Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Synthy написа:
    Ако всичко по колата е ОК, и само двигателя е думнал, по-добре да си го направи. серщу 800лв. получава перфектна кола, която поне 2г. няма да пипа ако кара разумно.
    "Fiat 2 godini ni6to da ne pipa" ubiime tova ne moga da go povqrvam...moq mi skasi jivota s nqkolko po dve :D . Predi karah nqkolko godin Punto 96 god. i bqh mn dovolen ama sega s tova bravo........falirah

    Коментар


      #17
      Ако го разглобиш цялото, подмениш цялот оокачване с НОВО, и си отремонтираш двигателя ако е повреден, ще караш 2г. без да пипаш нищо вервай. Само масло и бензин да наливаш ще е нужно. Ама преди това трябва да дадеш, няма как да получиш, все пак стара кола. А, и съединителя да смениш, покрай ремонта на двигателя
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        тя ако е покривена колата и смяната на всичко няма да помогне. ял съм го тоя с едно рено - 310 кинта първоначална инвестиция и 200 кинта абонамент за нова предница всяко лято! без да се хваля много, след 2 седмици чуквам 3 години без да съм пипал нищо по окачването. преди това смених амортисьори и едно каре. предполагам просто съм попаднал на читав екземпляр, но ако колата на колегата се държи по същия начин, по-добре да си направи/смени двигателя отколкото да се надъни на някой ритан дарак, дето всяко лято ще му сменя цялата предница. на колегата с латиницата искам да обърна внимание, че Пунто също е Фиат. много съм навит на едно такова за втора кола, ама няма кинти още Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар

        Working...
        X