Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Информативно за смяната на водна помпа Пунто 1.1 55

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Информативно за смяната на водна помпа Пунто 1.1 55

    Oригиналната помпа на този мотор, с щампата на фиат/ ланча е много ама МНОГО добре измислена!По точно говоря за моята /тази която свалих от моя фиат/, Пластмасово работно колело- не се получава наслояване на варовици и котлен камък, няма корозия Добра геометрия на лопатките=> добро охлаждане на моторатази която сложих -> MATELLI метални лопатки ..... дърво..... Когато закупих колата преди 3 години, всички ми казаха смени си помпата..... аз обаче бях твърдо решен да оставя оригиналната!!! и правилно!защо смених моята помпа?колата започна да образува петна от антифриз на паркинга в зоната под помпата.... не видях нещо друго... затова набелязах помпата. Смених я с горепосочената Италианска НАЙ-ДОБРАТА в магазина! 55лв колата продължи да капе.... ОКАЗА СЕ: о-пръстена на смукателя на помпата /тръбата която минава под колекторите, при входа в помпата има о-пръстен, който беше доволно опечен и от него капе.... смених го сложих силикон ЗАЛЕПНА! помпата обаче остана новата /матели/ карах колата както градско така и на дълго /400км без спирка/ забелязах:1) Държи по висока температура2) стопля по-бързо3) при достигане на температура за включване на перките, самите перки работят повече време..... До тук само МИНУСИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Не съм доволен от новата гадна помпа! Жалко че старата е свалена и е над 150 000км иначе сериозно се замислям да си я върна на фиатката.... според мен на този мотор FIRE помпа не се сменя докато или не просвири или не прокапе..... Поздрави! [/img]
    Ето ме вече с Фиат

    #2
    за пласмасовото колело не съм съгласен,защото съм сменял на шкода фелиция помпата,която беше останала без лопатки-бяха на парчета.за загряването можеш да потърсиш на друго място причините-запушвания

    Коментар


      #3
      значи, загряването и всичко останало се получава от разлика в геометрията на лопатките... просто това ми е специалност и съм в час с тези неща.... още в магазина като видях новата помпа знаех, че ще има промяна в охлаждането.....лопатките..... пластмасовите.... стареят /да/,могат да се натрошат, обаче обтичането им, е в пъти по-добро и не внасят ръжди в системата.все пак една помпа за съвременен лек автомобил е с капацитет максимум 200 000км.... не 1 милион
      Ето ме вече с Фиат

      Коментар

      Working...
      X