Здравейте, минавам направо на проблема ако някой може да помогне да пише ...От известно време колата започна да мени оборотите и да гасне (забелязах че го прави при загрял двигател). Имам и газова уредба и интересното е че когато пътувах от Варна за София и реших като влязох в града да мина на бензин пак почна да ги прави тези неща, след това обърнах на газ и нямаше проблеми, но проблема ми го правеше и преди монтажа на газовото и от няколко дни сериозно. Когато е студен карам около 12 15км и няма проблеми.Карам със свещи "Bosh" от около година и ме съмнява да не е изгоряла свещ... Ако някой може да помогне да пише ...понеже съм от Варна, уча в София и нямам и идея къде да ходя и при кого...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гаснене на Fiat Bravo 1.4 12v Help!!!
Collapse
X
-
Благодаря много надявам се да е от това. Може ли някой да ми препоръча качествени свещи и кабели защото искам да ги сменя заедно няма значение от парите важно е качеството. Колата я карам от 4 години не съм имал проблеми и я ползвам всеки ден. Затова давайте идеи и предложения какво да слагамFIAT Bravo 1.4 12v
Коментар
-
Имах същия проблем, гасне при загрял двигател, оказа се че е датчика на запалването, при повишаване на температурата намотката му прекъсваше.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Ами как мога да разбера дали е датчика на запалването ако отида на "елкон" или някъде другаде? Забравих да спомена че проблема го прави на празен ход най-много но ми се е случвало и да става като потеглям особено на първа, в повечето пъти с подаване на газ успявам да тръгна а друг път подавам и гасне веднага.Интересното е че докато карам и съм на скорост и подържам 50км/h или повече проблем няма.... Ще сменя свещи и кабелите които явно не са добри и виждам искри по тях... и ако това не помогне явно е датчика...Мислех си дали може да е от задръстен горивен филтър...Но и кабелите не са наред...Може да са няколко неща накуп..От време на време ми светва и датчика за "повреда на инжекциона" и тогава се променяха оборотите и работеше на 3 цилиндъра с каране и форсиране се оправяше.. След известно време спря да го прави и от скоро имам основния проблем за който писах темата.......;/FIAT Bravo 1.4 12v
Коментар
-
На компа датчика може и да не покаже, свалаш го, закачаш го на мултицета и го загряваш със сешоара, моя вдигаше съпротивлението до 1,5 Кома и откачаше, след изстиването пак беше нормален, мисля че беше някъде около 870-940 ома.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар