Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат пунто 1.2 8V
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
username написа:преди малко и вдигнах щеката и маслото е на максимума...а за колегата дето пита кво съм сменял... гарнитура на картер и на глава сегменти и маркуча на бензиновата помпа,както и свещи денсо взехPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега Danchojn, много си прав, но забележи че човека не разбира толкова от ДВГ и за това пита. Намерил е някакви майстори да му оправят колата, и в крайна сметка е кихнал по някаква "сумичка" на всеки от тях (50 лв. да му кажат за грешно зацепен ангрнаж че е О’К ...) . Да се надяваме че последния се е сетил да свърши каквото трябва, защото чак след неговата намеса колата е с единствената забележка - гори повечко. Идеята за ламбда сондите е много добра и си мисля че може поне това да направи сам, или поне с помоща на някой приятел. Ако не му бута масло значи всичко е добра направено, а смазването ... сигурно и маслото е било пресечено като е издухал гарнитура на главата от там лошото мазане за което само предполагамеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Danchojn написа:username написа:преди малко и вдигнах щеката и маслото е на максимума...а за колегата дето пита кво съм сменял... гарнитура на картер и на глава сегменти и маркуча на бензиновата помпа,както и свещи денсо взех
Коментар
-
username написа:Така..да ви разкажа какво се случи последните една-две седмици...след много мъки отидох при другия майстор..той ми каза че двигателя е бил зацепен с един или 2 зъба накриво(вече не помня) след това ми отвори главата извади буталата и каза..на 1ви цилиндър буталото е ударено...това ще е когато ми е смачкало свеща.4ти цилиндър сегментите били с дупките в права линия...каза го по някакъв модерен начин ама не помня а на 3ти цилиндър единия сегмент бил "спекъл".. след това отидох да ми чистят дюзите и да ми мерят налягането на помпата .. там колата ми седя цял ден и като я взех ми казаха че съм се разминал със смяна на бензинова помпа..били я вързали някак и някакъв маркуч сменили който е бил напукан... сега съм на 500-600 км след ремонта но забелязах че тая барака пак много гори.. първите 180 км си ми минах в Габрово ... и след като пак я налях до горе влезе 17.930 литра ...след това тръгнах на гости на родата в Добрич и като гледам долу горе ми е горила 6.8 на сто...вярно че карам на 195/50/15 и бях с жената и 2те деца...но пак ми се вижда много...сега тука няколко дена карам из този град и гледам пак че стрелката взе да пада много...довечера ще открия някъде тука ОМВ и ще долея до горе и ще ви кажа разхода...моля помагайте ако някой има идеи от какво гори толкова много...не вярвам че е само от джантитеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар