Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нестабилни обороти Marea 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нестабилни обороти Marea 1.6 16v

    Колата е с металните колектори.Има обикновена газова.На газ се държи перфектно.На бензин оборотите на празен ход са нестабилни,забиват,тресе,като загрее леко се пооправят нещата.Разхода на бензин не знам какъв е.Според мултицета ламбда сондата е заминала,напрежението се мени спрямо оборотите 0,2-0,8V,а не както трябва постоянно,независимо от оборотите.И с откачена ламбда нещата са същите.Та вапроса ми е дали ламбдата е виновника за ситуацията?МПХ е почистен.

    #2
    Това, че напрежението на ламбдата се мени, значи че по-скоро работи.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Напрежението се мени СПРЯМО оборотите на двигателя от 0,2 до0,8V,а не постоянно и независимо от оборотите.

      Коментар


        #4
        т.е. на празен ход имаш 0.2V, ана по-високи обороти имаш 0.8V постоянно ли (без промяна ако задържиш едни обороти) ?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Точно така!Взех от една автоморга три л.сонди и с тях пак същото.И те ли да са дали фира?

          Коментар


            #6
            Колегите горе ти написаха,а ти пак продължаваш каквото си знаеш.Това най-вероятно значи ЧЕ РАБОТИ.Ако искаш да измериш коректно ламбдата ще ти трябва осцилоскоп,това с мултицета е залъгалка.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              http://vbox7.com/play:a35eac6e Най-добре с осцилоскоп и нова л.сонда,пък и нова кола,ама? Че метода с мултицета не дава 100% гаранция за изправността на сондата е факт,но въпреки всичко както става ясно и от видеото стойностите на напрежението било то и на празен ход трябва непрекъснато да варират в тези граници.При мен на празен ход напрежението е 0,2V а във високите обороти забива на 0,8V.Ти въобще мерил ли си някога л.сонда с мултицет?Обоснови се,защо реши,че работи?Факта,че напрежението не се мени постоянно(при еди какви си обороти) е същността на проблема,въпроса ми е дали това "неменене"на напрежението е възможно да не от самата л.сонда,а примерно от проблем в ECU-то.Сондата я меря със включена букса.Така съм я мерил и друг път профилактично и напрежението се менеше постоянно,като във видеото.

              Коментар


                #8
                За да работи нормално ламбдата трябва на стабилни обороти да си мени напрежението,ако то е еднакво при на празен ход и се мени само след покачване на оборотите според мен е заминала,но проблема ти мисля,че не е от нея.Имаш ли газ емулатор и ламбда контрол на газовата уредба.Виж си бензиновата помпа да не би да не дава достатъчно налягане.Тази помпа трябва да ти дава 3 бара налягане,също така провери дюзите да не са се задръстили.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар

                Working...
                X