Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ивчо 1во вече карам с тея новите свещи дето ми ги даде в магазина ...2ро ако колата е прегряна тва е било при предния собственик..при мен преди нямаше проблеми след случката с отварянето на мотора...там стана нещо и да ти кажа с тея свещи ми показва 8 км за литър гориво и вече незнам тая бракма кво иска

    Коментар


      #62
      Мотора не може да строши свещите откъм лулите, ала с калпав ключ - може!А за старата счупена - няма такова животно, като хидравличен удар, да я строши. Хидравличен удар се получава при засмукване на вода и троши бутала, пука глава, криви биели.Чета за някакъв щуцер, възможно е и въздух да смуче от някъде - маркучи, гарнитури на колектор, доста места са. Просто колата си иска свестен майстор, толкова ли нямате там! Да се гадае тук на боб е вече безпредметно.И вакууми в колектор и маркучи няма как да вдигнат маслото горе. Запекли сегменти се чистят доста успешно без разглобяване.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #63
        колега другата седмица ще идвам по плевен да карам дъщеря ми ако до тогава не съм я управил ще намина да дадеш и ти мнение от кво е тва ...

        Коментар


          #64
          Вече и аз не знам кво да ти кажа,но спооред мен я закарай на Христо и му обясни цялата история с колата,до колкото го познавам ще ти отговори адекватно и ще намери проблема.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #65
            Да ви разкажа кво ми се случи днеска...карам аз цял ден тая трошка и обикалям по доктори (по семейни причини) по едно време гледам че само дето не съм засмукал тиня и викам ще ида да налея малко бензин..спирам на ОМВ и наливам 10 лева от скъпия бензин... след още около 3-4 км колата изведнъж спря да прекъсва пак се зачудва като и подам гас но е коренна разликата от преди ..след това минах и през шела да налея ви палър рейсинг още 20 лв че белким викам прекъсването спре..но уви пак си прехълцва но по слабо...та мисълта ми бе друга ..сутринта като извадих щеката пак беше суха и пак долях 500 грама масло и тръгнах щото не ми се чакаше да се стича и да го меря до къде е...утре ще наливам най после въпросния валволин и ако пак почне да го гори какво да правя??

            Коментар


              #66
              Пробва ли да откачиш маркуча да картерните газове, и да видиш каква ще е разликата? Но тези симптоми с бензина говорят за кофти центровка. По принацип щом се държи по-добре със "скъпия" бензин, а той е с по-високо октаново число, значи по някаква причина момента на запалване е с голямо предварение. И пак отиваме към ангренажен ремък, разбутан или откачен датчик за положението на коляновия вал, а може и датчика да е дефектирал. Като пробваш да ускориш рязко, чува ли се цъкане от към мотора, подобно на дизелов ДВГ ?
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #67
                Колега за цъкане не мога да ти кажа защото 15 мин след като му налях маслото и поработи и започнаха пак да чукат клапани.... утре като сменя маслото ще се ослушвам за цъкане... но ако има предварение заради ангренаж защо аджаба пуши отзаде като кумин тая бракма?

                Коментар


                  #68
                  username написа:
                  Колега за цъкане не мога да ти кажа защото 15 мин след като му налях маслото и поработи и започнаха пак да чукат клапани.... утре като сменя маслото ще се ослушвам за цъкане... но ако има предварение заради ангренаж защо аджаба пуши отзаде като кумин тая бракма?
                  Е пуши защото гори маслото, а и от голямо предврение, бензина и той пуши. Направи едно клипче поне около 5 минути, да я чуем как работи, снимай около ДВГ, да видим къде какви звуци издава, изфорсирай, да видим какво точно се случва, пък дано успеем така от разстояие да помогнем адекватно. Явно е забъркана вече голямата каша и само с описания няма да се получи. Питаме нещо, ти докато го провериш и се върнеш да пишеш, то само се губи време. Искаме да помогнем, дано успеем.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #69
                    username написа:
                    Колега за цъкане не мога да ти кажа защото 15 мин след като му налях маслото и поработи и започнаха пак да чукат клапани.... утре като сменя маслото ще се ослушвам за цъкане... но ако има предварение заради ангренаж защо аджаба пуши отзаде като кумин тая бракма?
                    Колега, я кажи мирише ли на бензин маслото?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #70
                      username написа:
                      ...утре ще наливам най после въпросния валволин и ако пак почне да го гори какво да правя??
                      То е ясно, че ще го гори. Само ще си хвърлиш парите. Проблема ти е по запалителната система и центровката. Говоря за прекъсването. Сигурен ли си че тропат клапаните а не някой счупен сегмент? Да ти се разхлопат клапаните, като поработи мотора, ще рече, че се губи налягането на маслото. А това може да е от хлабини в лагерите например. Според мен, без отваряне на двг няма да се мине. Като най-напред това трябва да се направи, но от грамотен човек. Докато не спреш разхода на масло, няма да оправиш другите неща. Затова най-напред, се съсредоточи върху това, защото всичко взе да става много хаотично.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #71
                        утре сутринта наливам и масло паля показвам как пуши оставям я да потрака да я чуете и отивам да сменям масло...преди малко се чух с колегата Иво Рачев и той ми сподели да видя как са вързани кабелите..те били 1-4-2-3 по бубините и това ще видя след смяната на маслото пак ще паля пак ще снимам и утре вечер ще ви кача няколко клипа да видите само за качеството не отговарям защото имам само Нокиа н97 мини и с нея ще снимам

                        Коментар


                          #72
                          мисля че са клапани щото като му налея масълце и млъква и като го поизгори и тогава почва да чукат...а и ако е заминал сегмент не е ли нормално постоянно да пуши а не само като е студен мотора и ако е счупен не трябва ли да губя повечко компресия ??

                          Коментар


                            #73
                            username написа:
                            мисля че са клапани щото като му налея масълце и млъква
                            Е щом е така са клапани.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #74
                              Колега, отиди някъде другаде да я измерят тази компресия ама този път стой там за този мотор нормално е да е 9.5:1 относно свещите аз, а и баща ми, сме по-доволни от NGK, не че Denso са лоши, но не карат толкова колкото NGK, а и с тях ми се струва, че пали малко по-бавно и е една идея по мудна.

                              Коментар


                                #75
                                колега утре ще намина и през друг сервиз и ще я мерна тази компресия съжелявам но НЖК свещ никога няма да си сложа на колата ... много пъти съм си блъскал главата заради калпави свещи НЖК и за това не мисля повече да си слагам... а за тези свещи денсо колегата иво рачев ми ги продаде и препоръча..даже ги гледахме в някви каталози за някви топлинни числа (не че му разбирам ама така ми обясниха) и за това сега съм с тях иначе преди все съм карал на шампион и съм доволен силно казано но мога да кажа че биват

                                Коментар

                                Working...
                                X