Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Истинските NGK and Denso са много добри продукти и бих казал равностойни по качества. Важното е да са истински. 9.5:1 мисля че е степентта на сгъстяване, не компресията. Измерените числа според мен са нормални. Пак съветвам: Няма смисъл от повече безмислени средства. Намери правилният човек и тогава. Решил си да смениш предварително и маслото, но ще сбъркаш.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #77
      Виж, при такова горене на масло, наистина има серизен проблем, и е добре да бъде открит преди да наливаш хубавото масло. От думите ти разбирам, че сигурно ти гори около 0.5 литра за 100 - 200 км. ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #78
        Сашо имам бобини,даже и в наличност,звънни ми да ти кажа какви са цените,няма да излезе скъпо.И да ми кажеш какво стана със кабелите.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #79
          (.колата в ниските я няма никва едвам подавам гас и по 100 пъти я припомпвам че под 1500 оборота никва я нема горката..) колега ниските обороти на колата, се регулират от стъпковия мотор а той получава информация от температурен датчик.Мисля ,че проблема ти е в този датчик син е на цвят и не е скъп изтрий си и грешките, като откачиш акумулатора за няколко часа. Успех за сега. (за тропане по двигателя и разход на масло и гориво ще говорим по късно като си оправиш оборотите)

          Коментар


            #80
            И така да ви кажа кво съм свършил днес...сутринта ставам отивам до колата наливам последните ми 200 грама масло че едвам цапаше щеката..после свалям кутията на филтъра вадя кабелите от бубините и ги нареждам както колагата Иво ми каза 1-4-2-3 и събирам колата затварям капака и паля.. http://vbox7.com/play:604b9a9fb5 ... но уви тая бракма не припука дори...звъня аз на иво и му викам да търси как са наредени че неще да запали...докато чакам да ми намери схема ми хрумва да ги наредя пак 1-4-2-3 само че по обратен ред и отивам да пробвам кво ще стане ... http://vbox7.com/play:ae04476e0a ... разгеле тая бракма запали..и отивам събирам филтри кутии а у и затварям капага ...вадя отново телефона пускам на клип и ... http://vbox7.com/play5ec819397 ... та запали баракати и поех към майстора..там висях 2 часа гледаха умуваха и накрая ми казаха че докато не свалят главата нема да се разбере как са клапаните...там ме посъветваха по добре сега да не сменям масло че с това доливане поне да карам с по евтино масло...по вечеря трябваше да ходя и при друг майстор ама те заминали за риба и така 1-2 дена ще съм в застойДо колегата vashc колата сега я карам на 100 октана от ОМВ и в ниските не прекъсва само от време на време се зачудва..

            Коментар


              #81
              Колега, абе тая подредба на реда на работа на цилиндрите, ама изобщо не ми се връзва. На първи и четвърти цилиндрър буталата и на втори и трети по двойки се движат заедно. Тоест, когато на пъви буталото е в долна мъртва точка ( ДМТ ), тогава е в ДМТ и буталото на четвърти. А в това време буталата на втори и трети са в горна мъртва точка (ГМТ) Не е възможно първи и четвърти цилиндър да работят последователно, както и втории трети !!! Подредбата на реда на работа на цилиндрите за четиритактов четирицилиндров мотор е 1-3-4-2 . Първи цилиндър винаги е най-близкия до ремъчната шайба на коляновия вал, а последния, без значение на броя цилиндри, е този който е от към маховика на ДВГ Ако, до сега не са били в тази последователност, сори ама да ги у майсторите.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #82
                днеска аз му обясних тва чудо на майстора как съм наредил кабелите ама той нищо не ми каза..утре ще пробвам и твоята подредба на кабели и ще пиша ако има някаква промяна във вървежа...само дето не ми стана ясно от кво пуши тая бракма..а преди това как са били не мога да ти кажа защото не съм ги поглеждал..

                Коментар


                  #83
                  В момента изтеглям service manual за твоя модел, че не го познавам много добре, ще го разгледам за нещо специфично и ще пиша по-късно. Интересуват ме конкретно в модела някои неща как са изпълнени, но за реда на работа на цилиндрите съм твърдо убеден. Провери след час и половина - два. Ето линк: http://storage.fiat-bg.org/Books/Punto/ , изтегли си каквото смятш че може да ти свърши работа. Но много бавно се теглят нещата от там.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #84
                    Добре ще проверя по довечера..пробвах да тегля ама ми дава 13к връзка и се отказах..който го е ограничил тоя данлоуд е ебати ...

                    Коментар


                      #85
                      username написа:
                      Добре ще проверя по довечера..пробвах да тегля ама ми дава 13к връзка и се отказах..който го е ограничил тоя данлоуд е ебати ...
                      Толкова е :D Гадно, но пък веднъж дърпаш и после не ти пука. Обнадеждаващо ми казва че след 40 -50 минути ще съм успял поне с 50 МВ pdf -а :D
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #86
                        предлагам после да си дадеш скайпа и да ми ги пратиш там..нямам нерви за тея ПДФ

                        Коментар


                          #87
                          username написа:
                          предлагам после да си дадеш скайпа и да ми ги пратиш там..нямам нерви за тея ПДФ
                          Skype name: dido_lyubenovПочти винаги съм със стасус "невидим" . но пиши, ако съм на линия отговарям . Дръпнах pdf -a, но е много юзърска версия - книжката дето то дават с колата.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #88
                            Тая кола е като комин бе Колега, отваряй мотора, докато все още не е задрал. При този разход на масло, така ще го напълниш с нагар, че ще трябва да го чистиш с шпаклата Отделно ще затлачиш цялата генерация. Главата трябва да се свали задължително, но при този разход и пушек, трябва да се извадят и буталата да се проверят сегментите.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #89
                              username написа:
                              И така да ви кажа кво съм свършил днес...сутринта ставам отивам до колата наливам последните ми 200 грама масло че едвам цапаше щеката..после свалям кутията на филтъра вадя кабелите от бубините и ги нареждам както колагата Иво ми каза 1-4-2-3 и събирам колата затварям капака и паля.. http://vbox7.com/play:604b9a9fb5 ... но уви тая бракма не припука дори...звъня аз на иво и му викам да търси как са наредени че неще да запали...докато чакам да ми намери схема ми хрумва да ги наредя пак 1-4-2-3 само че по обратен ред и отивам да пробвам кво ще стане ... http://vbox7.com/play:ae04476e0a ... разгеле тая бракма запали..и отивам събирам филтри кутии а у и затварям капага ...вадя отново телефона пускам на клип и ... http://vbox7.com/play5ec819397 ... та запали баракати и поех към майстора..там висях 2 часа гледаха умуваха и накрая ми казаха че докато не свалят главата нема да се разбере как са клапаните...там ме посъветваха по добре сега да не сменям масло че с това доливане поне да карам с по евтино масло...по вечеря трябваше да ходя и при друг майстор ама те заминали за риба и така 1-2 дена ще съм в застойДо колегата vashc колата сега я карам на 100 октана от ОМВ и в ниските не прекъсва само от време на време се зачудва..
                              Едната бобина се свързва към 1 и 4 цилиндър, а другата към 2 и 3.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #90
                                Тук става напълно ясно.http://www.fiat-bg.com/forum/viewtop...=189149#189149
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X