Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колега не знам дали си забелязал, но на тази кола компютъра показва колко километра минаваш с 1 литър гориво. Съответно колкото по-високо е показанието, толкова ти е ПО-НИСЪК разхода.За да си изчислиш колко л. / 100 км. ти гори разделяш 100 на показанието на компютъра.
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #32
      еми преди със счупената свещ ми показваше 8.6 а сега между 10.2 и 10.4 но пак е нереално висок разход..за сравнение имам приятел с ланчия ипсилон 2000 година ами тая бракма е с кажи речи фиатски двигател и с 195/50/15 гори 6 ще на сто а моята около 10 че на всичкото отгоре оная излита нищо че и тя е 1.2 8в а аз се чудя дали ще тръгне или кво ще стане набира едвам едвам а уж и ремонтирахме главата...сега откачих смукача и като че ли взе да се поуправя..един колега бе казал да си смажа стъпковото моторче..за което ми взеха 20 лв но явно не е и от него..довечера ще свалям свещи ще меря компресия и ще пиша кво се е случило.

      Коментар


        #33
        Така като се позачетох в тази тема... След толкова изписано мастило, не се разбра, провери ли си дали ти е правилно зацепен ангренажния ремък ?Ктализатора няма да замине от прегрял ДВГ. Снимките от първия пост ги няма, но за да се наложи шлайф на глава, проблема не е дефектирала запалителна свещ. Тя се е скапала заради гарнитурата. Гарнитурата - най-вероятно от прегряване, а след ремонта да е по-зле - това е от майсторите. Трудно пали на студен ДВГ, трудно се форсира в комбинация с много пуши - центровки/регулировки - вроятно грешно зацепен ангренаж и масло в цилиндрите. Гори масло ... много вероятности. Основни причини - майстори, възможни препоръки - друг сервиз, ама в твоя регион не знам какво да ти препоръчам.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Ало, с Фиат - а!Питаш, ала не отговаряш! Не отговори как е зацепването на ангренажа. Не се разбра, като е сваляна главата, сменени ли са гумичките. Земята не се върти около твоето возило, тук всеки отделя от собственото си време, за да ти помага. И като те пита нещо, бъди любезен да му отговориш.Сегментите не се етернитови тръби, та да "избият". Скапването им започва отгоре надолу - демек, маслените последни, много рядко се чупят.Този мотор е най - простото нещо с 4 цилиндъра, виж зацепване, може и компресия. Ако заработи нормално, смени гумички.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            Извинявам се че не съм отговорил...значи майстора каза че бил зацепен правилно след това ходих при друг който ме одра 50 лв за да ми потвърди и той че е бил зацепен правилно..отворихме двигателя защото губеше вода и беше счупил свещ .. ето ви сайт на който качих всичките снимкии : http://www.album.bg/xenon/albums/175949/ днес щях и компресия да меря но се оказа че нямам камък 16 за свещите и утре сутринта ще ги сваля и снимам и ще ви кажа разлика в компресията дали има.п.с. колега Dido_Lyubenov той фиата запалва ама после угасва а ако му подам газ пак гасне и така трябва с ключа няколко пъти да паля между 2 и 7 пъти докато започне само да работи..преди малко го пробвахме че при откачен смукач като че ли се поизччисти малко но може и да си въобразявам..

