Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 16v GT няколко въпроса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko-gd написа:
    Да точно и така хода му се намалява, започват да включват по трудно. За да компенсираш износването навиваш гайката и така натягаш жилото. Съединителя започва да "хваща" по-нагоре и скоростите включват по-лесно за известно време.
    Или говорим за различни неща, или не можем да се разберем, но със сигурност оспамихме темата. При изправен и добре регулиран съединител, педалът му отделя на около 2-3 см над крайно долно/натиснато положение. С износване на съединителя педалът започва да отделя все по горе и по-горе. За да се компенсира износването и педалът да отделя пак по-долу, където му е мястото, се отпуска жилото. Всичко това при съединители с жило, а не саморегулиращисе.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #17
      Да, но така затрудняваш включването на скоростите, а не го улесняваш. За това износен съединител го правиш да отделя по-високо за да включват лесно скоростите.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        можеш да натегнеш малко жилото за начало за да има ход.по принцип първия признак за износен феродов диск е затрудненото включване на здна скорост.някои ще питат какво общо имат двете неща ,отговарям-при натискане феродовия диск получавамин.усукване тъй като феродото е доста тънко,от там и не може добре да отдели и затова изхърква

        Коментар

        Working...
        X