Здавейте, имам проблем с Фиата (Браво 1,8 GT). едната дюза стои постоянно отворена и ми пълни цилиндъра с бензин и ми се дави колата . Смених въпросната дюза но се указа 4е проблема не е в нея ,а в подаването на ток (масата ,която уж компютъра определя кога да се пуска ,стои постоянно включена) Според майстора ми ,вариантите са 2 ; или съм за нов компютър ,или някъде кабелът е прещипан и замасява постоянно .Дайте ми някакъв съвет моля ви се че накрая ще се откажа от марката Фиат Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .....а има и друго ,за да сложа пробно друг компютър трябвало да се отключва понеже ключът ми бил с чип ,а всичко е свързано с много пари
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзите Фиат Браво 1.8
Collapse
X
-
kolega,az 6te otka4a kompitara ,no 6te uspeq li da namerq pravilnite kabeli za pravilnata diuza ...ili kakvo po to4no da zamerq 4e ne sam se sbluskval s takav problem a eliktri4arite vav VT sa si ibali maikata i samo se ligavqt i mi pisna ot tqh . ediniqt mi kaza "Ei 6to ne q dikara kato be6e toplo ,nemi se rovi sega v tozi stud’......kak da mu obesnq 4e sega mi se e s4upila Nqkakva shema dali ne moje da se nameri ot nqkade ?
Коментар
-
kalin05 написа:kolega,az 6te otka4a kompitara ,no 6te uspeq li da namerq pravilnite kabeli za pravilnata diuza ...ili kakvo po to4no da zamerq 4e ne sam se sbluskval s takav problem a eliktri4arite vav VT sa si ibali maikata i samo se ligavqt i mi pisna ot tqh . ediniqt mi kaza "Ei 6to ne q dikara kato be6e toplo ,nemi se rovi sega v tozi stud’......kak da mu obesnq 4e sega mi se e s4upila Nqkakva shema dali ne moje da se nameri ot nqkade ?
Коментар
-
Darja da se opla4a ,proverqvahme pak tokovete kam diuzite i vsi4ko be6e nared .Vse o6te ne sam q vkliu4il buksata i karam samo na gaz,za6toto me e srtah da ne napulni pak cilindara s benzin...4e predi nqkolodni i masloto smenig 4e be6e vlqzlo benzin v nego Vazmojno li e kompiutara da e zaciklil i vsi4ko da e nared sega? Da riskuvam li da probvam na benzin,kato vkliu4a diuzata ?Пиши на кирилица! Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
КОЛЕГА ТАЗИ МАНИПУЛАЦИЕ СЪМ Я ПРАВИЛ НА МНОГО ТАКИВА МОТОРИ .КАЖИ НА ТЪПИЯ СИ МАЙСТОР ЧЕ МАСАТА(ЧЕРЕН КАБЕЛ )Е ЕДНА И СЕ РАЗКЛОНЯВЯ НА ОЩЕ4(ЗА ВСЯКА ДЮЗА)ТАКА ЧЕ НЕМОЖЕ САМО ЕДНАТ ДЮЗА ДА СТОИ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ОТВОРЕНА.ПРОБЛЕМА100% НЕЕ И ОТ ЕКУ ,ЗАЩОТО ПРИ ИЗКЛЮЧЕН КОНТАКТ НЯМА ЗАХРАНВАНЕ КЪМ ДЮЗИТЕ . СЪЩО ТАКА КАЖИ НА МАЙСТОРА СИ ДА МЕРИ ДЮЗИТЕ КОИТО СЛАГА МИСЛЯБЯХА 12-15ОМА,ЗАЩОТО ВСЯКО ОТВАРЯНЕ Е ДОСТА ТРУДОЕМКО -ЕТО ЗАЩО ТРЯБВА ДА Е СИГУРЕН ВД’ЗИТЕ.ОСВЕНТОВА НЕ МОЖЕ ЗАДАВЕН1 ЦИЛИНДЪР ДА Е ПРИЧИНА ЗА ТРУДНО ПАЛЕНЕ (ЩЕ ЗАПАЛИ СПКОЙНО И НА 3 ЦИЛИНДЪРА
Коментар
-
дюзи
незнам колко маниполаци си правил но заблуждаваш човека.тази кола управлява дюзите с миносови сигнали от компютара а плюсът е общия.така е при вички италиянски автомобили.дюзите се свалят за 15мин с торс 40.просто развиваш две винчета.наистина проблемът с постояното захранване можедабъде в компютъра.тел.0897943620
Коментар
-
Открих прословутият проблем!Колега прав си че минуса управлява дюзите ,но проблема се оказа че е от емулатора за газовата уредба ....някой много добър майстор го е откачил и забравил да го закачи обратно и се е търкал някъде чак до някакво реленце вътре . Реленцето си е свършило добре работата...да ме побърка Сега се чудя дали да сменя реленцето или да си купя нож емулатор . В единият случай ще ми струва 5 лв. а в другият 35
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар