Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто мк2 1.2 16V роди

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто мк2 1.2 16V роди

    ЗдравейтеГорепосоченото пунто днес роди от много интересно място (межу мотора и скоростите) мокри съединитела жестоко и маховика разхвърля антифриз жестоко!!Гуми ми 2,5 лита накилометър (не съм го карал да прегрее просто му направих едно кръгче до гумаджията и на прибиране започна да вдига температура отворих капака и радиатора почти празен и както казах вода разплисквана от маховика)Въпроса е, има ли тапа на мотора на това място или е спукан блок ??моя да се изкаже някой които провеил схема или е свалял скоростна кутия на такъв двигател.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    п

    несе притесняваи не е блока.има тапа точно зад маховика в нея е проблема.
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      Re: п

      gal76 написа:
      несе притесняваи не е блока.има тапа точно зад маховика в нея е проблема.
      Само дето се свалят и скоростите.

      Коментар


        #4
        колега момиче или момче е :D сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???
        Шофирай разумно, на пътя не си сам.
        Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
        Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
        Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

        Коментар


          #5
          todorshalev написа:
          колега момиче или момче е :D сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???
          да 100% съм сигурен, кой дали е момиче или момче ??на ясно съм, че ще се свалят скоростите, въпроса ми беше от притеснение, че ако няма тапа да не си правя трудът утре да ги свалям да видя цепнатина Благодаря на всички.
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #6
            AthlonXP написа:
            "todorshalev"[b написа:
            ]колега момиче или момче е :D[/b] сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???
            да 100% съм сигурен, кой дали е момиче или момче ??на ясно съм, че ще се свалят скоростите, въпроса ми беше от притеснение, че ако няма тапа да не си правя трудът утре да ги свалям да видя цепнатина Благодаря на всички.
            Здравейте Горепосоченото пунто днес роди.
            новороденото
            Шофирай разумно, на пътя не си сам.
            Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
            Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
            Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

            Коментар


              #7
              Колегите са написали-Има тапа 50 мм точно зад маховика.Свалят се скоростите,съединителя,маховика и там се намира тапата.Това упражнение го правих на Пунто МК1 55 коня.Общо взето много работа за нищо.След като се разглоби колата се отделят точно 2 минути за да се сложи новата тапа и всичко почва в обратен ред.В случая между разглоби и сглоби има 2 минутки почивка :D :D :D

              Коментар


                #8
                maksi написа:
                Колегите са написали-Има тапа 50 мм точно зад маховика.Свалят се скоростите,съединителя,маховика и там се намира тапата.Това упражнение го правих на Пунто МК1 55 коня.Общо взето много работа за нищо.След като се разглоби колата се отделят точно 2 минути за да се сложи новата тапа и всичко почва в обратен ред.В случая между разглоби и сглоби има 2 минутки почивка :D :D :D
                ще го правя другата седмица (в почивните дни) сега през тази ще купя нов съединител и семеринг за коляновия вал (така и така ще го разглобя до там поне да го правя веднъж ) пък и съединитела от толко вряла вода залепваше гадно тапата с както се вади и с каво се поставя после ?
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  #9
                  До колкото знам тапата е метална,вадиш я внимателно с тънка отвертка и после новата само я набиваш на мястото тя си прилепва.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    ivailo rachev написа:
                    До колкото знам тапата е метална,вадиш я внимателно с тънка отвертка и после новата само я набиваш на мястото тя си прилепва.
                    не звучи лесно ваденето, но предполагам, че след като е протекла е изгнила и ще има за какво да я захвана да я издърпам
                    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                    Коментар


                      #11
                      За свалянето на тапата не се тревожи.Демонтажа и монтажа на кутията и перифериите трябва да те притеснява,но и там не е сложна работата.С подръчни инструменти-гаечни ключове и лули+едно овехтяло гедоре свалих кутията пред блока.При монтажа единствено ме затрудни това,че бях забравил да центровам съединителя,но след като направих и това всичко си дойде на мястото.Не мисля,че е чак толкова сложно да си го направиш сам,защото на фона на 80-100 лева работа(та дори и 50 да са)не си заслужава да си даваш парите.Успех!

                      Коментар


                        #12
                        todorshalev написа:
                        AthlonXP написа:
                        "todorshalev"[b написа:
                        ]колега момиче или момче е :D[/b] сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???
                        да 100% съм сигурен, кой дали е момиче или момче ??на ясно съм, че ще се свалят скоростите, въпроса ми беше от притеснение, че ако няма тапа да не си правя трудът утре да ги свалям да видя цепнатина Благодаря на всички.
                        Здравейте Горепосоченото пунто днес роди.
                        новороденото
                        хахаххах бях пропуснал този пост ми най - вероятно момиче, много бързо го изроди :D Днес купих съединител (LUK) антифризче и понеже колегата каза, че е 50 мм тапата( а имаше и 51,2 ) и взех 2та размера, не бях сигурен дали не ми го е казал ориентировачно, утре ще кача снимки от операцията и ще напиша каква е развръзката( ако успя да го сглобя в рамките на деня))
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #13
                          Моята тапа,за 1,1,е 50 мм.И на самата тапа си пише 50.Но тя не е скъпа,така,че няма да си на загуба.Успех с ремонта!

                          Коментар


                            #14
                            И да кажеш после момче или момиче е Yellow_Flash_Colorz_PDT_06

                            Коментар


                              #15
                              и така, ето началото на деня:Сутринта ставам малко мекички за закуска към 11 и 30 (леко са изстинали ) с голямо нежелание тръгвам към гаражаhttp://snimki.be//store/1/20112011090.jpgтака и така е тръгнало реших да сменя и въздушния филтър(на 5 хиляди беше а беше мръсен като за 50 )необходимите неща за смяната бяха следните: гедоре, крик и 2 стойки, гаечен ключ 13 17 19 и най- важния инструмент- чук(последните 4 ги няма на снимката, а тяхната липса осетих после :D )иии сваляме кутията кой да знае, че ще ми трябват скоби за маншоните на каретата(мислех си, че се вадят като на жтд-то а открих, че е елемент вътрешното каре)заместваме старото валео(което се оказа с милиметър по изтъняло можеби проблема заради който ми влизат леко гадно скоростите)ето го и проблема, понеже са 2 тапи там (малка и голяма значи новороденото е момче :D ) и колегата е прав тапа номер 50 е и махаме старата тапа, ето как изглежда всико(малко раждиво )завършен вид с новата тапа(малко е кофти от светкавицата снимката)всички ламаринки и детайли + кучията са изчистени идеално с обезмаслител, само, че сега ще си търся маховик, претегнах едния болт на съединителя и го скъсах поради тази причина обекта е замразен :P ако имате интерес към темата, ще ви държа в течение
                              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                              Коментар

                              Working...
                              X