Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вдига обороти но няма мощност.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Придърпването в ниските обороти може би ще се реши с почистване на дросела. Миналата година бях в същата ситуация зимата - натискам педала на газта, обороти 4000, колата едвам върви(трудно ускорява). Разхода се вдигна. След 3 месеца съединителя гушна китката
    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

    Коментар


      #17
      Аз бих започнал с кабели,свещи ,бобина и след това понеже мисля че си с еку 49ф (пластмасов колектор на двигателя) правиш ресетване на еку то. Предполагам че и сутрин първото палене ти е малко по трудно и колата малко не върви в началото(забива предница първите 200- 300 м.)

      Коментар


        #18
        А хубаво е да се провери и ръчната да не задържа -> горещи барабани.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #19
          Дросела ми вече е почистен но уви полза няма. Пък за задържане на ръчната ........ Аве приятел аз кола карам от 15 години !!!

          Коментар


            #20
            имаш още две възможности-първата е да е лош сигнала от фазовия датчик,а втория е да са окислени буксите.за целта първо напръскай всички букси с контактен спрей .говоря за всички букси на датчици.симптомите са че колата се развърта по-бавно,сиреч е по-тромава.

            Коментар


              #21
              + 1 3a Kiriluz1. Направи ресет и адаптация и тогава сменяй, чисти и като цяло едва след това човъркай...
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #22
                Такъв проблем имаше зет ми на същото Браво 1,5 г ходене по мъките, накрая се оказа запушено задно гърне. Той беше с газ и от него се появява голям коденз, след смяната на гърнето отворихме старото и от него излезе повече от литър вода, вътре има някаква вата, която се беше напоила и раздула. Теста за този дефект се прави лесно, развиваш болта до катализатора може и катализатора да извадиш за по-сигурно, и тестваш, ако тръгне сменяй гърнета, по вероятно е задното.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #23
                  И при мен е горе долу същото,колата върви най-добре на пета след 100-110.Оня ден си изгубих задното гърне и няма промяна.Наскоро правих ресет и няма особен ефект.Проблема се появи когато взривих колектора и прибрах колата на ход.От тогава гори повече и върви по малко и не мога да се сетя от какво.Пробвах с друг мап и дросел но нищо
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    янко написа:
                    И при мен е горе долу същото,колата върви най-добре на пета след 100-110.Оня ден си изгубих задното гърне и няма промяна.Наскоро правих ресет и няма особен ефект.Проблема се появи когато взривих колектора и прибрах колата на ход.От тогава гори повече и върви по малко и не мога да се сетя от какво.Пробвах с друг мап и дросел но нищо
                    Смуче от някъде въздух най вероятно, правена ли е проверка на детонационния датчик след като думна колектора.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Не ,как се проверява?Не трупа грешки,закачам фес ,но повечето числа не са ми ясни а и нямам време да се занимавам,иначе времената на дюзите беше около 3 мс,но преди рестарта бяха на 9,3
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #26
                        3-3,5 ms. са нормалните времена на празен ход без консуматори 9,3 е суерскапана самоадаптация.

                        Коментар


                          #27
                          Аз като видях какви сажди излизат на бензин се уплаших.Днес забелязах че без задното гърне тръгва на полусъединител без никакви проблеми,ще заваря едно от сеат дизел че имам само такова да видя как е.Беше ми записала грешка детонационен датчик ,но аз разкачах всичко наред за проба
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар

                          Working...
                          X