Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Panda- карбуратор проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Panda- карбуратор проблем

    Здравейте,имам една Панда която не я използвам много често,само през Събота и Неделя.Имам следния проблем- когато помъча да я запаля пали с чукването но не поддържа обороти и загасва,напомпя малко бензин и поддържа обороти,но като опитам да подам газ заглъхва и угасва.Чак като позагрее малко тогава може да се подаде газ,но пак ако се даде рязко и при загрят двигател угасва.Това го прави и през лятото и през зимата Карахме я на майстор,продуха карбуратора като сложи една кърпя отгоре и форсираше двигателя,уж се оправи,но на следващия ден пак същото Някой ако е имал същия проблем и го е поправил нека сподели неговото опрявяне или пък дали от някоя друга кола може да се сложи карбуратор(Лада)?Благодаря Ви предварително!!!

    #2
    Не знам какво точно е карбураторчето на Пандата ама всички тези признаци ми говорят на богата смес. Трябва да имаш винт за регулиране на сместа някъде по самия карбуратор. Намериго и го затегни с 1 оборот за тест. Ако пак са същите признаците го завърти с още 1 оборот. Действай внимателно защото може да стане и по-зле като обедниш много и колата да не иска да запали! Запомни първоначалното положение на винта! Ако след интервенцията по винта държи оборти обаче са много ниски то трябва да натегнеш и този на празния ход! Той контактува със рамото на дроселовата клапа.Успех!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Аз съм за бедна смес-ниско ниво на бенз. в поплавк. камера..запушен гор. жигльор..не раб. ускор. помпа..запушен разпръсквач..крив капак и/или/износена ос на дрос. клапа /смуче въздух/п.п. винта за който говори колегата най вероятно е капсулован за да не може Сулю и Пулю да го въртят. Ако може да се върти обичайното му положение е 1.5-2 оборота развит
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #4
        Възможно е, но за да уточним. Когато е бедна сместа глъхне и угасва а когато е богата се дави все едно не достига въздух и пак загасва.
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Здравейте,ако намеря време мога и да снимам клип,а карбуратора е от този вид:А един познат приятел ми каза,че може да е и от поплавъка(бил като гъба и попивал бензин и я дави)
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Ако има дупка на поплавака то там ти е проблема..
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #7
              Вчера след като се беше постоплило времето реших да се позанимавам малко с карбуратора на Фиата.По точно да продухам жигльорите развих единия и с компресора го продухах(другия не можах да го отвия).След като запалих имаше определено разлика пак заглухваше,но поне не гаснеше.След това сложих парцал върху камерата и докато го държах отгоре и форсирам,дори и рязко да подам газ не глъхнеше?(дали защото времето беше топло?)Ще продухам и другия жигльор и ще видя какво е положението.

              Коментар


                #8
                Значи lubo_Y10 е прав - бедна смес. Като сложиш парцал отгоре намаляваш притока на въздух и е засмуква повече бензин и така се обогатява сместа!!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Свали го и го разглоби, карба е доста прост, но внимавай кое къде е. Измий го с коресилин, продухай с компресора и прегледай гарнитурата на капака. Преди да го свалиш, запали мотора, виж дали работи ускорителната помпа, угаси го и отвори капака на карба, за да видиш къде е нивото на бензина. После мога да ти обясня как да настроиш празен ход.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Празниq ход е бqл кахър, нqкой ако знае нивото как се регулира да каже
                    LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                    ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                    Коментар


                      #11
                      Някой по навътре в нещата с тези карбуратори може ли да ми обясни по-точно къде се намира този болт,защото не разбирам много на тези карбуратори (извинете за неуместния въпрос!)Благодаря Ви!!!

                      Коментар


                        #12
                        То мн. болтове мн. бурми по карбуратора ама ако става въпрос за винта за регулиране на сместа за който говори колегата с многото карбуратори на аватара може би е този отлqво на цървената тапа( жълтата боq). Ти виж отдqсно на цървената тапа може би има филтър за цистене.Този болт е от системата за празен ход и със него се регулират изгорелите газове (проверqва се на год. преглиди)...неква екологиq
                        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                        Коментар


                          #13
                          Така днес развих болта(в жълто кръгче отбелязан на снимката до тръбичката от където вероятно влиза бензин),но се оказа че не е това което търся всисъл болта отзад има цедка.А пък до другия не съм стигал.Утре ще видя ако пък около него има такъв болт...Давайте варианти :P Благодарности (сигурно ви е омръзнало от моите въпроси,но без Вашата помощ няма да се справя)
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            Винта може и да не е така издаден а да е дори навътре в корпуса на карбуратора. Разгледай го добре и ще го намериш! А болта на празния ход трябва да контактува с рамото на дроселова клапа. Той се пипа след като се настрой сместа. Накратко сместа се настройва по следния начин:Първо развиваш винта и гледаш до къде ще продължават да се вдигат оборотите и като усетиш че колата почва да претриса връщаш половин до 3/4 оборта или там където се дръжи най-стабилно.Стигнеш ли до този момент можеш да настроиш и празния ход.Възможно е обаче ако нещо не е наред самия карб да имаш пролеми с паленето. Защото като е студен двигателя може да му е или прекалено бедно или прекалено богато. За да не настройваш пак пробвай с различни положения на смукача. Това е общо взето. Успех!
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Ускорителна помпа, запушване по карбуратора, лош преход от ниски към средни обороти. Прехода може да зависи и от нивото.

                              Коментар

                              Working...
                              X