Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи днеска одих на диагностика...нито грешка в компа имаше нито нищо , че и ламба сондата работела перфектно.Сега взех от един приятел 165/65/14 гуми с джанти да видя дали ще смъкне разхода и с колко но явно проблема е друг..някой да предложи кво мога да направя друго?

    Коментар


      #17
      Аз ти казах ама ти не искаш да ме послушаш преди почистване 10, след 7.5 разход, да не казвам и колко по-спокойно работи мотора!

      Коментар


        #18
        колега ходих вчера на сервиз там майстор да ми раздвижи стъпковото моторче че мене ме бе страх да не го прецакам и човека каза че всичко му е наред..но пак от време на време се зачудва в оборотите и с тесните гуми си гори като ламя..днеска един майстор ми вика да сме избочили катализатора но това ще оставя за накрая..сега някой може ли да ми каже как да меря шибаните бубини дали работят и нормално ли е на бордовия да си ми пише 10.2-10.5/100 ..то че си гори така тва е ясно ама защо

        Коментар


          #19
          сега гледам че сте ми писали да го закача на програма фиат еку скан..а тази на която ми правиха диагностиката май беше друга и там нищо не ми изкара като грешки..може ли програмата да не отчита правилно ??

          Коментар


            #20
            Ако си с две сонди няма как да го махнеш катализатора, адаптирахте ли го моторчето след почистване?

            Коментар


              #21
              днеска ходих до друг майстор и той ми заяви че като са ми шлайфали главата после не били напастнати както трябва клапаните защото били хидравлични и за това ми пушела колата и бутала масло...някой може ли да ми каже вариант как могат да се нагласят тея клапани и нормално ли е след 800 км пак да пуши и да гори масло или това е от клапаните

              Коментар


                #22
                и също така нормално ли е преди да не ми бута масло а сега за 600 км да му долея близо положин литър масло

                Коментар


                  #23
                  username написа:
                  днеска ходих до друг майстор и той ми заяви че като са ми шлайфали главата после не били напастнати както трябва клапаните защото били хидравлични и за това ми пушела колата и бутала масло...някой може ли да ми каже вариант как могат да се нагласят тея клапани и нормално ли е след 800 км пак да пуши и да гори масло или това е от клапаните
                  Да гори масло от ненапаснати клапани, според мен не може. Но от гумички на клапаните може.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    и какъв е варианта да се оправят тея гумички?

                    Коментар


                      #25
                      username написа:
                      и какъв е варианта да се оправят тея гумички?
                      Купуваш нови.

                      Коментар


                        #26
                        Смяна. Трябва пак да се свали главата. Вообще това е била задължителна операция когато е била свалена. Незнам дали може без сваляне на този двг.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          преди малко бях в един друг сервиз и ся пък ми заявиха че главата и да е оправена ще е избил маслен сигмент...някой може ли да ми каже каква разлика в атмосферите тава като е счупен маслен сигмент?? довечера ще годя при някакъв майстор да ми мере компресията..с колко надолу трябва да е за да се окаже че е счупен сигмент

                          Коментар


                            #28
                            За да е всичко наред, разликата в компресията между отделните цилиндри, не бива да се различава с повече от 1.5А. Ако имаш повреден маслен сегмент, ще се види веднага по свещите и ще пушиш адски много, като дадеш газ. Ако ти се занимава, свали свещите, снимай ги и ги покажи тук да ги видим.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              довечера като ги сваля ще ги снимам..а за това дето викаш че пуши като я запаля сутрин и ако подам повечко газ и отзаде нищо не се вижда излиза бяло син дим ама то баят яко...но като стопли почти се загубва..а от какво може така изведнъж да е напънало сигментите?

                              Коментар


                                #30
                                По принцип, ако припушва сиво само след старт, най-вероятно са гумички. Но ако пуши като е изфорсираш загряла - сегменти. В случая според мен не става въпрос за сегменти, но да видим свещите и ще дискутираме.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X