ЗдравейтеГорепосоченото пунто днес роди от много интересно място (межу мотора и скоростите) мокри съединитела жестоко и маховика разхвърля антифриз жестоко!!Гуми ми 2,5 лита накилометър (не съм го карал да прегрее просто му направих едно кръгче до гумаджията и на прибиране започна да вдига температура отворих капака и радиатора почти празен и както казах вода разплисквана от маховика)Въпроса е, има ли тапа на мотора на това място или е спукан блок ??моя да се изкаже някой които провеил схема или е свалял скоростна кутия на такъв двигател.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк2 1.2 16V роди
Collapse
X
-
колега момиче или момче е :D сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:колега момиче или момче е :D сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
AthlonXP написа:"todorshalev"[b написа:]колега момиче или момче е :D[/b] сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???Здравейте Горепосоченото пунто днес роди.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колегите са написали-Има тапа 50 мм точно зад маховика.Свалят се скоростите,съединителя,маховика и там се намира тапата.Това упражнение го правих на Пунто МК1 55 коня.Общо взето много работа за нищо.След като се разглоби колата се отделят точно 2 минути за да се сложи новата тапа и всичко почва в обратен ред.В случая между разглоби и сглоби има 2 минутки почивка :D :D :D
Коментар
-
maksi написа:Колегите са написали-Има тапа 50 мм точно зад маховика.Свалят се скоростите,съединителя,маховика и там се намира тапата.Това упражнение го правих на Пунто МК1 55 коня.Общо взето много работа за нищо.След като се разглоби колата се отделят точно 2 минути за да се сложи новата тапа и всичко почва в обратен ред.В случая между разглоби и сглоби има 2 минутки почивка :D :D :Dмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
ivailo rachev написа:До колкото знам тапата е метална,вадиш я внимателно с тънка отвертка и после новата само я набиваш на мястото тя си прилепва.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
За свалянето на тапата не се тревожи.Демонтажа и монтажа на кутията и перифериите трябва да те притеснява,но и там не е сложна работата.С подръчни инструменти-гаечни ключове и лули+едно овехтяло гедоре свалих кутията пред блока.При монтажа единствено ме затрудни това,че бях забравил да центровам съединителя,но след като направих и това всичко си дойде на мястото.Не мисля,че е чак толкова сложно да си го направиш сам,защото на фона на 80-100 лева работа(та дори и 50 да са)не си заслужава да си даваш парите.Успех!
Коментар
-
todorshalev написа:AthlonXP написа:"todorshalev"[b написа:]колега момиче или момче е :D[/b] сори сори не се здъежах а сигурен ли си че не е от термостата които се намира точно над маховика ???Здравейте Горепосоченото пунто днес роди.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
и така, ето началото на деня:Сутринта ставам малко мекички за закуска към 11 и 30 (леко са изстинали ) с голямо нежелание тръгвам към гаражаhttp://snimki.be//store/1/20112011090.jpgтака и така е тръгнало реших да сменя и въздушния филтър(на 5 хиляди беше а беше мръсен като за 50 )необходимите неща за смяната бяха следните: гедоре, крик и 2 стойки, гаечен ключ 13 17 19 и най- важния инструмент- чук(последните 4 ги няма на снимката, а тяхната липса осетих после :D )иии сваляме кутията кой да знае, че ще ми трябват скоби за маншоните на каретата(мислех си, че се вадят като на жтд-то а открих, че е елемент вътрешното каре)заместваме старото валео(което се оказа с милиметър по изтъняло можеби проблема заради който ми влизат леко гадно скоростите)ето го и проблема, понеже са 2 тапи там (малка и голяма значи новороденото е момче :D ) и колегата е прав тапа номер 50 е и махаме старата тапа, ето как изглежда всико(малко раждиво )завършен вид с новата тапа(малко е кофти от светкавицата снимката)всички ламаринки и детайли + кучията са изчистени идеално с обезмаслител, само, че сега ще си търся маховик, претегнах едния болт на съединителя и го скъсах поради тази причина обекта е замразен :P ако имате интерес към темата, ще ви държа в течениемненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар