Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк2 1.2 16V роди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И на мен ми излезна същият проблем, но аз все още чакам да каже майстора дали е тапа или нещо по блока.Тук всички пишете че е тапа а и по възрастни колеги казаха че сигурно е тапа и няма какво толкова да се притеснявам. Стискайте палци момци че не ми се дават яко пари за ремонт точно сега.Евалата за поста.

    Коментар


      #17
      Бях я забравил темата, извадих болтчето от маховика и си взех други от едно пунто на части Пунтото е самолет от тогава (няма загуби на течности )С новия съединител педала е страшно мек, и се усеща страхотна разлика при потеглянето ! Препоръчвам на всеки който ще сваля кутия, ако не е сменявал съединител да го смени! Автомобила става неузнаваем. А за трудно влизащите ми скорости се оказа маслото, източи се едно гъсто като боза и налях татуела рядка като вода но остана проблем (износен синхронизатор на втора и при превключване на 2ра след 5.5к оборота има леко хъркане)
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #18
        Добре е ,че включваш втора предавака на 5,5к оборота.Автомобила си е лично твой и си го юркай както искаш.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          и чисто нов синхронизатор да сложиш на 5500 надали ще ти влиза лесно втората.по принцип е това се казва душманско каране

          Коментар


            #20
            Колегата само споделя. Иначе като цяло и на мен ми го оправиха вчера смених и термостата, моят съединител беше сменен преди 1 месец и съм съгласен с това което спемена за целият гот от карането

            Коментар


              #21
              ivel написа:
              и чисто нов синхронизатор да сложиш на 5500 надали ще ти влиза лесно втората.по принцип е това се казва душманско каране
              Налага се по някога да се изтеглиш по бързо и настъпваш на първа, ако вие се точите на първа до 3 к оборота, съм сигурен, че страшно затруднявате движението когато чакате да се изпразни платното, или ако засечете някой с бавното си включване в движението. Не виждам къде е душманското ???Душманско е когато държиш колата дълго във високи обороти, както и ако я тормозиш студена! + това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !Как решихте, че си карам дъшмански колата от едно споделяне?? А съм сигурен, че тук са писали хора които чакат да удари прекъсвач, но сега се правят на хитреци.
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #22
                + това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !колега натоварването върху лагерите е много по-голямо когато я ръгаш на първа и втора отколкото да караш на пета с/под 2000 об и дадеш пълна газ тогава товариш съединителя,а за пуловете на клапаните не се тревожи маслената помпа качва достатъчно масло още на ниски обороти
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  nsn написа:
                  + това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !колега натоварването върху лагерите е много по-голямо когато я ръгаш на първа и втора отколкото да караш на пета с/под 2000 об и дадеш пълна газ тогава товариш съединителя,а за пуловете на клапаните не се тревожи маслената помпа качва достатъчно масло още на ниски обороти
                  натоварването и износването идва не от малко масло или нещо подобно, ако сте гледали един двигател не се върти съвсем плавно на празен ход, поради тази причина е създаден и демпферния маховик... но на висока предавка и ниски обороти се получава като блъскане в лагерите .Това е при 4 цилиндровите двигатели, тези с повече цилиндри работят по добре в ниските, разгледайте в сайт с видео клипове има комп симулации и графики за работата на двигателите !И така от проблем с дупка в тапата и отзивчиви колеги се попада и на хора които са във форума за да спамят.
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар

                  Working...
                  X