Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Придърпване и глъхнене в ниски обороти(Браво 2.0)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Придърпване и глъхнене в ниски обороти(Браво 2.0)

    От няколко дена нещо Фиатчето се е сдухало. На по висока предавка някакси придърпва или се дави ли и аз нз как да го опиша. Примерно на 4та 5та в 1500 оборота придърпва леко и след 2000 оборота се оправя. И на място като дам по рязко газ и се замъчва леко и тогава дига плавно оборотите. Не го прави постоянно, но се случва все по често. Мисля, че го прави като загрее колата, докато е студена си е ок. Проверихме свещите, въпреки че са на 15000км DENSO иридиеви, добре са си. Иначе на място си работи добре колата, не гасне, след 2000 оборота си върви нормално. Някакви предположения колеги?
    Bravo HGT

    #2
    бобина, кабели

    Коментар


      #3
      Колеги помагайте. Не мога да се оправа с тая кола. Вчера тотално умря и неискаше да върви, припуква, придърпва, трепереше на място. Днес я закарах на диагностика и имаше няква грешка от реле за вариатора. Смених го и се пооправи малко. Момчето от диагностиката каза, че не му харесвали свещите, щото имат черен нагар по тях. Възможно ли е за 20000км иридиеви свещи да дадат фира и от какво може да стават такива черни? Взех да пробвам с други свещи как ще е. Отначало работеше по същия начин, после се оправи. Покарах я малко и реших да си въран моите да видя кво става. Работеше перфектно колата и с тях. Покарах я 40км с моите си свещи и пак запозна да придърпва в ниските до 2000 оборота. Как стъпи на тия обороти и почва да си върви. Имам чувството, че почна и да харчи повече, а от ауспуха мирише на бензин повече от обикновено. Дайте някви предложения от кво може да се ебава така. Бобините си бачкат и петте, нз от кво може да е.
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        Температурен датчик е един от възможните отговори.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          eh4ev07 написа:
          Температурен датчик е един от възможните отговори.
          Това е тоя дето седи на тръбата за въздуха след дебитомера нали? И аз мислех за него ма нямаше ли да излезе на диагностиката?
          Bravo HGT

          Коментар


            #6
            Всичко отива към подпушени дюзи,и аз я имах тази случка.Оборотомера отива до 3500-4000 и до там,а от ауспуха едни кадежи все едно дизел...
            Lancia Kappa 2.0 20v 145hp- 1995 Landi Renzo lambda kontrol v-05
            Fiat Bravo 2 1.9 jtd 150hp

            Коментар


              #7
              charliii написа:
              Всичко отива към подпушени дюзи,и аз я имах тази случка.Оборотомера отива до 3500-4000 и до там,а от ауспуха едни кадежи все едно дизел...
              Колега при мене на 3000-4000 оборота си лети колата. Набира си зверски, стига си со прекъсвач. Прорлема при мене е до 2000 оборота. Примерно на 5та с 60 само тресе докато стигне 2000rpm и там си тръгва нормално.
              Bravo HGT

              Коментар


                #8
                Може би ламбда, тпс, дебитомер... какви грешки дава компютъра?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Почти сигурно е дебитомер. Ако ти се разхожда до Банкя, ела събота или неделя да сложим друг и да видим какво става. А, и още нещо, виж дали ти е здрав маркуча, между дебитомера и дросела. Доста често се пука отдолу.Лек и успешен ден

                  Коментар


                    #10
                    wwalker написа:
                    Може би ламбда, тпс, дебитомер... какви грешки дава компютъра?
                    Никакви, точно това е странното.
                    Bravo HGT

                    Коментар


                      #11
                      VET написа:
                      Почти сигурно е дебитомер. Ако ти се разхожда до Банкя, ела събота или неделя да сложим друг и да видим какво става. А, и още нещо, виж дали ти е здрав маркуча, между дебитомера и дросела. Доста често се пука отдолу.Лек и успешен ден
                      Ми аз пробвах с друг дебитомер, но никва разлика нямаше, обаче за него е под въпрос дали е читав, щото колегата, на който е се оплака от подобни проблеми. А тоя маркуч, за който говориш ми е облепен с изолирбанд нз от кога.Айде ако може дай някви координати колега. Ти имаш ли читав дебитомер за проба?
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #12
                        Без грешки.. разкачи буксата на ТПС и пробвай как ще е.Можеш да пробваш същото и с ламбдата, но нея обикновенно компютъра е хваща.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Без грешки.. разкачи буксата на ТПС и пробвай как ще е.Можеш да пробваш същото и с ламбдата, но нея обикновенно компютъра е хваща.
                          Абе то е ясно, че май повторна диагностика при някой който разбира от италянки ще трябва. А ТПС-а кое е точно, че за първи път го чувам :D И ако го откача какво точно трябва да се случва примерно?
                          Bravo HGT

                          Коментар


                            #14
                            smokie написа:
                            eh4ev07 написа:
                            Температурен датчик е един от възможните отговори.
                            Това е тоя дето седи на тръбата за въздуха след дебитомера нали? И аз мислех за него ма нямаше ли да излезе на диагностиката?
                            Не за въздуха а за антифриза - тоя дето стои на термостата. Трябва да се е прекъснал нацяло за да излезе като грешка.Провери на диагностика колко градуса "вижда" компютъра.
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              smokie написа:
                              ТПС-а кое е точно, че за първи път го чувам :D И ако го откача какво точно трябва да се случва примерно?
                              ТПС ти е това:Това отдолу му е входа за буксата от ЕКУ. Проследи жилото на газта към колектора и някъде там го търси.Като разкачиш буксата му колата ще се държи различно, но ако е от него ще изчезне това придърпване.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X