Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с FIAT COUPE

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с FIAT COUPE

    Извинявайте колеги пуснах темата в друг раздел но ще се радвам да ми помогнете..Купих си FIAT COUPE което си палеше редовно, но има газ (обикновена) и имаше няколко детонации и спря да пали. Свещите подават ток, дюзите са отпушени и пръскат както трябва, в бензина предишният собственик е сипал масло и аз източих целия резрвоар и сипах 20 литра хубав бензин. изключих газовата система и я оставих само на бензин. С дърпане запалва после като загрее я гася, но пак не пали. има много детонации при палене, като свещите са нови на NJK с две крачета от долу и искри хвърля. Стъпковото моторче съм го изчистил и работи, но имам съмнение за дебитомера на въздуха. Но ако той не работи колата изобщо няма да запали. Предложиха ми да намеря ШОК Датчика за компютъра и да го рестартирам от там, но не знам къде се намира.Благодаря предварително за всички ваши мнения и предложения относно проблема с датчика и паленето Smile

    #2
    Изключи дебитомера и ако запали, значи е от него. Въпреки, че шанса да е от него е доста малък. Лапмата на инжекциона на таблото свети ли? Пробвал ли си да я връзваш на диагностика? Нещо не видях кой мотор е купето?
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      лампата за инжекторите свети от време на време на таблото сякаш се готвиш да палиш колата докато тя работи. двигателя е 1.8 . Опитвал съм да паля колата без дебитомер и тя неще да пали с дръпната букса. Преди като я сложех веднага пали. не съм я закачал на диагностика защото не смея да я закарам до там че няма да запали без бутане или дърпане ..

      Коментар


        #4
        leviatan88 написа:
        лампата за инжекторите свети от време на време на таблото сякаш се готвиш да палиш колата докато тя работи. двигателя е 1.8 . Опитвал съм да паля колата без дебитомер и тя неще да пали с дръпната букса. Преди като я сложех веднага пали. не съм я закачал на диагностика защото не смея да я закарам до там че няма да запали без бутане или дърпане ..
        Намери кой да дойде да ти я пусне на място. Бих помогнал, само че съм от Бургас. Няма друго решение/
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          Компютъра не показа никакви грешки. Предполага че може да се губи ток до компютъра защото като върти изгасва софтуера. Предложения какво да правя

          Коментар


            #6
            Смуче въздух след дебитомера......
            Alfa 156 2.0 TS
            Alfa 156 20VTurbo
            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
            Locost TF1 3.0V6

            Коментар


              #7
              Завих абсолютно всяка една скоба където е след дебитомера, погледнах съединението да не е скъсано, но няма нищо

              Коментар


                #8
                Действие 1.Махаш клемите на акумулатора за половин час.2.Махаш релето с металната капачка /при мотора пред шофьора/.3.Слагаш клемите и опитваш да запалиш.Ако не стане: 4.Гледаш докато върти дали не гасне таблото ,ако гасне -сменяш клемореда под контактния ключ.5.Има ли колата аванспроцесор и изключи ли го заедно с газовото. Възстановяваш цялата заводска инсталация.6.Може и да е прескочил някой зъб на ангренажа при дърпането -проверяваш зацепването на валовете.7.Провери да не си разменил буксите на бобините или самите тях ако не си ги разкачал.8.Компютъра на колата се нуждае и от маса за да работи-преглеждаш масите на автомобила и слагаш допълнителна към корпуса на компа.9.Ако е имало емулатор на дюзите -много е важно да възстановиш инсталацията правилно и да измериш нялягането на бензина и да провериш регулатора на налягане за пробив.Ако след всичко това не пали може да погледнеш комутатора на бобините който ще намериш като тръгнеш по кабела който захранва бобините назад към купето -завит е за главата.Ако и след това не стане нищо спираш пред една морга дето има 1.8 мотор от фиат и почваш да сменяш всичко докато тръгне или я караш на майстор и я зарязваш там докато я оправи.Но щом всичко това се е получило след детонация най вероятно сега смуче въздух от някъде .

                Коментар

                Working...
                X