Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за свещи

    Преди няколко дена вкарах колата(браво1,6 16в) в сервиз за неравномерна работа на мотора и реших междудругото да сменя и свещите с някакви по-хубави защото не бях доволен от предишните Бош. И така взех тези от снимката долу Magneti Marelli като ми ги препоръчаха от магазина. Когато отидох да си взема колата майстора каза че тези свещи не стават за нищо и няма да ги сложи в никакъв случай. Когато се вгледах видях че растоянието между електрода е наистина доста голямо около 2мм. Дайте си мнението или ако някой е карал с такива да сподели
    Прикачени файлове
    Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
    Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

    #2
    А това че е по-голямо разстоянието не означава ли че искрата ще е по-дълга т.е. по-добра работа, или аз бъркам?
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      има си номера на свщите, ако са в списъка със ставащите при теб- монтирай, ако не....
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Първо за твоя мотор е добре да са двуполюсни,ама трябва да се гледа и каталога.Много е важно топлинното число.Щом ти е казал,значи е така.
        FIAT BRAVO 1.6
        FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
        LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

        Коментар


          #5
          batproho написа:
          А това че е по-голямо разстоянието не означава ли че искрата ще е по-дълга т.е. по-добра работа, или аз бъркам?
          Като си теглиш дъвката, тя нали става дълга? Става дълга, ама изтънява и се къса...При искрата е подобно...Дълга, дълга, ама слаба...А и за да прескочи искра на такова разстояние си трябва бая енергия, която не всички бобини могат да произведат. Има доста случаи и на изгорели бобини, защото това голямо разстояние ги натоварва допълнително...Аз на Рено-то си сложих иридиеви Denso, които по каталог трябва да са 0.9 мм, а тези, които си поръчах от САЩ, бяха с поне 1.1-1.2 мм. Проблема беше в паленето на студено...Работеше доста неустойчиво в първите секунди...Сега едва ли щеше да е голям проблем, ама на -20 градуса може и да не иска да запали изобщо.Топла нямаше проблем. Та се наложи да им намаля разстоянието на 0.9 мм и всичко заспа...Пък и на мойто Рено една оригинална бобина в Рено струва 150-160 лева, та не ми се правеха експерименти с бобинките. Че пък са и четири на брой...
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #6
            Това не са свещите за твоята кола с това голямо разстояние.Какво не ти хареса на Бош? Bosch FR7LDC+(2 електрода, толинно число 7) издържа учудващо дълго на работа на газ при мен. Denso K20TNR за малко над 10 хиляди на газ бяха просто тотално износени - централният електрод беше станал наполовина(елипса). Сега съм с Bosch FR7DC+(1 електрод, топлинно число 8 ) специално за газ за този мотор и за 10 хиляди видимо не са мръднали.Ако караш на бензин не си личи колко са издръжливи, щото и на 50 хиляди не се износват толкова, колкото на газ за 10.Говоря за евтини свещи за този двигател за по 5 до 7лв.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              batproho написа:
              А това че е по-голямо разстоянието не означава ли че искрата ще е по-дълга т.е. по-добра работа, или аз бъркам?
              Принципно е така, по дълга искра = на по голямо количество смес запалена наведнъж. Но има проблем с прескачането на искрата, не се знае дали ще може да прескочи на такова разстояние и дали ще прескача всеки път.......

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                batproho написа:
                А това че е по-голямо разстоянието не означава ли че искрата ще е по-дълга т.е. по-добра работа, или аз бъркам?
                Принципно е така, по дълга искра = на по голямо количество смес запалена наведнъж. Но има проблем с прескачането на искрата, не се знае дали ще може да прескочи на такова разстояние и дали ще прескача всеки път.......
                Аз питах по принцип и имах в предвид точно това.
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  Ами тези бош с които съм в момента след около 10 000 км нямат следа от износване.Незнам дали е от това че колата е само с бензин но доста ме учуди и сега си промених мнението защото ги бях набедил че не са читави а то проблема бил от запушени инжекциони.А относно Магнети-те явно че не стават за този мотор. Ако на някой му трябват и стават за неговия да казва, ще ги дам много евтино
                  Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
                  Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

                  Коментар


                    #10
                    biricata написа:
                    Ами тези бош с които съм в момента след около 10 000 км нямат следа от износване.Незнам дали е от това че колата е само с бензин но доста ме учуди и сега си промених мнението защото ги бях набедил че не са читави а то проблема бил от запушени инжекциони.А относно Магнети-те явно че не стават за този мотор. Ако на някой му трябват и стават за неговия да казва, ще ги дам много евтино
                    Виждал съм с очите си дизел на Тойота, на 27000 км, как едното му бутало беше като отрязано от челото на буталото до първия сегмент...И всичко това от големи обороти и калпава дюза, която не е пръскала, както трябва...Оттам се получава неправилно горене, локално прегряване на материала и ефекта, който описах по-горе...Та при неправилно пръскащи дюзи нищо чудно да се получава някакво прегряване на свещите и да се изяждат от високата температура...
                    FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                    Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте, колеги. Искам и аз да сменя свещите на колата, брава 1.6 103 коня, знам, че са двупосюсни някакви на Бош монтирани в момента, не знам кога са сменявани и дали някога са сменявани. Това, което не ми харесва, че на място има някакви вибрации в цялата кола и във волана, това си е от неравномерна работа на мотора, та за това реших да започна със свещите. Какви са по каталог свещите точно, като модел и с какви могат да се заменят? Точно тези на Магнет Марели излизат също?! Значи да ги отбягвам :D
                      кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                      кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                      Коментар


                        #12
                        Отваряш си сайта на производителя, който ти харесва. Почти на всички сайтове има Product Finder или Find your plugs. Въвеждаш си данните за колата и там ти излиза кой модел е за теб...Иначе ако почнеш да слушаш тук всеки, предполагам ще се объркаш...Избери си марка и действай както ти казах...
                        FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                        Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                        Коментар


                          #13
                          Ок, отворих Хайнес и видях това - Champion RC8BYC - говори се, че имало много ментета, мисля да ги купувам от Евро07, някой дали кара с такива? Цената им е около 6 лв бройката :D
                          кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                          кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                          Коментар


                            #14
                            VALIO_RACING написа:
                            Ок, отворих Хайнес и видях това - Champion RC8BYC - говори се, че имало много ментета, мисля да ги купувам от Евро07, някой дали кара с такива? Цената им е около 6 лв бройката :D
                            Това са твойте свещи-http://www.axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=42&modif=98&cat=21&subcat =113&prod=2648&numenkl=4&show=1

                            Коментар


                              #15
                              Ок, мерси! Няма да търся повече!
                              кара с удоволствие и гледа прибора за температура: LANCIA DELTA 1.6d 120ps, 2009.
                              кара и проклина съдбата: BRAVA EL 1.6i 16v 103ps, 1996 - вече не!

                              Коментар

                              Working...
                              X