            Коментар


              #36
              Да, колега, Фиата запалва, ама нещо не му е както трябва щом гасне и прави проблеми. А тази свещ на снимката си е направо счупена. Много ми е интересно как се е случило това. Наистина 50 лв. са адски много за да провери майстора тоя ремък. Можеше и сам да го направиш с малко напътствия от нас. Преди този ремонт, преди да заработи на 3 цилиндъра, как се държеше ДВГ ? Нещо се случило междувременно ама като си толкова далеч, трудно е да предположа какво точно. Никак не е розова ситуацията. Както някой вече предложи, измери налягането в цилиндрите, виж как са свещите. За проблемите на студен ДВГ може и свещите да са виновни, но за тоя разход х2 няма да е от тях. И кажи какво масло си му налял след ремонта.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #37
                Не отговори за гумичките на клапаните.Като гледам свещта, май нещо е влизало в цилиндъра. Имаше ли по главата и буталото чукнатини? Надрано по цилиндъра?Ма верно, яко те е одрал тоя за проверка!
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #38
                  muns61 написа:
                  Не отговори за гумичките на клапаните.Като гледам свещта, май нещо е влизало в цилиндъра. Имаше ли по главата и буталото чукнатини? Надрано по цилиндъра?Ма верно, яко те е одрал тоя за проверка!
                  E, колега, не го критикувай, той пита защото не му е толкова ясно какво се случва, а ние ще пмагаме с каквото можем. Щом са му напасвали клапаните, трябва да са сменили гумичките. Ще пита, ще каже, ще разберем
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #39
                    значи принципно не съм любител на италянските автомобили ама така се наложи да подкарам на приятелката ми колата ....преди е горяла 5-6 аз от както почнах да я карам никога не съм засичал колко гореше защото наливах слъжебен бензин и винаги беше пълна до горе но след това се случи така че с лични пари да и наливам и зех да и смятам разхода...когато счупи свеща аз даже и не знаех просто ми бе писнало през 2-3 дена да и доливам вода и да прекъсва и като отидох при въпросния майстор той ми показа ква поразия е станала..отвори двигателя за да видим кво е смазала така свеща но уви нищо нямаше буталото си бе добре главата и тя нямаше даже и ударено или поне не видяхме..после каза че праща при някаф майстор главата и след 2 дена я върна и ми каза че този дето я е шлайфал той е напаствал клапаните .... след това 2 дена чакахме някакви гумички и след още 2 дена си взех колата...каза че било нормално да се улягат клапаните 200-300 км.но уви фиата е вече на към 800 км и сяка божа сутрин от незнам кой път пали и към минута се чува някакво лопане(аз го правя на клапан) в двигателя..той ми обясни ..този въпростния майстор че това е нормално щото не са се улегнали но в понеделник вдигам да си видя маслото и - то не цапа щеката ..званя му и му викам кво масло наливаш - статиол 15 в 40 за марката незнам точно как се исписва ама подобно звучеше.та налях още 500 грама ..говорих с него и той сега ми каза че било нормално 1 месец да се улягат тея клапани и да бута масло но това за мен е нереално.+ това сутрин пуши много...свещите бяха на по 600-700 км преди да удари едната.колеги казвайте кво да правя утре ще меря компресия ще ходя на друга диагностика и да ходя ли при 3ти майстор да видя как съм зацепен? щото чесно казано при тоя дето годих колата ми цял ден седя при него а реално погледнато не си личеше и капак да е отварял иначе 1 час ме уверява че всичко ми било ОК по колата

                    Коментар


                      #40
                      Сашо ти при кой майстор ходиш бре,че в крайна сметка нищо не е направил,при Иван ли я караш.Ела днес до магазина(като идваш от хумора на шела завиваш в дясно и след това първата в ляво до газовите уредби,магазина е Ауто хит) да ти кажа къде да отидеш дето могат да ти помогнат.
                      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                      Коментар


                        #41
                        При Иван мисля да ходя днеска да мерим компресия и той да гледа дали ми е правилно зацепен двигателя че вече немам вяра на майстори а иначе тва ми го прави едни Павел държи сервиз "джулия" на куката.Само че ще чакам малко да напече че в момента е куча студ а не ми се виси по сервизите по това време

                        Коментар


                          #42
                          Така трябваше още в началото да изложиш нещата. Има нещо ненормално с гумички и клапани, но първо премери компресия. Ако имаш ключ за свещи, свали ги и виж дали са омазани. Интересува ме омаслени, не просто черни от много гориво.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #43
                            към обяд живот и здраве ще съм премерил компресията и ще ви снимам свещите и ще давате тогава мнения

                            Коментар


                              #44
                              Първо СМЕНИ МАСЛОТО ! Този двигател с такова масло не работи. Затова ти тракат калпаните и гасне като е студена, защото маслото е прекалено гъсто. Ако не се лъжа този мотор работи с 5W40 a не с 15W40. Тоя ти е налял масло за Москвич. Така няма да се оправи тая кола. Сменил ти е гумичките на клапаните според описанието което даваш, но може това масло да ти направи нова поразия, особено в студено време - да ти прецака маслената помпа, да избие през някое уплътнение и да ти спече сегментите. А най-вероятно затова ти го и гори. Ще потърся една тема във форума, засягаща точно проблема с маслото. В нея колегата се оплакваше точно по същия начин, че му гори по половин литър на 1000 км. и като най накрая се съгласи да налее 5W40, взе че се оправи машинката. Няк’ви пишман-майстори му казали че колата вече е навъртяла доста километри и трябвало да налива по-гъсто масло Дрън-дрън, абсолютни глупости. Ще потърся темата и ще пусна линк да прочетеш.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #45
                                дидо аз до сега се си я карам на 10 В 40 и не съм имал проблеми сега той ми наля това 15 в 40 и от тогава имам нези проблеми ..смятам и без това да си сложа валволинче макс лайф че поне за него съм сигурен че го бива до колкото тея боклуци да се чудя кво са производство и колко9 ще ме карат..за товеа ясно ще го сменя други кви предложения имате

                                Коментар

                                Working...
                                X