Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Panda- карбуратор проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Driftacha написа:
    Абе стана ясно че ще сменям карбуратура
    Ако беше поплавъка както каза колегата щеше да се напълни и да седи долу и да прелее понеже няма какво да затоври иглата горе - малко вероятно Жиглиорите можеш да си ги духаш колкото искаш по някои път има косъм и ако ще да го духаш да го поливаш ефект никакъв жиглиора тоя където е с 3-те дупки две от страни и една от долу се вари в вряла вода и содаДруго което е как решихте че е точно карборатора ? понеже не държи хубави ниски обороти това може да се дължи също на центровка на Делкото ! нея погледнах те ли е преди това дали е като хората ? щото ти хубаво ще вземеш друг карборатор и ако е пак така и се окаже центровка кво става? набуване с един краб е така няма как да е бензиновата помпа те мрът от раз колегата ти каза от лада жигула пасват перфектно и аз на уно-то стардия двигател 0.9 съм слагал от лада (предимството е че можеш да си подкачиш на ръка като не е палена отдавна)помпата не е проблема + това (можеш много лесно да е проверш откачи и маркуча тоя където отива към краб-а и върти на стартер и ще видиш дали хвърля
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #32
      mohel написа:
      Driftacha написа:
      Абе стана ясно че ще сменям карбуратура
      Ако беше поплавъка както каза колегата щеше да се напълни и да седи долу и да прелее понеже няма какво да затоври иглата горе - малко вероятно Жиглиорите можеш да си ги духаш колкото искаш по някои път има косъм и ако ще да го духаш да го поливаш ефект никакъв жиглиора тоя където е с 3-те дупки две от страни и една от долу се вари в вряла вода и содаДруго което е как решихте че е точно карборатора ? понеже не държи хубави ниски обороти това може да се дължи също на центровка на Делкото ! нея погледнах те ли е преди това дали е като хората ? щото ти хубаво ще вземеш друг карборатор и ако е пак така и се окаже центровка кво става? набуване с един краб е така няма как да е бензиновата помпа те мрът от раз колегата ти каза от лада жигула пасват перфектно и аз на уно-то стардия двигател 0.9 съм слагал от лада (предимството е че можеш да си подкачиш на ръка като не е палена отдавна)помпата не е проблема + това (можеш много лесно да е проверш откачи и маркуча тоя където отива към краб-а и върти на стартер и ще видиш дали хвърля
      Да ама защо пък като сложа кърпа отгоре и се подобрява?Свещите са сменяни преди месец,а центровката е направена от майстор!А пък за проблема стана изведнъж,затова може да е и бензиновата помпа(ако се е напукала мемраната).Аз колата не я използвам много често,през седмица,но е дразнещо да не можеш да и подадеш газ и да угасне,затова искам да я поправя

      Коментар


        #33
        Ехх,... http://www.youtube.com/watch?v=ovJUs...eature=related (това карбуратор от уно ли е?)

        Коментар


          #34
          Driftacha написа:
          mohel написа:
          Driftacha написа:
          Абе стана ясно че ще сменям карбуратура
          Ако беше поплавъка както каза колегата щеше да се напълни и да седи долу и да прелее понеже няма какво да затоври иглата горе - малко вероятно Жиглиорите можеш да си ги духаш колкото искаш по някои път има косъм и ако ще да го духаш да го поливаш ефект никакъв жиглиора тоя където е с 3-те дупки две от страни и една от долу се вари в вряла вода и содаДруго което е как решихте че е точно карборатора ? понеже не държи хубави ниски обороти това може да се дължи също на центровка на Делкото ! нея погледнах те ли е преди това дали е като хората ? щото ти хубаво ще вземеш друг карборатор и ако е пак така и се окаже центровка кво става? набуване с един краб е така няма как да е бензиновата помпа те мрът от раз колегата ти каза от лада жигула пасват перфектно и аз на уно-то стардия двигател 0.9 съм слагал от лада (предимството е че можеш да си подкачиш на ръка като не е палена отдавна)помпата не е проблема + това (можеш много лесно да е проверш откачи и маркуча тоя където отива към краб-а и върти на стартер и ще видиш дали хвърля
          Да ама защо пък като сложа кърпа отгоре и се подобрява?Свещите са сменяни преди месец,а центровката е направена от майстор!А пък за проблема стана изведнъж,затова може да е и бензиновата помпа(ако се е напукала мемраната).Аз колата не я използвам много често,през седмица,но е дразнещо да не можеш да и подадеш газ и да угасне,затова искам да я поправя
          Като сложиш кърпа, обогатяваш сместа, все едно си дръпнал смукач. Значи, или ти е ниско нивото, или ти е запушен някой жигльор.Ама това с кърпата, за чистене на карбуратор, си е голяма простотия. Още в началото ти написах какво да правиш.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            А някой би ли ме насочил къде в България мога да си закупя чисто нов?Естествено,че никой магазин няма да го има в наличност,но поне да ме насочи от кой магазин да си го поръчам?Благодаря,Ви предварително!

