Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат пунто 1.2 8V

    Здравейте колеги ... преди една седмица моята приятелка ми остави старата си кола да я карам понеже си купи друга.Колата е Фиат Пунто 1.2 8v 2000г.След стабилно каране около 2 седмици колата взе да работи на 3 цилиндъра но така я покарах още 2 седмици докато се прибера в родния ми град.На другата сутрин реших да и видя свещите и какво да видя http://uploadpic.org/v.php?img=JNKgRVBuV6 последва зарглабяне на глава http://uploadpic.org/v.php?img=ulDDpVueQ беше избила и гарнитурата...няколко дена по късно главата бе шлайфана,клапаните напаснати и мотора бе събран.Но вече 200 км съм изминал и тая барака почна да гори като ламя.Значи преди съм гледал бордовия и ми показваше около 6/100 разхор..след като започна да работи на 3 цилиндъра ми скочи на 8.5-8.6/100 а сега под 10.2-10.4/100 не пада че и на всичкото отгоре сутрин пали гасне пали гасне пали гасне и така 6-7 пъти докато заработи като свят...та въпроса ми е от какво ми е скочил толкова много разхода на гориво.P.S. смея да кажа че бордовия правилно отчита разхода защото го засичам на пълен резервоар

    #2
    Re: Проблем с фиат пунто 1.2 8V

    username написа:
    Здравейте колеги ... преди една седмица моята приятелка ми остави старата си кола да я карам понеже си купи друга.Колата е Фиат Пунто 1.2 8v 2000г.След стабилно каране около 2 седмици колата взе да работи на 3 цилиндъра но така я покарах още 2 седмици докато се прибера в родния ми град.На другата сутрин реших да и видя свещите и какво да видя http://uploadpic.org/v.php?img=JNKgRVBuV6 последва зарглабяне на глава http://uploadpic.org/v.php?img=ulDDpVueQ беше избила и гарнитурата...няколко дена по късно главата бе шлайфана,клапаните напаснати и мотора бе събран.Но вече 200 км съм изминал и тая барака почна да гори като ламя.Значи преди съм гледал бордовия и ми показваше около 6/100 разхор..след като започна да работи на 3 цилиндъра ми скочи на 8.5-8.6/100 а сега под 10.2-10.4/100 не пада че и на всичкото отгоре сутрин пали гасне пали гасне пали гасне и така 6-7 пъти докато заработи като свят...та въпроса ми е от какво ми е скочил толкова много разхода на гориво.P.S. смея да кажа че бордовия правилно отчита разхода защото го засичам на пълен резервоар
    Проблемът колега, е в стъпковото моторче. Блокирало е или се движи в малки граници, почисти го или направо го смени!

    Коментар


      #3
      Смени си бобината, към която е била свързана тази свещ, която откровенно си е дала на късо.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Сашо виж бобините както каза колегата май бяха две по 2 свещи,виж тази дето е избила тая свещ може да е изгоряла и за тва свеща да е дала на късо и за това да ти е работила на 3 цилиндъра,че може и на два.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          Бобината може и да не е повредена. При тази запалителна система, една бобина е за две свещи и винаги има искра в две свещи. При една закъсена, не и е весело но не е и чисто късо, та може и да е устискала. Но трябва да се провери задължително.За да се случи това, свещите на какъв пробег са били?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Аз, доколкото разбирам от написаното, главата е отремонтирана, свещите са сменени и сега не прекъсва, но и е висок разхода или..... ?

            Коментар


              #7
              В момента си работи на 4 цилиндара и чат пат се стряска само дето между 800-1200 оборота нявга се зачудва и требе да и попомпя газта да си дойде на себе си...така че не смятам че е бобина ..ама днеска като го позатирих до Севлиево със 140 и ми отиде пак на 11.9/100 та това ме довежда до мисълта че или ще е ламба сонда или кой знае какво.А за стъпковото моторче май само взе да се раздвижва защото смея да отбележа че днес от 3тия път запали,но разхода си е ужасно ВИСОКP.S. двигателя е с отремонтирана глава,свещите са 3те на по 800 км а 4тата на 200 км , модел : CHAMPION RC10YCC4

              Коментар


                #8
                Може и ламбда да е,може да я закачиш на комп долу в субарото имат софтуер бравото там го карах вземат 20лв. и ще си покаже от какво е,иначе ако е заминало стъпковото няма да държи обороти на празен ход.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  може и да не е зацепен правилно ангренажния ремък , а също сменял ли си въздушен филтър

                  Коментар


                    #10
                    Ами ако не е зацепен правилно ремъка не трябва ли да удари клапани ???А въздушния филтър е сменен преди 4-5 хиляди километра...

                    Коментар


                      #11
                      Колега, закачи го на компа и виж какви грешки записва с фиат еку скан може да видиш как се държат сондите да тестваш бобините, а стъпковото го свали и почисти и после си има процедура за настройка, моето се движеше, но съвсем мъничко държеше стабилни ниски, но при рязко изфорсирване се замисляше за миг, след почистване разхода падна с около литър, а динамиката се подобри чувствително аз нямах проблеми с паленето, но сега е една идея по бързо

                      Коментар


                        #12
                        А къде в Габрово Търново или Севлиево мога да го закача на компютър? И мове ли да ми покажете снимка на това стъпково моторче че до ейсега съм надничал под капака и не го видях..

                        Коментар


                          #13
                          username написа:
                          А къде в Габрово Търново или Севлиево мога да го закача на компютър? И мове ли да ми покажете снимка на това стъпково моторче че до ейсега съм надничал под капака и не го видях..
                          Сашо ти четеш ли бе,казах ти долу в Субарото имат програма за Фиат и цената на диагностиката е 20лв.Ако не е зацепен правилно може и да не удари клапани,моите валове са зацепени с два зъба назад,но това е умишлено да отварят по-рано и ако не е зацепен като хората няма да пали лесно,няма да върви нормално и ще гори много.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            Моторчето е от ляво на дросела, сваляш въздушния филтър и дросела(мисля, че е на 2 болта) и ще го видиш то всичко ти е на дросела само внимавай с буксите да не счупиш някоя контричка продават се спрейчета за почистване не WD40 за ръжда има си друго специално за нагар, клапата на дросела също я почистваш добре без да я натискаш силно само спрейче и избърсваш ако имаш компресор под ръка издухваш с въздух и събираш обратно. Не се опитвай да извадиш моторчето, защото е набито не е на резба и може да го счупиш с тънка отвертка и МНОГО внимателно го разкарай, но е добре след това да се ресетне и си има процедура то само да се настрои 3 пъти се изфорсирва до 3500 оборота от 0 и се гаси,но ти трябва комп.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Еми понеделник съм в Субарото да ме закачат и ако и после не се оправи ще го насека с брадвата тоя италиански макарон смотан

                              Коментар

                              Working...
                              X