danchojn написа:
      В момента караш със свещ, която стои по-студена в горивната камера. Напълно възможно е цвета да е такъв заради това.
      Това, че свеща е 1 число по-студена от заводската не е кой знае какъв проблем за двигателя, щом колата пали и работи в студовете зимата Обикновенно по-студена свещ от предписаната не е бяла, а е черна от нагар поради невъзможността и да се нагрее достатъчно и да се самопочиства.

      Коментар


        Ако свещта е бяла, то има прегряване в цилиндрите и трябва да се вземат мерки, за да не стане проблем. Практиката ми показва, че в тази ситуация е ползван некачествен бензин с ниско октаново число, двигателят има лоша центровка, появил се е проблем с охлаждането или просто свещите са с неправилно подбрано топлинно число. Та на теория е така, би трябвало да са черни, но ако проблема е само в топлинното число. Но има и други фактори.И за да имаме представа, какво става в цилиндрите, то свещите трябва да са изрядни и каквито трябва, а не ние да си ги подбираме, ние не сме проектирали горивната камера.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          Danchojn написа:
          Ако свещта е бяла, то има прегряване в цилиндрите и трябва да се вземат мерки, за да не стане проблем.
          А с кое точно в тоя случай ще помогне слагането на по-топли свещи? По моите познания и опит при такъв проблем и слагане на по-топли свещи, положението може да стане само по-зле и да доведе примерно до разрушаване на по-топлата свещ от прегряването и от там до тежки щети по цилиндрите и главата или прегрятата свещ да предизвика един мноо "полезен" за буталата процес-преигнишън Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 .

          Коментар


            Ама добре, как ще оправи мотора без да е поставил правилни свещи? Просто така не бива да се кара. Трябва да се разбере защо се случва това. Като нищо бедната смес идва от ламбдата. Сега колегата ще я снима и ще видим!
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              От свещите няма как да даде такъв разход, колкото и да са неподходящи.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                Свещите, спокойно могат да се отразят до 30%, та и повече на разхода! Значи, свещите са приблизителни, ламбдата не е ясна, колко е правилно зацепена не е ясно, дали температурния датчик е коректен не е ясно, но разбира се това не може толкова да повлияе на почти 70% завишения разход. Дори да не се отразят свещите, за бога те трябва да са правилните!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  Беше споменато че е правено нещо по бензиновата помпа. Ако налягането на горивото е ниско, дюзите не могат да работят коректно. Няма да пулверизират горивото а ще го "пикаят". Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори. Гори в газообразно състояние и смесен с въздух. Това веднага води до бедна смес и висок разход, което се наблюдава. Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.Същия ефект се получава и от зацапани дюзи!
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    Danchojn написа:
                    Свещите, спокойно могат да се отразят до 30%, та и повече на разхода!
                    Моля, не го разбирай като заяждане, но от 1 идея по-студени свещи 30+% (а в случая и повече) завишен разход няма как да имаш На едната ми лична кола свещите са с 3 числа по-студени от оригиналните 6-ци по НГК и разхода си е абсолютно същия.
                    Danchojn написа:
                    Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори.
                    Ако това беше така, съгласи се, че колата на колегата не би трябвало изобщо да работи, щот ако сместа в мотора не се възпламенява, не виждам как ДВГ ще работи
                    Danchojn написа:
                    Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.
                    Според Аутодата при този мотор трябва да е 3,5 бар-а на празен ход, а и според мен след цялата сага на колегата с този автомобил, определено му трябва по-компетентна помощ и добра диагностика за да му се решат проблемите най-накрая

                    Коментар


                      Danchojn написа:
                      Беше споменато че е правено нещо по бензиновата помпа. Ако налягането на горивото е ниско, дюзите не могат да работят коректно. Няма да пулверизират горивото а ще го "пикаят". Бензина не може толкова бързо да се изпари, а в течна фаза не гори. Гори в газообразно състояние и смесен с въздух. Това веднага води до бедна смес и висок разход, което се наблюдава. Затова, препоръчвам, задължително замерване на налягането на горивото. Не знам колко трябва да е на тази кола обаче! Може би 2.5-3.Същия ефект се получава и от зацапани дюзи!
                      от кофти дюзи първи признак е кофти работа на празен ход
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        http://www.album.bg/xenon/albums/177956/ това са снимки на сондата..как ви изглежда

                        Коментар


                          Човече, сондата е много зле. Пробвай да я изчистиш, без никакви химикали. Не вярвам дори, че работи коректно, както са казали там дето са ти взели 40лв.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            Лошото е че, тя вероятно е вече мързелива и надали ще се оправи. Някои пробват да ги чистят с ултразвукова вана и се получава временно. Всъщност на снимките се вижда нещо, което аз лично очаквах. Честно казано не вярвам тази сонда да бъде съживена.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              Богата смес. То друго обяснение няма - щом гори много, горивото е много. От свещи няма как да стане - вадил съм 4 различни по марка и топлинно число свещи, и мотора си е работил добре с тях. Е, с новите е може би по-добре, но няма фрапираща разлика.Още за свещите. Препоръчваните са компромис, покриващ широк диапазон от експлоатационни условия. Ако се кара в топло време с висока скорост предимно - магистрала - отиваме на други. А трети ще са за зимно каране на къси разстояния.Наистина трябва добър диагностик за преглед, така по форумите е умряла работа...
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                Добре де..препоръчайте ми някой и да ходя там...а за сондата до сега я бърсах духах и какво ли още не и сега ще засичам дали има няква промяна

                                Коментар

                                Working...
                                X