Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 16v GT няколко въпроса

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.6 16v GT няколко въпроса

    Преди една седмица взех колата и ми се струва, че понякога малко тежко влизат предавките особено първа и задна. Задната понякога изстъргва дори да съм натиснал до долу съединителя, понякога не иска и да влезе от първия път. Дали ще се подобри тва със смяна на маслото на скоростите? Ако да,тва масло подходящо ли е http://axm-auto.com/oils.php?oil=5&pid=57 ? Колко се налива, колата е GT, с по-дълги предавки е, ако тва има някакво значение.И друго, нормално ли е съединителя да е толкова по високо от другите педали? И 800 оборота на празен ход на загрял двигател добре ли е? Мерси!
    един за всички и всичко пак за мен!
    Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

    #2
    Преди да включваш задна, леко потегляш на първа напред, изключваш и тогава докато колата се връща назад включваш задна.По другият ти въпрос - педала на съединителя трябва да е на равно с този на спирачките или съвсем по-ниско. Явно някой е натегнал жилото с цел да компенсира вече износеният съединител. Обаче по това което казваш за трудната смяна на скоростите явно е тръгнал...
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    Коментар


      #3
      Какво мога да направя? Как да разбера дали съединителя е за смяна? И колко струва смяна на съединител?
      един за всички и всичко пак за мен!
      Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

      Коментар


        #4
        Aми ако няма прибоксуване - стандартните ефекти, може да се провери как е положението на жилото. Само искам да ти кажа, че нямаш никакъв шанс да минеш без канал. Невъзможно е да си пъхнеш и двете ръце до мястото - нито отгоре - нито отдолу
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          И какво да правя сега? На сервиз ли да ида? Те там ще кажат съединителя е за смяна. Не че ме бърка, ако е за смяна ще го сменя, ама дали реално е?
          един за всички и всичко пак за мен!
          Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

          Коментар


            #6
            А бихте ли ми казали, за моята скоростна кутия (колата е GT и скоростите са по-дълги), дали маслото, за което съм дал линк е добре да се сложи?
            един за всички и всичко пак за мен!
            Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

            Коментар


              #7
              Поне по документи препоръчват именно това масло, друг е въпроса че на пазара има доста по-добри масла .
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                Какви например? Кажете някое добро.
                един за всички и всичко пак за мен!
                Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

                Коментар


                  #9
                  ilko-gd написа:
                  Преди да включваш задна, леко потегляш на първа напред, изключваш и тогава докато колата се връща назад включваш задна.По другият ти въпрос - педала на съединителя трябва да е на равно с този на спирачките или съвсем по-ниско. Явно някой е натегнал жилото с цел да компенсира вече износеният съединител. Обаче по това което казваш за трудната смяна на скоростите явно е тръгнал...
                  Компенсиране на износването на съединителя става с ОТПУСКАНЕ на жилото, а не с натягане.
                  Stop giving directions, just say "Follow me."
                  Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                  Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                  Коментар


                    #10
                    Трудно включване на задна - пускаш съединителя и пак го натискаш. Така зъбите застават на по-подходящо място. Без синхронизатори за задна е така. Също колата не трябва да е в движение.Нормалното положение на педала на съединителя е малко над спирачката. Примерно 1 см.800 до 850 оборота са ок.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      Оборотите на тази кола ако за 103 коньовата става въпрос са 850 в мин. това със съединителя съм го правил на много фиатки след заминал съединител с цел включване на скорост иначе е невъзможно. Това не е решение просто някой го е направил да ти продаде колата. Съединителя ако не се лъжа го взех за 160- 170лв. и между 60 до 120 лв. ти е смяна зависи къде го сменяш.... след смяна ще ти кажат най вероятно да налееш масло в скоростите защото вътрешните маншони на каретата държат маслото на скоростите и се овери дали са ти сложили скоби а не свински опашки на маншоните (както при мен) Най добре всичко да си го види доверен майстор но това за съединителя е натягане зада може да отдели и да включиш предавка!
                      АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                      Fiat 1100L 42г.

                      Коментар


                        #12
                        А бихте ли ми казали, къде се намира горивния филтър, че май отдавна не е сменян. Колата е 99та година.
                        един за всички и всичко пак за мен!
                        Fiat Bravo 1.6 16v GT '99

                        Коментар


                          #13
                          sok1 написа:
                          Компенсиране на износването на съединителя става с ОТПУСКАНЕ на жилото, а не с натягане.
                          Пробвай да отпуснеш жилото като му развиеш контра гайката и сподели резултата
                          rocketsh0e написа:
                          А бихте ли ми казали, къде се намира горивния филтър, че май отдавна не е сменян. Колата е 99та година.
                          Може и да нямаш горивен филтър. Провери под пластмасовата кора до задна дясна гума.
                          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                          Коментар


                            #14
                            ilko-gd написа:
                            sok1 написа:
                            Компенсиране на износването на съединителя става с ОТПУСКАНЕ на жилото, а не с натягане.
                            Пробвай да отпуснеш жилото като му развиеш контра гайката и сподели резултата
                            Защо мислиш че не съм пробвал? При развиване на гайката, съединителят започва да "хваща" по-долу, т.е. по-близо до ламарината.Дано да говорим за едно и също...
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Да точно и така хода му се намалява, започват да включват по трудно. За да компенсираш износването навиваш гайката и така натягаш жилото. Съединителя започва да "хваща" по-нагоре и скоростите включват по-лесно за известно време.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар

                              Working...
                              X