Днес огледах карбуратора и видях едно болтче(отбелязано със синьо на снимката) запалих двигателя и въртях на ляво,на дясно ама промяна нямаше.Когато имам повече време ще го сваля и ше го почистя хубаво,ще огледам подробно за болтове и ако не намеря или не се оправи ще викам майстор или направо друг карбуратор.Може да е и от ускорителната помпа както каза колегата по-горе (като напомпя малко газ и дам рязко веднага вдига обороти както трябва,ама ако се помъча втори път пак по същия начин)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Panda- карбуратор проблем
Collapse
X
-
Това отдясно на бялата пластмаса ти е ускорителната помпа. Развиваш 4-те винтчета махаш плочката и под нея ще видиш мембранката /платното/ не трябва да е скъсана твърда или напукана Много е вероятно да става от Лада.Не мога да се сетя тази бяла "гъба" за какво е-някакъв вакум ли е /еднокамерен е карба за да е за задвижване на втора камера/ или е за антифриза на смукача.Предлагам ти да потърсиш "името"на карбуратора-трябва да има надписи по него и след това да пуснеш Гугала да му намери схемата и регулировките.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Не става и нестава Днес махнах карбуратора разглобих го продухах жигльорите погледнах и поплавъка на пръв поглед изглежда здрав,сглобих,напомпих газта за да се качи,че в него нямаше,завъртях,запали и на празен ход въртях едно болтче отдолу отляво на карбуратора ама промяна нямаше.Вариант B е да си взема друг карбуратор от някоя автоморга .Вече не знам какво да правя!?
Коментар
-
Driftacha написа:Не става и нестава Днес махнах карбуратора разглобих го продухах жигльорите погледнах и поплавъка на пръв поглед изглежда здрав,сглобих,напомпих газта за да се качи,че в него нямаше,завъртях,запали и на празен ход въртях едно болтче отдолу отляво на карбуратора ама промяна нямаше.Вариант B е да си взема друг карбуратор от някоя автоморга .Вече не знам какво да правя!?LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Колега поплавака и да го гледаш когато е на сухо без някаква документация... нищо няма да направиш. Нивото на горивото в поплавъковата камера трябва да се регулира, проблема може да е само и единствено от него. Защото когато работи двигателя на място, горивото идва през жигльора на празният ход. Започнеш ли да подаваш газ горивото продължава да минава през жигльора за празният ход и започва да пуска и през главният горивен жигльор. Така някъде докато се получи прехода между двата жигльора. Мине ли прехода, горивото си върви само през главният жигльор. На теб ти куца въпросният преход. Може да куца от ниско ниво. Защото при дифузьора се създава под налягане с което се засмуква горивото от поплавъковата камера. Колкото е по близо нивото до това на дифузьора то толкова по лесно тръгва горивото и обратно. В случаят както го обясняваш е все едно по късно тръгва горивото, няма го прехода когато от две места върви горивото.П.С ако гледаш от горе при махнат филтър, може да видиш кога тръгва горивото през дифузьора. Подаваш плавно газ и гледаш, виж тогава дали почва да глъхне преди да е тръгнало нещо от дифузьора.Само внимавай защото може да гръмне от карбуратора и да останеш без косица.П.С2 Настройката на празният ход на някои места я дават по следният начин. Палиш и с винта за сместа се опитваш да нагласиш макс. високите обороти. След това с винта на дросела ги сваляш до макс. ниските (стабилни) след това отново с другият винт гласиш макс. високи и така всичко се повтаря докато вече не става да се вдигат. Дросела обаче ако няма винт който да го ограничава в затварянето ще трябва да внимаваш. Защото дросела трябва да е отворен минимално и никога затворен до край.
Коментар
-
Мисля си,че другото неща което може да не работят са: ускорителна помпа,бензинова помпа,дупка в поплавъка и др.А пък преди време видяхме,че имаше дупка в резервоара(до това време горе долу работеше),не знам при закачването ако не сме завили някой маркуч добре с скобите и пропуска и бензин и въздух двигателя Смених и сложих нов филтър на тръбичката по която тече бензина и не се качи на същото ниво както на стария флитър(смисъл дали е възможно само това да е проблема :D ,защото филтъра е напълнен до половината с бензин )Благодаря Ви на всички отзовали се дотук .
Коментар
-
Ускорителната помпа трябва да пръска, на определено място и с определен дебит, това трябваше отдавана да си проверил.Бензиновата помпа ако не работи (подава малко гориво) ще имаш проблем в по високи обороти/натоварване.Поплавъка ако е пробит ще имаш високо ниво и ще прелива.....От въздух в системата няма да имаш проблем.
Коментар
-
muns61 написа:Свали го и го разглоби, карба е доста прост, но внимавай кое къде е. Измий го с коресилин, продухай с компресора и прегледай гарнитурата на капака. Преди да го свалиш, запали мотора, виж дали работи ускорителната помпа, угаси го и отвори капака на карба, за да видиш къде е нивото на бензина. После мога да ти обясня как да настроиш празен ход.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
lubo_Y10 написа:muns61 написа:Свали го и го разглоби, карба е доста прост, но внимавай кое къде е. Измий го с коресилин, продухай с компресора и прегледай гарнитурата на капака. Преди да го свалиш, запали мотора, виж дали работи ускорителната помпа, угаси го и отвори капака на карба, за да видиш къде е нивото на бензина. После мога да ти обясня как да настроиш празен ход.
Коментар
-
Малко вероятно е щото тея помпи работят до последно и почти без признаци кихват изведнъж! Ладовата е същата а и аз го ядох така на един светофар.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар