Здравейте,Вчера се сдобих с 2-ра фиатка, която е малко чужда за мен. Браво 2000 год. 1,2 16В 80 и няколко катъра И имам въпрос към колегите , които имат такава.1-во Това за температурата че играе на таблото го разбрах, но може ли заради лош контакт от време на време да ми бягат и мигачите и аварийките и дали ще се оправи като разглобя таблото и го почистя с контактен спрей.2-ро Термостатът заменим ли е термостат от 1.4 или 1.6 ( двигателя е доста рядък и аз незнам защо ,но няма много инфо тук във форума за него)3-то Колегите с този двигател какъв разход имат в града.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко Въпроса за Браво 1.2 16В
Collapse
X
-
Връзвал съм на диагностика няколко такива и общото впечатление ми е, че това е един много удачен модел, но не много разпространен, може би защото не е подходящ за обикновенна газова.Описваш дреболии, които са лесно отсраними, НО говорят за тотална немърливост от страна на предишният собственик - не разбирам защо си я взел в такова очевидно немърливо състояние(подскачащи неадекватно стрелки по таблото, премигващи от самосебе си мигачи и аварийни). От такава кола можеш да очакваш всичко.Термостатът ти е 20лв. нов на магазина - не разбирам за какви преправяния от други модели питаш!?
-
Да има забележки, НО цената беше добра и мисля, че си заслужава. Точно защото не е популярен си мислех, че термостата е трудно намираем.Това със удрянето по таблото ми се вижда глупаво, по скоро ще видя буксите.Газ- Инжекцион за 200 лв няма смисъл да се прави компромис , при положение , че разхода с обикновенна газова е по-висок ( газовата сама се избива)А иначе имам Мареа, която си я гледам много. Бравото ми е по-скоро за градско само
Коментар
-
DOKTOPA написа:Да има забележки, НО цената беше добра и мисля, че си заслужава. Точно защото не е популярен си мислех, че термостата е трудно намираем.Това със удрянето по таблото ми се вижда глупаво, по скоро ще видя буксите.Газ- Инжекцион за 200 лв няма смисъл да се прави компромис , при положение , че разхода с обикновенна газова е по-висок ( газовата сама се избива)А иначе имам Мареа, която си я гледам много. Бравото ми е по-скоро за градско самоBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Смени си термостата и ще имаш парно. Стрелката в повечето случаи се оправя като се разглоби таблото. http://download.fiat-bg.org/Books/Br...tempdial_2.pdfPREDATORst написа:Такаааааа,писал съм ти и на лично,ама айде и тука че и друг мое да има проблеми от подобно естество.Мигачите,,,мамицата имРелето батка нема го намериш никога ако некой не ти каже къде е,тъпанарите са го сложили непосредствено до ключа за мигачите.махаш корите на волана около контактния ключ и воала едно зелено беше май.Обикновенно пука спойките.оваряш го релето и с поялника минаваш наново спойките и малко тинол добавяш и си ти.Тва със стрелките ти е от самото табло,ако некоя стрелка се държи подозрително издумкай таблото отгоре и всичко си идва на мястото На газ 10-13/100 в града и 8/100 извън кара се колкот душа има На бензин 10-11/100 в града и 5,5 извънИ парното ми се струва много слабо ама на тва не можах да му намера колая,в сравнение с Дедрата направо си няма парно ама кучета го ялиDOKTOPA написа:Да има забележки, НО цената беше добра и мисля, че си заслужава. Точно защото не е популярен си мислех, че термостата е трудно намираем.Това със удрянето по таблото ми се вижда глупаво, по скоро ще видя буксите.Газ- Инжекцион за 200 лв няма смисъл да се прави компромис , при положение , че разхода с обикновенна газова е по-висок ( газовата сама се избива)А иначе имам Мареа, която си я гледам много. Бравото ми е по-скоро за градско самоFiat Bravo 1.2, 1999
Човек това звучи гордо, но всичко може да се очаква от него!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар