явно съм идиот или не мога да чета..от темата не ми стана ясно как трябва да са 4-1-2-3 или 4-1-3-2
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат пунто 1.2 8V
Collapse
X
-
На 0* работи 1 цилиндър след180*---------3 цилиндър след360*---------4 цилиндър след540*---------2цилиндър след720* отново 1цилиндър........И ТАКА НАТАТЪК.......LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Danchojn написа:Тук става напълно ясно.http://www.fiat-bg.com/forum/viewtop...=189149#189149Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Кажете един свестен сервиз близо до Габрово, че тия гаражни майстори нищо не са направили по колата му. Като гледах клиповете направо ми призля. След тоя ремонт да пуши повече от Трабант ... Трябва и диагностика, регулиране на клапани - като гледам pdf -а на тоя модел се регулират със шайби. Трябва да се проверят гумичките на клапаните, дали изобщо са сменяни, и ако са - дали са го нправили като хората или си гълта масло от тях, евентуално може да се нложи да се надува главата, да се види дали не хвърля масло във смукателните пътища ... трябва си сериозен сервиз със хора които знаят какво правят. Възможно е и компресията да не е измерена, а смао да са го метнали на върбите, не се знаеа как са маслообиращите сегменти, ама само от тях няма да пуши и гири толкова. Във Влико Търново няма ли кадърен сервиз или д му казвам на човека да докара колата в Русе и да знам, че ще се свърши каквото трябва и както трябва по нея. Че той с 50 лв за бензин, и още 20 - 30 за масло щея докара и ще я върне. Там само за проверка на ангренажен ремък - 50 лв. ?????Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
username написа:явно съм идиот или не мога да чета..от темата не ми стана ясно как трябва да са 4-1-2-3 или 4-1-3-2Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Е Сашо все пак съм бил прав за реда на цилиндрите и ти казах в кой сервиз да отидеш където ще ти свършат работа ама ти не и не.При тези "майстори" на Враниловци на куката няма да стане.Върви където ти казах обясни от-до проблемите,какво е правено с колата и от къде е тръгнало всичко това,човека ще те изслуша и ще ти даде разумен отговор.Ако иска да я отваря,което най-вероятно ще стане остави му я да я отвори и да я види той.Ако след това колата не се оправи си я карай при твоите хора.С този човек съм работил и е достатъчно наясно с колите и го знам как работи.По-добре дай малко повечко пари на кадърен майстор,който знае какво прави и да се справи с проблема,отколкото да я караш на хиляди майстори и да ти казват хиляди различни проблеми.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Последни новини...колата от вчера по никое време е на нов "доктор" чакам тези дни да ми съобщи кво е положението каква е цената и т.н. ... утре ако ми остане време ще прескоча да видя дали изобщо нещо прави по нея и може да поснимам и може ли малко информация от по начетените тука..какво трябва да се преправя по коша за да мога да навра върте двигател 75 коня от пунто 1 ...
Коментар
-
Така..да ви разкажа какво се случи последните една-две седмици...след много мъки отидох при другия майстор..той ми каза че двигателя е бил зацепен с един или 2 зъба накриво(вече не помня) след това ми отвори главата извади буталата и каза..на 1ви цилиндър буталото е ударено...това ще е когато ми е смачкало свеща.4ти цилиндър сегментите били с дупките в права линия...каза го по някакъв модерен начин ама не помня а на 3ти цилиндър единия сегмент бил "спекъл".. след това отидох да ми чистят дюзите и да ми мерят налягането на помпата .. там колата ми седя цял ден и като я взех ми казаха че съм се разминал със смяна на бензинова помпа..били я вързали някак и някакъв маркуч сменили който е бил напукан... сега съм на 500-600 км след ремонта но забелязах че тая барака пак много гори.. първите 180 км си ми минах в Габрово ... и след като пак я налях до горе влезе 17.930 литра ...след това тръгнах на гости на родата в Добрич и като гледам долу горе ми е горила 6.8 на сто...вярно че карам на 195/50/15 и бях с жената и 2те деца...но пак ми се вижда много...сега тука няколко дена карам из този град и гледам пак че стрелката взе да пада много...довечера ще открия някъде тука ОМВ и ще долея до горе и ще ви кажа разхода...моля помагайте ако някой има идеи от какво гори толкова много...не вярвам че е само от джантите
Коментар
-
username написа:жената цял ден се разхожда из добрич и като си дойде ще прескоча да долея до горе и ще ти кажа къв разход е направила...Иво да не би тея свещи дето ги зех да са направили нещо и заради това да гори толкова многоAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар