Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    явно съм идиот или не мога да чета..от темата не ми стана ясно как трябва да са 4-1-2-3 или 4-1-3-2

    Коментар


      #92
      На 0* работи 1 цилиндър след180*---------3 цилиндър след360*---------4 цилиндър след540*---------2цилиндър след720* отново 1цилиндър........И ТАКА НАТАТЪК.......
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #93
        Danchojn написа:
        Тук става напълно ясно.http://www.fiat-bg.com/forum/viewtop...=189149#189149
        Да, уточнихме го, така е когато са две бобини - на всяка по 2 свещи. Това 1-3-4-2 е реда в който към цилиндрите трябва да има искра, а кобинацията от две свещи на бобина изисква да се комбинират по двойки така, че когато единия е в такт сгъстяване, другия да е в такт изпускане. Тоест да изхвърля изгорелите газове, когато получава втората - ненужна искра. Мислех че е с 4 бобини за това посочих реда 1-3-4-2.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #94
          кола

          Реда на кабелите ги има щамповани на мотора при бобината
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #95
            и ся след толкова умуване аз като съм с 2 бубини как трябва да наредя кабелите?

            Коментар


              #96
              Кажете един свестен сервиз близо до Габрово, че тия гаражни майстори нищо не са направили по колата му. Като гледах клиповете направо ми призля. След тоя ремонт да пуши повече от Трабант ... Трябва и диагностика, регулиране на клапани - като гледам pdf -а на тоя модел се регулират със шайби. Трябва да се проверят гумичките на клапаните, дали изобщо са сменяни, и ако са - дали са го нправили като хората или си гълта масло от тях, евентуално може да се нложи да се надува главата, да се види дали не хвърля масло във смукателните пътища ... трябва си сериозен сервиз със хора които знаят какво правят. Възможно е и компресията да не е измерена, а смао да са го метнали на върбите, не се знаеа как са маслообиращите сегменти, ама само от тях няма да пуши и гири толкова. Във Влико Търново няма ли кадърен сервиз или д му казвам на човека да докара колата в Русе и да знам, че ще се свърши каквото трябва и както трябва по нея. Че той с 50 лв за бензин, и още 20 - 30 за масло щея докара и ще я върне. Там само за проверка на ангренажен ремък - 50 лв. ?????
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #97
                Не бех гледал клиповете и си мислих це просто са разменени кабелите на 2 цилиндъра...Колега карай го този мотор да го отварqт или направо махай колата.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #98
                  username написа:
                  явно съм идиот или не мога да чета..от темата не ми стана ясно как трябва да са 4-1-2-3 или 4-1-3-2
                  В 5-ти пост на темата, към която е дал линк колегата Danchojn има чертеж на бобините. Там ясно се вижда от къде тръгва кабела за всяка една свещ.Извода отбелязан с Plug 1 трябва да свържеш със свеща на 1-ви цилиндър, Plug 2 за свеща на 2-ри и т.н. За целта трябва да използваш най-дългият кабел за 1-ви цилиндър, а най-късия за 4-ти. Предполагам и на кабелите трябва да има маркировка за кой цилиндър са. Ако не са надписани ги подреди по дължина - най-дългия за първи цилиндър, следващия за втори и т.н., а най-късия за четвърти.
                  Прикачени файлове
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #99
                    Е Сашо все пак съм бил прав за реда на цилиндрите и ти казах в кой сервиз да отидеш където ще ти свършат работа ама ти не и не.При тези "майстори" на Враниловци на куката няма да стане.Върви където ти казах обясни от-до проблемите,какво е правено с колата и от къде е тръгнало всичко това,човека ще те изслуша и ще ти даде разумен отговор.Ако иска да я отваря,което най-вероятно ще стане остави му я да я отвори и да я види той.Ако след това колата не се оправи си я карай при твоите хора.С този човек съм работил и е достатъчно наясно с колите и го знам как работи.По-добре дай малко повечко пари на кадърен майстор,който знае какво прави и да се справи с проблема,отколкото да я караш на хиляди майстори и да ти казват хиляди различни проблеми.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      Последни новини...колата от вчера по никое време е на нов "доктор" чакам тези дни да ми съобщи кво е положението каква е цената и т.н. ... утре ако ми остане време ще прескоча да видя дали изобщо нещо прави по нея и може да поснимам и може ли малко информация от по начетените тука..какво трябва да се преправя по коша за да мога да навра върте двигател 75 коня от пунто 1 ...

                      Коментар


                        Така..да ви разкажа какво се случи последните една-две седмици...след много мъки отидох при другия майстор..той ми каза че двигателя е бил зацепен с един или 2 зъба накриво(вече не помня) след това ми отвори главата извади буталата и каза..на 1ви цилиндър буталото е ударено...това ще е когато ми е смачкало свеща.4ти цилиндър сегментите били с дупките в права линия...каза го по някакъв модерен начин ама не помня а на 3ти цилиндър единия сегмент бил "спекъл".. след това отидох да ми чистят дюзите и да ми мерят налягането на помпата .. там колата ми седя цял ден и като я взех ми казаха че съм се разминал със смяна на бензинова помпа..били я вързали някак и някакъв маркуч сменили който е бил напукан... сега съм на 500-600 км след ремонта но забелязах че тая барака пак много гори.. първите 180 км си ми минах в Габрово ... и след като пак я налях до горе влезе 17.930 литра ...след това тръгнах на гости на родата в Добрич и като гледам долу горе ми е горила 6.8 на сто...вярно че карам на 195/50/15 и бях с жената и 2те деца...но пак ми се вижда много...сега тука няколко дена карам из този град и гледам пак че стрелката взе да пада много...довечера ще открия някъде тука ОМВ и ще долея до горе и ще ви кажа разхода...моля помагайте ако някой има идеи от какво гори толкова много...не вярвам че е само от джантите

                        Коментар


                          Ем ти по стрелка никога не замервай разход,на фиатите минуса е в бензиномера.Засичаш от пълно до пълно.Джантите помагат за качването на разхода и вече зависи как я караш,дай точен разход да ти кажа дали е нормално или не.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            жената цял ден се разхожда из добрич и като си дойде ще прескоча да долея до горе и ще ти кажа къв разход е направила...Иво да не би тея свещи дето ги зех да са направили нещо и заради това да гори толкова много

                            Коментар


                              А какво стана с разхода на масло и пушенето?Не става ясно и ремонта в каква степен е направен!
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                username написа:
                                жената цял ден се разхожда из добрич и като си дойде ще прескоча да долея до горе и ще ти кажа къв разход е направила...Иво да не би тея свещи дето ги зех да са направили нещо и заради това да гори толкова много
                                Май в Добрич пече силно слънце,че нещо си слънчасал нали тези свещи по каталог са за твоята кола няма как те да са причината
                                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                                Коментар

                                Working...
                                X