            Коментар


              #36
              Привет,колеги!Ето че,отново опрях до вас.Същия проблем бе,смених карбуратор и помпа,даже,две помпи смених,продължава да си влиза бензин в маслото.Работата е там,че кади ужасно много и то бял пушек,като си сложа ръката на ауспуха,се омазнява веднага,абе казвам ви много масло излиза от ауспуха.Незнам,гарнитура ли какво,но вече ми писна,а и дойде сезона за каране.Друг проблем,че е много мъничка струйката,от човката,която впръсква бензина,като натисна рамото на газта до край,тръгне една малка струйка и до там,а когато работи,само до 2000-3000 може да се дава газ,докато е студен двигателя и гасне веднага.Свещи сменях с двуполюсни,пак така.Давайте съвети,какво да правя,че ще ходи към Надин,май!

              Коментар


                #37
                Прочетох темата и ми хрумват няколко неща и всичко води до прекалено богата смес1. Поплавъка е монтиран на обратно / има такава възможност при вебера/ това ти променя нивото на горивото.2. Тампона на карборатора ако е заминал ще дави колата и ще налива бензин в маслото3. имаш клапан който не е припаснат отново ще дави колата и се стича масло в бензина. 4. ако имаш проблем с антифриза това може да води до задържане на автоматичния смукач.5. провери свещите в какво състояние са- пусни снимки да ги видим. 6. Провери дистрибутора за пукнатина възможно е от него да се появява проблема. 7. Провери уплатненията на кутията за въздушния филтър, една такава би променила горивната смес.8. Картерната вентилация предполагам ти е закачена на въздушния филтър. Има ли следи от масло в кутията на филтъра?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  S_BANKOV написа:
                  Прочетох темата и ми хрумват няколко неща и всичко води до прекалено богата смес1. Поплавъка е монтиран на обратно / има такава възможност при вебера/ това ти променя нивото на горивото.2. Тампона на карборатора ако е заминал ще дави колата и ще налива бензин в маслото3. имаш клапан който не е припаснат отново ще дави колата и се стича масло в бензина. 4. ако имаш проблем с антифриза това може да води до задържане на автоматичния смукач.5. провери свещите в какво състояние са- пусни снимки да ги видим. 6. Провери дистрибутора за пукнатина възможно е от него да се появява проблема. 7. Провери уплатненията на кутията за въздушния филтър, една такава би променила горивната смес.8. Картерната вентилация предполагам ти е закачена на въздушния филтър. Има ли следи от масло в кутията на филтъра?
                  Ето отговорите на точките,Ви колега.1.Сложих карбуратор от перфектно работещ двигател,няма как да е обърнат.2.Смених го със такъв отново от работещия двигател.3.За това,не съм проверявал,тей като е нужно да се разглобява двигателя.4.Сложих от червения антифриз,обаче преди да долея,прокапа от някъде(не беше от радиатора,огледах по блока,уж нямаше видим теч от там,незнам от къде прокапа,друг път пак е капало,но беше от незатегнат маркуч на радиатора,възможно ли е,да се е спукал картера или да е избила тапа и от там да идва проблема с бензин в маслото? )Карбуратора е с ръчен смукач.5.Свещите са двуполюсни Magnet Marelli,ще дам снимка.6.Дистрибутора,го замених с нов,преди месец.7.Уплътненията трябва да са добре,а и понеже не работи както трябва,постоянно пробвам разни работи,за пробите съм го демонтирал филтъра,иначе си стои там.8.Не те разбрах за вентилацията,изобщо какво представлява.Има следи от масло,даже преди смяната на помпата и карбуратора,направо,във карбуратора,беше влязло чисто масло,а една от свещите,беше буквално залята с масло,след смяната,нямам такъв проблем,но може да идва,от някъде пак масло.Друго което забелязах е,че като сложих работещите части,от един отвор за топлия въздух(сигурно за него имаш предвид,картерна вентилация)при първото запалване с новите части,от там излезе голямо количество масло.

                  Коментар


                    #39
                    А сега, почисти всичко от маслото, сглоби карборатора и сложи филтърната кутия на място с нов филтър, а маркуча за топлия въздух дето му викаш го пусни да виси надолу/ можеш да го удължиш и да го изнесеш по -долу да не ти цапа двигатела/ а дупката на филтърната кутия я запуши - и тогава пробвай как ще се държи
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #40
                      След разговор с познат майстор,ми каза,че при тези симптоми,гълта въздух преди карбуратора,защото като сложа ръка на карбуратора,намалявам притока на въздуха.Каза ми,да проверя гарнитурата между карбуратора и всмукателния коректор и да сложа по малко от червения силикон от двете страни.Почнах да разглобявам свалих карбуратора и БИНГО!Гарнитурата(прехода) е една дебела-7см,бакелитова и имаше отчупено,а при самото сваляне,беше пълна с бензин,даже беше капало отвън по колектора!Изшкурих я на стъкло,за да се изглади идеално,по малко червен силикон цвъкнах и изчаках няколко часа и още с чукването запали и се форсираше както трябва.На следващия ден,реших да отида да я разкарам в гората,но сутринта(-6),запали,но докато е студена,още не може да се форсира,само като загрее и върви идеално.Отново говорих с майстора и ми каза,че като загрее се разширява и откъдето смучи въздух,се разширява и не смучи.Та,въпроса ми е от къде другаде,може да смуче въздух.Аз освен гарнитурата на всмукателния колектор,за друго място не се сещам?Поздрави!

                      Коментар


                        #41
                        Освен гарнитурата между карба и колектора има и още една между колектора и главата.Преди време имах пропуск точно от там. Само е важно да е хубава че има едни ментета!
                        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                        Коментар

                        Working...
                        X