staho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Центровка на Пунто 1.2 16V 85к.с ELX
Collapse
X
-
Аз пък си мисля, че никой нищо не разбра от цялата работа.Клапаните са тези, които определят кой цилиндър от всяка двойка ще е в компресия и кой в такт изпускане. Това зависи от разпределителните валове, а не от коляновият.При положение, че си сложил фиксаторите на разпределителните валове не виждам каква е разликата на къде ще въртиш коляновият вал за да нагласиш буталата. Може да се наложи по посока на часовника или обратно зависи на къде бяга центровката. Идеалният случай при правилно поставен стар ремък е да няма нужда от корекция.Тъй като за 4-те такта буталата се изравняват два пъти / коляновият вал прави два оборота, а разпределителните по един /, фиксаторите за разпределителните валове са така разположени, че да могат да се навият само при едното изравняване. Това надявам се е ясно на всички спорещи в тази тема.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Не , не е вярно това Не помня точно как беше главата с фиксаторите, но имаше проблем с клапаните ако не нагласиш точни ход на буталото! Примерно представи си че когато буталото прави ход от ДМТ към ГМТ точно в този момент фиксаторите са зацепили валовете на отваряне на всмукателни клапани и бум А реалния ход трябва да е от ГМТ към ДМТ за има всмукване Ако беше двутактов мотора нямаше да има такъв проблем :DПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
uBoy написа:Не , не е вярно товаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
аз съм сигурен, че няма как да е вярно това, ако ми се наложи слдващо отваряне на главата ще заснема на какво положене остават клапаните и да разрешим проблема, но няма да споря че темата ще стане бозава. Ако колегата иска нека да пробва за спорта от долу на горе и да напише тука дали има проблеми :DПунтак 1.1 с лека измама под капака
Коментар
-
центровка двигател Fiat 1,2
Коляновият вал се върти по посока на часовниковата стрелка(в посоката в която върти стартера) 1-ви цилиндар трябва да слиа от ГМТ към ДМТ а втория трябва да се качва иравняватсе абсолютно точно главате се зацепва на белезите които са на разпределителните валове и се слага ангренажния ремак https://www.youtube.com/watch?v=BJZF-i4B9CE - тук се вижда как става номера [/img]
Коментар
-
uBoy написа:аз съм сигурен, че няма как да е вярно това, ако ми се наложи слдващо отваряне на главата ще заснема на какво положене остават клапаните и да разрешим проблема, но няма да споря че темата ще стане бозава. Ако колегата иска нека да пробва за спорта от долу на горе и да напише тука дали има проблеми :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар