Здравейте колеги ... преди една седмица моята приятелка ми остави старата си кола да я карам понеже си купи друга.Колата е Фиат Пунто 1.2 8v 2000г.След стабилно каране около 2 седмици колата взе да работи на 3 цилиндъра но така я покарах още 2 седмици докато се прибера в родния ми град.На другата сутрин реших да и видя свещите и какво да видя http://uploadpic.org/v.php?img=JNKgRVBuV6 последва зарглабяне на глава http://uploadpic.org/v.php?img=ulDDpVueQ беше избила и гарнитурата...няколко дена по късно главата бе шлайфана,клапаните напаснати и мотора бе събран.Но вече 200 км съм изминал и тая барака почна да гори като ламя.Значи преди съм гледал бордовия и ми показваше около 6/100 разхор..след като започна да работи на 3 цилиндъра ми скочи на 8.5-8.6/100 а сега под 10.2-10.4/100 не пада че и на всичкото отгоре сутрин пали гасне пали гасне пали гасне и така 6-7 пъти докато заработи като свят...та въпроса ми е от какво ми е скочил толкова много разхода на гориво.P.S. смея да кажа че бордовия правилно отчита разхода защото го засичам на пълен резервоар
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фиат пунто 1.2 8V
Collapse
X
-
Re: Проблем с фиат пунто 1.2 8V
username написа:Здравейте колеги ... преди една седмица моята приятелка ми остави старата си кола да я карам понеже си купи друга.Колата е Фиат Пунто 1.2 8v 2000г.След стабилно каране около 2 седмици колата взе да работи на 3 цилиндъра но така я покарах още 2 седмици докато се прибера в родния ми град.На другата сутрин реших да и видя свещите и какво да видя http://uploadpic.org/v.php?img=JNKgRVBuV6 последва зарглабяне на глава http://uploadpic.org/v.php?img=ulDDpVueQ беше избила и гарнитурата...няколко дена по късно главата бе шлайфана,клапаните напаснати и мотора бе събран.Но вече 200 км съм изминал и тая барака почна да гори като ламя.Значи преди съм гледал бордовия и ми показваше около 6/100 разхор..след като започна да работи на 3 цилиндъра ми скочи на 8.5-8.6/100 а сега под 10.2-10.4/100 не пада че и на всичкото отгоре сутрин пали гасне пали гасне пали гасне и така 6-7 пъти докато заработи като свят...та въпроса ми е от какво ми е скочил толкова много разхода на гориво.P.S. смея да кажа че бордовия правилно отчита разхода защото го засичам на пълен резервоар
-
Бобината може и да не е повредена. При тази запалителна система, една бобина е за две свещи и винаги има искра в две свещи. При една закъсена, не и е весело но не е и чисто късо, та може и да е устискала. Но трябва да се провери задължително.За да се случи това, свещите на какъв пробег са били?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
В момента си работи на 4 цилиндара и чат пат се стряска само дето между 800-1200 оборота нявга се зачудва и требе да и попомпя газта да си дойде на себе си...така че не смятам че е бобина ..ама днеска като го позатирих до Севлиево със 140 и ми отиде пак на 11.9/100 та това ме довежда до мисълта че или ще е ламба сонда или кой знае какво.А за стъпковото моторче май само взе да се раздвижва защото смея да отбележа че днес от 3тия път запали,но разхода си е ужасно ВИСОКP.S. двигателя е с отремонтирана глава,свещите са 3те на по 800 км а 4тата на 200 км , модел : CHAMPION RC10YCC4
Коментар
-
Колега, закачи го на компа и виж какви грешки записва с фиат еку скан може да видиш как се държат сондите да тестваш бобините, а стъпковото го свали и почисти и после си има процедура за настройка, моето се движеше, но съвсем мъничко държеше стабилни ниски, но при рязко изфорсирване се замисляше за миг, след почистване разхода падна с около литър, а динамиката се подобри чувствително аз нямах проблеми с паленето, но сега е една идея по бързо
Коментар
-
username написа:А къде в Габрово Търново или Севлиево мога да го закача на компютър? И мове ли да ми покажете снимка на това стъпково моторче че до ейсега съм надничал под капака и не го видях..Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Моторчето е от ляво на дросела, сваляш въздушния филтър и дросела(мисля, че е на 2 болта) и ще го видиш то всичко ти е на дросела само внимавай с буксите да не счупиш някоя контричка продават се спрейчета за почистване не WD40 за ръжда има си друго специално за нагар, клапата на дросела също я почистваш добре без да я натискаш силно само спрейче и избърсваш ако имаш компресор под ръка издухваш с въздух и събираш обратно. Не се опитвай да извадиш моторчето, защото е набито не е на резба и може да го счупиш с тънка отвертка и МНОГО внимателно го разкарай, но е добре след това да се ресетне и си има процедура то само да се настрои 3 пъти се изфорсирва до 3500 оборота от 0 и се гаси,но ти трябва комп.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар