Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ECU-то се учи към по-бедна смес

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ECU-то се учи към по-бедна смес

    Здравейте фенове!Давам направо:Колата Брава 1.6 1997г. ЕКУ-то е IAW . с 3 жици.- След рестарт на ЕКУ-то колата върви долу-горе ок. И така към 2-3-та седмица работи на все по-бедна смес докато е вече трудно да се кара без да забива муцуна.- След рестарт на ЕКУ-то с откачена ламбда става обратното. След първата седмица качва сигурно 20 коня и после почва да не върви и да гори. т.е. обогатява сместа. Това без ламбдата го разбирам, да кажем, но защо със ламбда се учи грешно?!!??Ламбдата е сменена преди 2 седмици, защото мислех че старата е заминала. Оказа се че и с чисто нова прави същото.ЕКУ-то няма грешки.Налягане на бензина трябва да има, все пак има период от обучението в който върви доста добре.От какво друго може да се учи ЕКУ-то освен от ламбдата?Ако няма друго сигурно самото то се е сбъркало. Някой има ли идея?
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    кола

    Новата сонда -да не е с жици и буксата се доснажда правилно ли показва като се закачи на диагностика
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      да универсална сонда е. Но се държи по същия начин както оригиналната. За съжаление нямам хубав софтуер с който да разбера какво става в реално време.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        закачи един волтмер в купето да гледаш какво дава ламбдата.може да е и от лошо налягане в бенз. рейка

        Коментар

        Working...
        X