Преди една седмица взех колата и ми се струва, че понякога малко тежко влизат предавките особено първа и задна. Задната понякога изстъргва дори да съм натиснал до долу съединителя, понякога не иска и да влезе от първия път. Дали ще се подобри тва със смяна на маслото на скоростите? Ако да,тва масло подходящо ли е http://axm-auto.com/oils.php?oil=5&pid=57 ? Колко се налива, колата е GT, с по-дълги предавки е, ако тва има някакво значение.И друго, нормално ли е съединителя да е толкова по високо от другите педали? И 800 оборота на празен ход на загрял двигател добре ли е? Мерси!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 16v GT няколко въпроса
Collapse
X
-
Преди да включваш задна, леко потегляш на първа напред, изключваш и тогава докато колата се връща назад включваш задна.По другият ти въпрос - педала на съединителя трябва да е на равно с този на спирачките или съвсем по-ниско. Явно някой е натегнал жилото с цел да компенсира вече износеният съединител. Обаче по това което казваш за трудната смяна на скоростите явно е тръгнал...Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
Поне по документи препоръчват именно това масло, друг е въпроса че на пазара има доста по-добри масла .Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
ilko-gd написа:Преди да включваш задна, леко потегляш на първа напред, изключваш и тогава докато колата се връща назад включваш задна.По другият ти въпрос - педала на съединителя трябва да е на равно с този на спирачките или съвсем по-ниско. Явно някой е натегнал жилото с цел да компенсира вече износеният съединител. Обаче по това което казваш за трудната смяна на скоростите явно е тръгнал...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Трудно включване на задна - пускаш съединителя и пак го натискаш. Така зъбите застават на по-подходящо място. Без синхронизатори за задна е така. Също колата не трябва да е в движение.Нормалното положение на педала на съединителя е малко над спирачката. Примерно 1 см.800 до 850 оборота са ок.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Оборотите на тази кола ако за 103 коньовата става въпрос са 850 в мин. това със съединителя съм го правил на много фиатки след заминал съединител с цел включване на скорост иначе е невъзможно. Това не е решение просто някой го е направил да ти продаде колата. Съединителя ако не се лъжа го взех за 160- 170лв. и между 60 до 120 лв. ти е смяна зависи къде го сменяш.... след смяна ще ти кажат най вероятно да налееш масло в скоростите защото вътрешните маншони на каретата държат маслото на скоростите и се овери дали са ти сложили скоби а не свински опашки на маншоните (както при мен) Най добре всичко да си го види доверен майстор но това за съединителя е натягане зада може да отдели и да включиш предавка!АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
sok1 написа:Компенсиране на износването на съединителя става с ОТПУСКАНЕ на жилото, а не с натягане.rocketsh0e написа:А бихте ли ми казали, къде се намира горивния филтър, че май отдавна не е сменян. Колата е 99та година.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:sok1 написа:Компенсиране на износването на съединителя става с ОТПУСКАНЕ на жилото, а не с натягане.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Да точно и така хода му се намалява, започват да включват по трудно. За да компенсираш износването навиваш гайката и така натягаш жилото. Съединителя започва да "хваща" по-нагоре и скоростите включват по-лесно за известно време.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар