Че маслото е калпаво е така.Че може да го гори защото е калпаво е така.Но да гасне при тези температури от маслото не е така. Проблема е другаде. Моят съвет е да не се сменя маслото до установяване на истинската причина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат пунто 1.2 8V
Collapse
X
-
Danchojn написа:Че маслото е калпаво е така.Че може да го гори защото е калпаво е така.Но да гасне при тези температури от маслото не е така. Проблема е другаде. Моят съвет е да не се сменя маслото до установяване на истинската причина.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега, не споря с теб! Очевидно автомобила му гасне от богата смес. Уважавам опита ти, но това не е първата кола с хидравлични клапани и работеща с 15W40 масло. Има и по-тежки случаи с например 20W50. Ако му беше изправен мотора, нямаше да гасне, не е от маслото. Ако маслото е виновно, до сега да е затегнал. Не че е късно де Много добре знам, как се държат различните вискозитети при различни температури. Нека не изпадаме в спорове и съсипваме темата. Като се разбере проблема, ако си прав, ще се радвам и няма да се скрия за да си го признаяPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Няма смисъл да спорим, ще го кажа така: Предполагам, че заради малкия обем на ДВГ, маслото оказва влияние. От друга страна, все трябва да се започне от някъде, защото ДВГ е бил пострадал сериозно, щом и свещ е успял да счупи. Сигурно е имало хдравлични удари предизвикани от вода в цилиндъра, и те са прцакали още нещо. Маслото е първото кето се набива на очи, и е добре да бъде сменено с каквото трябва, а не каквото има. После сигурно ще излязат и още проблеми, но ще си покаже.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
така и аз карам пунто МК2 за него по каталог си му дават само 10W40 като маслои сутрин казваш че гасне ама само сега когато е студено или и преди до като беше топло ??че на мен ми прави некви мизерий когато кола спи навън (студено време) пали сутрин дига оборотите до 1500 и загасва паля втори път и вече не загасва а когато спи в гаража (без отопление е но се пак е по топло) паля дига до 1500 оборота притриса и остава да работи когато е топло (над 0лата) нямаам никакви проблеми и ми казаха че вероятно бил температурен датчик на инжекционаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
сега да ви обясня какво ми се случи днес..отивам аз при майстора и той тръгва да отваря двигател щото били се счупили сегменти..жиквам му да не го пипа и го питам ква компресия е премерил щото ходих да сменям пари..той ми заявява че трите са по 12.5 а този 1вия дето бе счупена свеща е с компресия 11.7...викам му събирай квото си извадил и ще си ходя..при което ми заявява че било пак чупило свещ ама отгоре и че той счупил още една докато ги развивал..при което не му повярвах но както и да е ..отидох при колегата И.Рачев и взех 4 свещи денсо или нещо такова (били мног яки ) както и маслен филтър най скъпия за тея фияти :D :D минах и купих 5 литра валволин макс лайф 10 в 40 .. минах през един майстор да си сменя свещите и след 2 часа заврени под капака и изгорени близо 5 литра бензин от форсиране майстора каза че тва не било сегменти а смучело от нейде въздух...намаза с черен силикон на едно място смукателния колектор защото му се видял че маи е бил леко отворен на надата...както ще да е преди 5 мин се прибирам с мъки..колата в ниските я няма никва едвам подавам гас и по 100 пъти я припомпвам че под 1500 оборота никва я нема горката...утре мисля да отида и до друг майстор за да си сменя и маслото и да си каже и той мнението... кажете вие кво мислите... едно нещо бях забравил да ви кажа преди...тоя 1вият майстор за кво е свалял и аз незнам ..тая кутия дето е за парите...и счупил едната пишчица но каза че е навил щуцер ако не се лъжа така му каза.. абе навил нещо на мястото на пишчицата дето я е счупил... дане би тая кутия за изпаренията да се будалка ??тошко а по твоето питане...почна да гасне и да си прави квото си иска след ремонта на главата..
Коментар
-
свещите не съм ги снимал но са умаслени и 4те и са черни..просто останаха в другата кола и забравих по вечеря да ги взема...точно по тая причина 1вият майстор искаше да сменяме сигменти че надувало масло и го вкарвало през всмукателния колектор а другия майстор дето ми обеща в понеделник да му я закарам да я разпилее да я види кво и е ми сподели че от това смучене на въздух от някаде си или от някакъв вакум от това ще ми вдигало маслото и щяло да пуши..вие на какво сте мнение
Коментар
-
username написа:.той ми заявява че трите са по 12.5 а този 1вия дето бе счупена свеща е с компресия 11.7...викам му събирай квото си извадил и ще си ходя..Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Виж сега, свещи почерняват от богата смес на бензин, а се омазнят когато в цилиндрите влиза масло. Щом е прегряван ДВГ, което си личи от снимките на главата, може и да има запекли сегменти. Минералното масло което са му наляли, най-много да спече и тези които все още са добре. Счупен сепаратор ... не е ясно какви щуцери е навивал оня. Ееееееееееее докарай я в Русе тая кола и ще те заведа във верния сервиз. Бая трябва да си на ясно с ДВГ, за да го првиш тоя ремонт в гаражни условия. Тея "мастори" там, че не им знам имената ... да не са се наговорили да те ошушкват докато пускаш. Тоя сигурно не е мерил компресия. При тая компресия, сегметите би трябвало да са добре, и да не ти гори масло. Бих казал дори че има много добра компресия, ако това дето ти е казал не си го е измислил. Остава да е прецакал сепаратора за картерните газове, но и това лесно се разбре - откачи маркуча от сепаратора към колекторите и затапи отвора към колектора да не смуче нефилтриран въздух от там и ще си покаже. Ще видиш и дали прави опити да изхвърля масло през сепаратора. Че ще духа от маркуча - няма как нормално е, но ще се ориентираме до някъде за проблема. Огледай добре, дали не са останали стърчащи безпризорни кабели, да не се окаже че е откачил някой датчик по ДВГ и после не го е закачил. Ако е спукан смукателния колектор, няма да ти отчита вярно дебитомера, и това също е вероятен проблем. Счупената свещ ми говори за вероятни хидравлични удари в цилиндъра - дали е поставил и стегнал главата правилно, дали няма спукано бутало от тези предполагаеми хидравлични удари ...Вече не знам какво да мисля за "майсторите"Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Компресията е добре, маслото не е проблем. Колкото и да е калпаво, няма да почне да го гори от нищо. Който не вярва, мога да ми покажа - ще сипя М10Д на Пунтото на съседката ми, което поддържам от 4 години и ще се разходим на 1 резервоар бензин и 1 бутилка газ, да видим колко ще изгори и дали ще се промени работата. Аз съм сигурен, че не. Кола, като духне гарнитура и омеша вода и масло, наливам М10Д да поработи и да измие бозата. Някои си карат доста, преди да сменим маслото.Тук проблема е друг - запалителна и хранителна част, зацепване.Пак повтарям - това е най - простата моторетка.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Сашо спред мен при този случай не слагай новите свещи още да не ги прецакаш и тях,някой толкова яко е акал на мотора,че не е истина,а това дето го казва Иван за вакум малко ме съмнява.Знаеш ли сега се замислих,ако е карана прегряня ще спекат сегментите и от там може да пуши ама за тоя разход идея си нямам.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар