Колата е с металните колектори.Има обикновена газова.На газ се държи перфектно.На бензин оборотите на празен ход са нестабилни,забиват,тресе,като загрее леко се пооправят нещата.Разхода на бензин не знам какъв е.Според мултицета ламбда сондата е заминала,напрежението се мени спрямо оборотите 0,2-0,8V,а не както трябва постоянно,независимо от оборотите.И с откачена ламбда нещата са същите.Та вапроса ми е дали ламбдата е виновника за ситуацията?МПХ е почистен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нестабилни обороти Marea 1.6 16v
Collapse
X
-
Колегите горе ти написаха,а ти пак продължаваш каквото си знаеш.Това най-вероятно значи ЧЕ РАБОТИ.Ако искаш да измериш коректно ламбдата ще ти трябва осцилоскоп,това с мултицета е залъгалка.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
http://vbox7.com/play:a35eac6e Най-добре с осцилоскоп и нова л.сонда,пък и нова кола,ама? Че метода с мултицета не дава 100% гаранция за изправността на сондата е факт,но въпреки всичко както става ясно и от видеото стойностите на напрежението било то и на празен ход трябва непрекъснато да варират в тези граници.При мен на празен ход напрежението е 0,2V а във високите обороти забива на 0,8V.Ти въобще мерил ли си някога л.сонда с мултицет?Обоснови се,защо реши,че работи?Факта,че напрежението не се мени постоянно(при еди какви си обороти) е същността на проблема,въпроса ми е дали това "неменене"на напрежението е възможно да не от самата л.сонда,а примерно от проблем в ECU-то.Сондата я меря със включена букса.Така съм я мерил и друг път профилактично и напрежението се менеше постоянно,като във видеото.
Коментар
-
За да работи нормално ламбдата трябва на стабилни обороти да си мени напрежението,ако то е еднакво при на празен ход и се мени само след покачване на оборотите според мен е заминала,но проблема ти мисля,че не е от нея.Имаш ли газ емулатор и ламбда контрол на газовата уредба.Виж си бензиновата помпа да не би да не дава достатъчно налягане.Тази помпа трябва да ти дава 3 бара налягане,също така провери дюзите да не са се задръстили.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар