Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзите Фиат Браво 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дюзите Фиат Браво 1.8

    Здавейте, имам проблем с Фиата (Браво 1,8 GT). едната дюза стои постоянно отворена и ми пълни цилиндъра с бензин и ми се дави колата . Смених въпросната дюза но се указа 4е проблема не е в нея ,а в подаването на ток (масата ,която уж компютъра определя кога да се пуска ,стои постоянно включена) Според майстора ми ,вариантите са 2 ; или съм за нов компютър ,или някъде кабелът е прещипан и замасява постоянно .Дайте ми някакъв съвет моля ви се че накрая ще се откажа от марката Фиат Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 .....а има и друго ,за да сложа пробно друг компютър трябвало да се отключва понеже ключът ми бил с чип ,а всичко е свързано с много пари

    #2
    Пробно може да сложиш друг компютър заедно с имобилаизера. Без да разкодираш нищо. Просто сменяш комп имобилаизер и ключ за тоя "новия" компютър
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      dali e vazmojno da e ne6to po kabelite ili samata buksa na diuzata ,4e napravo mi pisna da sajivqvam martvec i da nalivam pari ...po 4upliva kola nikoga ne sam karal

      Коментар


        #4
        Провери кабела! Трябва да го откачих от компютъра (намира се в купето до предния ляв калник) и от дюзата и с мултицет измерваш. Не забравяй да провериш и съпротивлението между кабела и шасито на колата.
        Fiat Marea 1.8 16V ELX

        Коментар


          #5
          tedynaidenov написа:
          ... компютъра (намира се в купето до предния ляв калник)...
          Брех, и там ли са започнали да слагат ЕКУ-тата?
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            sok1 написа:
            tedynaidenov написа:
            ... компютъра (намира се в купето до предния ляв калник)...
            Брех, и там ли са започнали да слагат ЕКУ-тата?
            Опа! Моя грешка - става въпрос за десния калник!
            Fiat Marea 1.8 16V ELX

            Коментар


              #7
              kolega,az 6te otka4a kompitara ,no 6te uspeq li da namerq pravilnite kabeli za pravilnata diuza ...ili kakvo po to4no da zamerq 4e ne sam se sbluskval s takav problem a eliktri4arite vav VT sa si ibali maikata i samo se ligavqt i mi pisna ot tqh . ediniqt mi kaza "Ei 6to ne q dikara kato be6e toplo ,nemi se rovi sega v tozi stud’......kak da mu obesnq 4e sega mi se e s4upila Nqkakva shema dali ne moje da se nameri ot nqkade ?

              Коментар


                #8
                Свали си сервизното ръководство от Download секцията на сайта - там са всички електрически схеми.
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #9
                  kalin05 написа:
                  kolega,az 6te otka4a kompitara ,no 6te uspeq li da namerq pravilnite kabeli za pravilnata diuza ...ili kakvo po to4no da zamerq 4e ne sam se sbluskval s takav problem a eliktri4arite vav VT sa si ibali maikata i samo se ligavqt i mi pisna ot tqh . ediniqt mi kaza "Ei 6to ne q dikara kato be6e toplo ,nemi se rovi sega v tozi stud’......kak da mu obesnq 4e sega mi se e s4upila Nqkakva shema dali ne moje da se nameri ot nqkade ?
                  ако няма късо по кабелите, предполагам че има изгорял транзистор който е пробил вътре във ECU-то. Изгасиси колата, откачи акумулатора и премери изходите не ECU-то между маса и изход дали има късо. Според мен не би трябвало да има когато няма захранване.
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #10
                    Darja da se opla4a ,proverqvahme pak tokovete kam diuzite i vsi4ko be6e nared .Vse o6te ne sam q vkliu4il buksata i karam samo na gaz,za6toto me e srtah da ne napulni pak cilindara s benzin...4e predi nqkolodni i masloto smenig 4e be6e vlqzlo benzin v nego Vazmojno li e kompiutara da e zaciklil i vsi4ko da e nared sega? Da riskuvam li da probvam na benzin,kato vkliu4a diuzata ?Пиши на кирилица! Прочети правилата на форума!Модераторски екип на fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      Наи лесно ще е да откачи кабела на компютъра (при свален акумулатор) и да премери дали има връзка между рамата и кабела до дюзата.п.п. Пиши с български букви!!!
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        КОЛЕГА ТАЗИ МАНИПУЛАЦИЕ СЪМ Я ПРАВИЛ НА МНОГО ТАКИВА МОТОРИ .КАЖИ НА ТЪПИЯ СИ МАЙСТОР ЧЕ МАСАТА(ЧЕРЕН КАБЕЛ )Е ЕДНА И СЕ РАЗКЛОНЯВЯ НА ОЩЕ4(ЗА ВСЯКА ДЮЗА)ТАКА ЧЕ НЕМОЖЕ САМО ЕДНАТ ДЮЗА ДА СТОИ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ОТВОРЕНА.ПРОБЛЕМА100% НЕЕ И ОТ ЕКУ ,ЗАЩОТО ПРИ ИЗКЛЮЧЕН КОНТАКТ НЯМА ЗАХРАНВАНЕ КЪМ ДЮЗИТЕ . СЪЩО ТАКА КАЖИ НА МАЙСТОРА СИ ДА МЕРИ ДЮЗИТЕ КОИТО СЛАГА МИСЛЯБЯХА 12-15ОМА,ЗАЩОТО ВСЯКО ОТВАРЯНЕ Е ДОСТА ТРУДОЕМКО -ЕТО ЗАЩО ТРЯБВА ДА Е СИГУРЕН ВД’ЗИТЕ.ОСВЕНТОВА НЕ МОЖЕ ЗАДАВЕН1 ЦИЛИНДЪР ДА Е ПРИЧИНА ЗА ТРУДНО ПАЛЕНЕ (ЩЕ ЗАПАЛИ СПКОЙНО И НА 3 ЦИЛИНДЪРА

                        Коментар


                          #13
                          дюзи

                          незнам колко маниполаци си правил но заблуждаваш човека.тази кола управлява дюзите с миносови сигнали от компютара а плюсът е общия.така е при вички италиянски автомобили.дюзите се свалят за 15мин с торс 40.просто развиваш две винчета.наистина проблемът с постояното захранване можедабъде в компютъра.
                          тел.0897943620

                          Коментар


                            #14
                            Открих прословутият проблем!Колега прав си че минуса управлява дюзите ,но проблема се оказа че е от емулатора за газовата уредба ....някой много добър майстор го е откачил и забравил да го закачи обратно и се е търкал някъде чак до някакво реленце вътре . Реленцето си е свършило добре работата...да ме побърка Сега се чудя дали да сменя реленцето или да си купя нож емулатор . В единият случай ще ми струва 5 лв. а в другият 35

                            Коментар


                              #15
                              д

                              моито мнение е подобре нов.щом на едното е свършил ресурса скоро ще доиде редът на другите
                              тел.0897943620

                              Коментар

                              Working...
                              X