Колата е от подписа.Ангренажният ремък е зацепен много добре.Колата върви много добре .Отворих леко капака на ангренажния ремък .При запалена кола видимо не се забелязва изместване скърцане или какъвто и да бил проблем.Нямам никакакъв проблем с ангренажният ремък или с ролките .Ремъка и ролките са сменяни преди 46 000 км.Трябва да дам към 350 евро за смяна на ремъка и ролките.Това е за труда и материялите.Всичко се сменяло задалжително.Така ми казват.Техничар съм.Имам диплома за сондажна ел.межаника но не съм работил по специялността Питането ми е .могали да сменя само ремъка (Гатес-41 евро)по следния начин.Свалям свещите .С електрод баркам в дупките да видя каде са буталата.Ако е необходимо местя малко колата докато получа безопасно разтояние.после разглабям маркирам и сменям . При тази операция каде да внимавам освен да не е заминала някоя ролка .Не пиша подробности .Чел съм доста .Възможно ли е да сменя ремъка по този начин.Грешен раздел -> Преместена. Модерирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да сменя ангренажа на Bravа 1,6 16v така?
Collapse
X
-
Не, щото ще ти избяга някой от валовете. Ако беше чел внимателно, щеше да знаеш, че ГМТ се хваща с манометър, а не с електрод Още повече, че точно за твоят двигател си има специален уред, без който е чист хазарт да сменяш ремъка. Причината да ти трябва уреда е липсата на белези, и почти винаги мърдането на някой от валовете."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
-
Еми с електрод няма да стане. Намери манометър. А за 350 евро... по-добре си купи уреда (пети се казва). Тук в БГ струва към 300лв по спомени."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
кола
да нещо такова може и да направиш ама трябва да си го правил повече пъти иначе не е сигурно какво ще стане по принцип трябват такива неща http://zimber-tools.com/avto-instrum...htmlиначе е товаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57158 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=38269
Коментар
-
никакви електроди ен ти трябват, а само да маркираш валовете и това е. Рискуваш следното- ако сега не е зацепена както трябва, да продължи да не е зацепена както трябва. Принципно може да ти мръдне и 1 зъб, затова мнооооого точно ги маркирай, с нещо по-тънко. Ролките задължително ги смени, иначе нищо не правиш. А често пък и на 46 000 нищо му няма ни на ангренажа, ни на ролките, аз съм примера- скоро ми смениха на либрата ангренажа комплект и какво да ти кажа, има още едно 30 000 поне в него, просто е бил качествен. Затова ако искаш първо провери в какво състояние е. Е, най-добре с пети да се знае, ама като няма....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
nedialk00 написа:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=57158 виж и тая тема тук може да ти е от полза нещоLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Благодаря на модератора, че ми е преместил темата.Благодаря на всички за съветите.Развих горните 4 болта на капака на ангренажния ремък .Видимо не останових да е износен протрит.Запалих двигатела всичко е наред .Няма странен шум или криволичене на ремъка.Ремъка и ролките са комплект на дайко.Поне така ми каза майстора .Ремъка го виждам, че е дайко 158 зъба но ролките незнам.Притесняваме факта ,че ремъка е на 4,5 години .2 години на много топло в гърция.1 години в България на студ без каране . 1,5 години тук на умерен климат.Прочетох някъде ,че е желателно ангренажния ремък на 5 години да се смени .Независимо от км.Помолих му се поне още 5 000км да не се къса и на пролет да го сменя.Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар