Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване и глъхнене в ниски обороти(Браво 2.0)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Здрасти, да имам читав дебитомер. Един колега ми го остави, защото са му го сменили пък разлика нямало в работата на двигателя със стария и с новия, та би трябвало да е читав. А телефона ми е 0885 061 999 Лек и успешен ден

    Коментар


      #17
      wwalker написа:
      smokie написа:
      ТПС-а кое е точно, че за първи път го чувам :D И ако го откача какво точно трябва да се случва примерно?
      ТПС ти е това:Това отдолу му е входа за буксата от ЕКУ. Проследи жилото на газта към колектора и някъде там го търси.Като разкачиш буксата му колата ще се държи различно, но ако е от него ще изчезне това придърпване.
      Значи тва като го откача светка дюзичката на таблото, но не се променя нищо. Има едно друго до него дето като го откача колата на място почва да работи на 1500 оборота и като че ли се държи малко по добре. А тоя маркуч дето ме питаше другия колега е сцепен наистина и за тва е бил увит с изолирбан. Ще го сменя да видиме кво ще стане
      Bravo HGT

      Коментар


        #18
        http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...t=291470ето аз го имам същия проблем колега, макар и колата ми да не е fiat пак е с вариатор и аз търся решение на проблема.и сега мисля да сменя сондата предната д авидя какво ще стане.

        Коментар


          #19
          Kabilenski написа:
          http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=291470ето аз го имам същия проблем колега, макар и колата ми да не е fiat пак е с вариатор и аз търся решение на проблема.и сега мисля да сменя сондата предната д авидя какво ще стане.
          При теб вариатора и цялата система е доста по истинска отколкото при Фиат!В другата тема чета че са те посъветвали да си върнеш обратно катализатора!Аз бих те посъветвал същото!Пишеш и за чека! Какво беше записано като проблем? Може би температурния датчик за маслото :D Никъде не пишеш дали е сменян ангренажния ремък!Ако е сменян, подозренията спокойно могат да паднат и върху неговото зацепване (особенно като знам колко е шантаво).

          Коментар


            #20
            До колко е по истинска не знам .За катализатора единтите майстори казват няма нищо общо другите той е и за да си сложа един катализатор трябва да дам 300-400 лева нямам толкова пари да жертвам само заради един опит, засега ще търся другаде проблема ще осттавя катализатора за последно.Ами за чека не си спомням , но найстина имаше нещо за температурния датчик на маслото, понеделник мисля пак да отида да ми я закачат да видя какви са грешките.Но се сещам че имах и някакви грешки на вариатора, не съм сигурен.Да сменял съм ангренажите, дори казах на майсторите да забеляжат как са били зацепени , дали са били правилно и нямаше проблем всичко ОК.Следващия вариант който си мисля нещо предната сонда да ми е згънала и да не работи котектно, или тоя датчик за маслото можели да е от един такъв дачик.И сега ако не с елъжа моята сонда е с 4-тири кабела и трябва да намеря някой да ми услужи да пробвам как ще е с друга

            Коментар

            Working...
            X