Нормално ли е при много бързо форсиране над 4000 обората на студен двигател да излиза дим от аспуха и да хвърля вода (може и друго да е несъм сигурен) :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 16v
Collapse
X
-
Re: Brava 1.6 16v
freeedom написа:Нормално ли е при много бързо форсиране над 4000 обората на студен двигател да излиза дим от аспуха и да хвърля вода (може и друго да е несъм сигурен) :DFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
Няма как да се елиминира. В студеното задно гърне влизат топлите газове от двигателя. На всичко отгоре точно в гърнето се намалява налягането - идеални условия за конденз. Ако караш на дълги разстояния гърнето се затопля и кондензът излиза със изгорелите газове - водата се изпарява постепенно.На другата сутрин пак гърнето е студено и пак се получава конденз. Може да си направиш дупчица 3 мм в последното гърне отдолу, в най-ниската част и от там да се изтича кондензираната вода. Малко ще ти свисти обаче пък няма да гние. От време на време проверяваш дали не се е запушила. Около дупчицата се е нарушило защитното покритие на ламарината и първо там ще почне да ръждясва. Обаче по-добре там да ръждясва, където го виждаш. Отколкото вътре в гърнето където не се вижда.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар