Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за смяна на хидравлично масло на брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за смяна на хидравлично масло на брава

    къде точно се намират отворите за източване?колко са?

    #2
    кола

    няма такива взимаш една голяма спринцовка и теглиш палиш двигателя и тя циркулира като намали течноста помпата почва да се тормози и доливаш нова и пак така няколко пъти и старата излиза на горе а новата отива по маркучите и така е най лесно
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      няма такива взимаш една голяма спринцовка и теглиш палиш двигателя и тя циркулира като намали течноста помпата почва да се тормози и доливаш нова и пак така няколко пъти и старата излиза на горе а новата отива по маркучите и така е най лесно
      Пълни глупости...Развиват се тръбите от рейката, маслото се източва, развърта се волана, без да палиш колата, няколко пъти от крайно ляво до крайно дясно положение, за да излезе маслото от рейката...След това завиваш тръбите, наливаш масло, палиш колата и следиш за нивото...Ти гледаш за нивото на маслото в казанчето и доливаш, а някой друг трябва да върти волана пак от крайно ляво до крайно дясно положение няколко пъти, за да се обезвъздуши системата...И на едно място, в един сервизен бюлетин, четох, че всичко това се прави, като вдигнеш предницата във въздуха, за да са гумите във въздуха и да няма натоварване на помпата...
      FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
      Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

      Коментар


        #4
        Re: кола

        какви тръби на рейката се отвиват?няма ли някакви отвори запушени със болтове?

        Коментар


          #5
          Re: кола

          h_mihalev написа:
          какви тръби на рейката се отвиват?няма ли някакви отвори запушени със болтове?
          Тръбите, които влизат в рейката...Те са две. Едната е от лявата страна на буталото, другата от дясната...При стягането можеш да сложиш нови дифтунги, защото старите ще са се сплескали...Медни или алуминиеви - избора е твой...
          Прикачени файлове
          FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
          Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

          Коментар


            #6
            може и така, но има по лесен вариант, аз как си смених моето - взех си 3 литра масло понеже моето беше мн черно, изпомпах маслото от казанчето, развих казанчето, махнах маркучите от него, като развиеш маркучите от казанчето, взимаш едно шише от кока кола примерно, че са по твърди и в него пъхаш маркучето което отива към рейката (то е по тънко) качваш се в колата и почваш да въртиш волана крайно ляво крайно дясно 4-5 пъти, така шишето вече е пълно с около 500 грама масло, сглобяваш всичко наливаш новото масло, палиш колата, и е хубаво някой да има веднага да долее в казанчето, понеже веднага го глътва и помпата остава на сухо; повтаряш процедурата още 2 пъти и си с рубинено червено масло пс. може да вдигнеш колата с два крика отпреде по лесно да въртиш волана, ама и да не го направиш пак става

            Коментар


              #7
              до nedialk00

              колко литра хид.масло побира цялата система казанчето +тръбите? става въпрос за брава 1.4 12v

              Коментар


                #8
                кола

                Е два ли по сервизите да развиват толкова работи и така усърдно да то правят .Нали с машина уж го правят без да развиват нищо КАК става тогава .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Е два ли по сервизите да развиват толкова работи и така усърдно да то правят .Нали с машина уж го правят без да развиват нищо КАК става тогава .
                  Става така, че не ти сменят цялото масло в системата...По начина, който съм ви описал, остават минимални количества от старото масло...И на моето Типо се оказа, че е много удобно да се направи това нещо на канал...Изобщо не е сложно...Само изглежда такова...
                  FIAT Tipo 1.6 i.e SX 75 hp - The best city car
                  Renault Scenic 1.6 16V RXT 107 hp - The best cruiser

                  Коментар

                  Working...
                  X