Извинявайте колеги пуснах темата в друг раздел но ще се радвам да ми помогнете..Купих си FIAT COUPE което си палеше редовно, но има газ (обикновена) и имаше няколко детонации и спря да пали. Свещите подават ток, дюзите са отпушени и пръскат както трябва, в бензина предишният собственик е сипал масло и аз източих целия резрвоар и сипах 20 литра хубав бензин. изключих газовата система и я оставих само на бензин. С дърпане запалва после като загрее я гася, но пак не пали. има много детонации при палене, като свещите са нови на NJK с две крачета от долу и искри хвърля. Стъпковото моторче съм го изчистил и работи, но имам съмнение за дебитомера на въздуха. Но ако той не работи колата изобщо няма да запали. Предложиха ми да намеря ШОК Датчика за компютъра и да го рестартирам от там, но не знам къде се намира.Благодаря предварително за всички ваши мнения и предложения относно проблема с датчика и паленето Smile
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с FIAT COUPE
Collapse
X
-
лампата за инжекторите свети от време на време на таблото сякаш се готвиш да палиш колата докато тя работи. двигателя е 1.8 . Опитвал съм да паля колата без дебитомер и тя неще да пали с дръпната букса. Преди като я сложех веднага пали. не съм я закачал на диагностика защото не смея да я закарам до там че няма да запали без бутане или дърпане ..
Коментар
-
leviatan88 написа:лампата за инжекторите свети от време на време на таблото сякаш се готвиш да палиш колата докато тя работи. двигателя е 1.8 . Опитвал съм да паля колата без дебитомер и тя неще да пали с дръпната букса. Преди като я сложех веднага пали. не съм я закачал на диагностика защото не смея да я закарам до там че няма да запали без бутане или дърпане ..Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Действие 1.Махаш клемите на акумулатора за половин час.2.Махаш релето с металната капачка /при мотора пред шофьора/.3.Слагаш клемите и опитваш да запалиш.Ако не стане: 4.Гледаш докато върти дали не гасне таблото ,ако гасне -сменяш клемореда под контактния ключ.5.Има ли колата аванспроцесор и изключи ли го заедно с газовото. Възстановяваш цялата заводска инсталация.6.Може и да е прескочил някой зъб на ангренажа при дърпането -проверяваш зацепването на валовете.7.Провери да не си разменил буксите на бобините или самите тях ако не си ги разкачал.8.Компютъра на колата се нуждае и от маса за да работи-преглеждаш масите на автомобила и слагаш допълнителна към корпуса на компа.9.Ако е имало емулатор на дюзите -много е важно да възстановиш инсталацията правилно и да измериш нялягането на бензина и да провериш регулатора на налягане за пробив.Ако след всичко това не пали може да погледнеш комутатора на бобините който ще намериш като тръгнеш по кабела който захранва бобините назад към купето -завит е за главата.Ако и след това не стане нищо спираш пред една морга дето има 1.8 мотор от фиат и почваш да сменяш всичко докато тръгне или я караш на майстор и я зарязваш там докато я оправи.Но щом всичко това се е получило след детонация най вероятно сега смуче въздух от някъде .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар