Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странна тръбичка ?! o.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странна тръбичка ?! o.0

    За какво служи това съединение?Едната страна влиза в кутията на филтъра,другата идва от една ламаринка на тръбите отдолу.Но като цяло ми се струва,тотално излишна,аз я нямам,но на снимката я има и се чудя каква роля играе ?! П.П. Двигателя е 1,1 55hp.
    FIAT Punto MK1 1.1 55hp

    #2
    Най-вероятно да подава затоплен въздух от колекторите към кутията.И жигулитата имаха едни такива алуминиеви гофрирани тръби от колектора към въздушният филтър.
    FIAT FORUM BULGARIA
    Ракията е над политиката

    Видео от Италфест 2011

    Коментар


      #3
      И този затоплен въздух,каква роля играе,зимата парното по бързо загрява ли,по лесно пали ли ?!?!?!
      FIAT Punto MK1 1.1 55hp

      Коментар


        #4
        По-бързо загрява двигателят. На ладите се въртеше капакът на въздушния филтър, на който имаше преграда, за да взема затоплен въздух зимата и хладен лятото. Поняога ми се е случвало след много километри зимата, двигателят да започне да се охлажда. Дори това приспособление не помагаше и се налагаше да се слагат вестници пред радиатора.

        Коментар


          #5
          Значи,няма да е зле да я сложа.Зимата по-бързо ще загрява и парното по-бързо ще стопля.Отивам за съединение :D
          FIAT Punto MK1 1.1 55hp

          Коментар


            #6
            ти ще идеш за съединение, ама вътре в кутията има една клапа която се управлява от термо датчик и ако този датчик се е скапал, файда от съединението- йок.
            Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
            Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

            Коментар


              #7
              Видях я тази клапа,но не мисля че има някакъв тербо датчик и тем подобни...Просто ще сложа съединението и ще си влиза топъл въздух постоянно.Не вярвам в топли дни да стане проблем и да прегрява примерно ?! Нали ?!
              FIAT Punto MK1 1.1 55hp

              Коментар


                #8
                chokicha написа:
                ти ще идеш за съединение, ама вътре в кутията има една клапа която се управлява от термо датчик и ако този датчик се е скапал, файда от съединението- йок.
                Дай некви градуси за този клапан-да го топна в един леген с врела вода да вида дали работи.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  ами.,топни го в легена и ще разбереш дали работи.за градуси не знам, но като позагрее от въздуха от колекорите, избутва клапата и почва да смуче и студен въздух.би трябвало да може и да се настройва, ако лостчето на клапата е на резба.
                  Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                  Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                  Коментар


                    #10
                    датчици, а-у... само за мен ли това си е чиста биметална пластинка?

                    Коментар


                      #11
                      да,такова е...но в кутията на филтъра имало няква клапа...,която според мен никва роля не играе....Скоро ще намеря трабичка и я слагам,каквото и да стане,ще е за добро,не вярвам да светне чевената лампа за прегряване :D
                      FIAT Punto MK1 1.1 55hp

                      Коментар


                        #12
                        Cvetun написа:
                        да,такова е...но в кутията на филтъра имало няква клапа...,която според мен никва роля не играе....Скоро ще намеря трабичка и я слагам,каквото и да стане,ще е за добро,не вярвам да светне чевената лампа за прегряване :D
                        напротив колега, клапата играе роля и то голяма.друг е въпроса че може и без нея...червена лампа няма да ти светне в никакъв случай от нея.знаеш ли че, там до дюзата на моното, има един датчик, който мери температутрата на вход. въздух.а сега сети се за какво е този датчик и за какво е тази клапа. :Dкъм колегата kiler_4o, може и биметална пластина да е , не споря, важен е принципа на деиствие.
                        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                        Коментар


                          #13
                          На това в книгите му викат термодинами`ен елемент. В термостата го има съ6тото...п.п. Некой да знае на обед (20градуса на вуздуха) коиа тръба требва да е отворена-студената или гофрето?
                          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                          Коментар


                            #14
                            Добре,да попитам последно!Независимо дали работят датчици,клапи,ако сложа съединение,какво ще стане ?!
                            FIAT Punto MK1 1.1 55hp

                            Коментар


                              #15
                              слагай съединение и не се бой.
                              Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                              Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                              Коментар

                              Working...
                              X