Driftacha написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Panda- карбуратор проблем
Collapse
X
-
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
mohel написа:Driftacha написа:Абе стана ясно че ще сменям карбуратура
Коментар
-
Driftacha написа:mohel написа:Driftacha написа:Абе стана ясно че ще сменям карбуратураПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Привет,колеги!Ето че,отново опрях до вас.Същия проблем бе,смених карбуратор и помпа,даже,две помпи смених,продължава да си влиза бензин в маслото.Работата е там,че кади ужасно много и то бял пушек,като си сложа ръката на ауспуха,се омазнява веднага,абе казвам ви много масло излиза от ауспуха.Незнам,гарнитура ли какво,но вече ми писна,а и дойде сезона за каране.Друг проблем,че е много мъничка струйката,от човката,която впръсква бензина,като натисна рамото на газта до край,тръгне една малка струйка и до там,а когато работи,само до 2000-3000 може да се дава газ,докато е студен двигателя и гасне веднага.Свещи сменях с двуполюсни,пак така.Давайте съвети,какво да правя,че ще ходи към Надин,май!
Коментар
-
Прочетох темата и ми хрумват няколко неща и всичко води до прекалено богата смес1. Поплавъка е монтиран на обратно / има такава възможност при вебера/ това ти променя нивото на горивото.2. Тампона на карборатора ако е заминал ще дави колата и ще налива бензин в маслото3. имаш клапан който не е припаснат отново ще дави колата и се стича масло в бензина. 4. ако имаш проблем с антифриза това може да води до задържане на автоматичния смукач.5. провери свещите в какво състояние са- пусни снимки да ги видим. 6. Провери дистрибутора за пукнатина възможно е от него да се появява проблема. 7. Провери уплатненията на кутията за въздушния филтър, една такава би променила горивната смес.8. Картерната вентилация предполагам ти е закачена на въздушния филтър. Има ли следи от масло в кутията на филтъра?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Прочетох темата и ми хрумват няколко неща и всичко води до прекалено богата смес1. Поплавъка е монтиран на обратно / има такава възможност при вебера/ това ти променя нивото на горивото.2. Тампона на карборатора ако е заминал ще дави колата и ще налива бензин в маслото3. имаш клапан който не е припаснат отново ще дави колата и се стича масло в бензина. 4. ако имаш проблем с антифриза това може да води до задържане на автоматичния смукач.5. провери свещите в какво състояние са- пусни снимки да ги видим. 6. Провери дистрибутора за пукнатина възможно е от него да се появява проблема. 7. Провери уплатненията на кутията за въздушния филтър, една такава би променила горивната смес.8. Картерната вентилация предполагам ти е закачена на въздушния филтър. Има ли следи от масло в кутията на филтъра?
Коментар
-
А сега, почисти всичко от маслото, сглоби карборатора и сложи филтърната кутия на място с нов филтър, а маркуча за топлия въздух дето му викаш го пусни да виси надолу/ можеш да го удължиш и да го изнесеш по -долу да не ти цапа двигатела/ а дупката на филтърната кутия я запуши - и тогава пробвай как ще се държиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
След разговор с познат майстор,ми каза,че при тези симптоми,гълта въздух преди карбуратора,защото като сложа ръка на карбуратора,намалявам притока на въздуха.Каза ми,да проверя гарнитурата между карбуратора и всмукателния коректор и да сложа по малко от червения силикон от двете страни.Почнах да разглобявам свалих карбуратора и БИНГО!Гарнитурата(прехода) е една дебела-7см,бакелитова и имаше отчупено,а при самото сваляне,беше пълна с бензин,даже беше капало отвън по колектора!Изшкурих я на стъкло,за да се изглади идеално,по малко червен силикон цвъкнах и изчаках няколко часа и още с чукването запали и се форсираше както трябва.На следващия ден,реших да отида да я разкарам в гората,но сутринта(-6),запали,но докато е студена,още не може да се форсира,само като загрее и върви идеално.Отново говорих с майстора и ми каза,че като загрее се разширява и откъдето смучи въздух,се разширява и не смучи.Та,въпроса ми е от къде другаде,може да смуче въздух.Аз освен гарнитурата на всмукателния колектор,за друго място не се сещам?Поздрави!
Коментар
-
Освен гарнитурата между карба и колектора има и още една между колектора и главата.Преди време имах пропуск точно от там. Само е важно да е хубава че има едни ментета!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар