Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.6 16v

    Нормално ли е при много бързо форсиране над 4000 обората на студен двигател да излиза дим от аспуха и да хвърля вода (може и друго да е несъм сигурен) :D

    #2
    Re: Brava 1.6 16v

    freeedom написа:
    Нормално ли е при много бързо форсиране над 4000 обората на студен двигател да излиза дим от аспуха и да хвърля вода (може и друго да е несъм сигурен) :D
    възможно е да е конденз по гърнетата и за това да се получава така..а ако си на газ - нищо чудно на газ - и бутилки с вода можеш да си пълниш от зад..
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      Re: Brava 1.6 16v

      Ами надявам се да е какво казваш конденз газово нямам

      Коментар


        #4
        Re: Brava 1.6 16v

        freeedom написа:
        Ами надявам се да е какво казваш конденз газово нямам
        Конденз е не се коси,моята зимата като я запаля и докато е студена немога да видя има ли някой зад мен.

        Коментар


          #5
          Re: Brava 1.6 16v

          Днеска несъм карал колата та одеве като я запалих я мраднах малко назад напреде та метна няколко капки вода .. тоя конденз колко време стой :D

          Коментар


            #6
            Точно от конденз се получава това,а относно пушенето е нормално когато е студено навън колата да попушва.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              А има ли някакъв начин да се елиминира тоя конденз или сам изчезва

              Коментар


                #8
                Няма как да се елиминира. В студеното задно гърне влизат топлите газове от двигателя. На всичко отгоре точно в гърнето се намалява налягането - идеални условия за конденз. Ако караш на дълги разстояния гърнето се затопля и кондензът излиза със изгорелите газове - водата се изпарява постепенно.На другата сутрин пак гърнето е студено и пак се получава конденз. Може да си направиш дупчица 3 мм в последното гърне отдолу, в най-ниската част и от там да се изтича кондензираната вода. Малко ще ти свисти обаче пък няма да гние. От време на време проверяваш дали не се е запушила. Около дупчицата се е нарушило защитното покритие на ламарината и първо там ще почне да ръждясва. Обаче по-добре там да ръждясва, където го виждаш. Отколкото вътре в гърнето където не се вижда.
                Bravo 1.6 / 16

                Коментар

                Working...
                X