Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка на кабели за свещи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проверка на кабели за свещи.

    Колеги има ли начин да проверя кабелите ми дали са редовни.Как да разбера дали са за смяна?Мога ли с мултицета да ги мерна по някъкъв начин?
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    може, трябва да видиш какво съпротивление трябва да дават и да замериш, ама най-лесно отиди запали и вдигни капака, ако не са добре ще има искри

    Коментар


      #3
      E ще видя утре вечерта на тъмно дали светкат.Незнам как да разбера какво съпротивление трябва да дават!
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        аз си ги проверявам като ги напръскам с пръскалка с вода и ако замъсят и загасне ясно дориии да затрепери пак ясно
        1.6 16v 96 г. 103 hp.
        България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
        Да мина да те взема...или да взема да те мина?

        Коментар


          #5
          Съпротивлението на кабелите варира в зависимост за кой цилиндър са от 5-12 ома.Измери ги и да му мислим.Това е най-сигурният признак.
          Nissan Primera 1.6 16v P11
          ex.Fiat Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Виждал съм на малките лули да писе некви омове
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Най сигурно е да вземеш кабели (работещи) от някой колега и ако работи добре и твоя автомобил значи кабелите са проблем.
              Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
              Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006

              Коментар


                #8
                Омовете на лулите са за дроселите в тях. Ползват се против радиосмущения. Най сигурния начин да провериш кабелите е като ползваш фазомер с глим-лампа. От електромагнитното поле глимката светва когато по кабела се пусне ток засъответната свещ. Фазомера се движи по изолацията на кабела. Като минеш по цялата дължина на всеки кабел трябва фазомера да мига с една и съща сила на светлината. Ако има утечка през изолацията, ще свети по-силно покрай дефектното място. Ако е прекъснат някъде ще свети слабо или няма да премигва всеки път когато към свеща трябва да се подава ток. Варианта да ги огледаш на тъмно също е надежден, но не винаги се вижда проблема.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Кабели

                  Имам фиат брава 1.6 16в имам следния проблем кабелите са ми за смяна на свещите.Тук четох много саформеници си изказват мнения , но 1 ми направи впечатление ако си взема кабели от Лада самара би ли савпаднали на моята брава 1.6 16в ?

                  Коментар


                    #10
                    Принципа е кабелите на 1+4 и 2+3 цилиндър да са горе долу с еднакво съпротивление , например 9,5 +5,5=15 Ком 2+3 = 8+7=15 Ком .Като всичко е условно. Могат да се мерят и на бобината ,като пак трябва горе долу да са с еднакво съпротивление ( двата кръга).

                    Коментар


                      #11
                      Тези кабели с кОм-ове, май не са поригинални. Преди време ми се наложи да купя оригинални - от Алекс. Ауто, та съпротивлението беше между 400 и 800ома, в зависимост от дължината. Алекс.Ауто твърдят, че това са заводските кабели, които са слагали от Фиат. Теслата обаче беше с 10 пъти по-голямо съпротивление от 4.5кОма до 9. Що тъй?
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        Запалването се води резистивно, ако не греша. И мисля че работи по следния начин: Искра има на 1 и 4 едновременно но цъка на цилиндъра който пълни в момента т.е. горивото се явява електролит. Поне така съм го разбрал от написаното ,и затова е важно съпротивлението на цялата верига бобина кабели свещи. А иначе във Вентура гараж ми казаха че колкото е по високо съпротивлението толкова по добре.

                        Коментар


                          #13
                          кабели

                          КОлеги сега фактически тези кабели от Лада самара не савпадат с брава 1.6 16в ?

                          Коментар


                            #14
                            Re: кабели

                            mitko_stalev написа:
                            КОлеги сега фактически тези кабели от Лада самара не савпадат с брава 1.6 16в ?
                            Митко, слагай си кабели за модела на колата. Не си прави експерименти!В тема, в която разисквах мой проблем, бях писал стойностите на съпротивленията на нови кабели:3.5 кOhms - кабел за първи цилиндър;3.3 кOhms - кабел за втори цилиндър;3.3/3.2 кOhms - кабел за трети цилиндър;2.5 кOhms - кабел за четвърти цилиндър;Старите ми кабели стигаха до над 10кOhms, след около 5 години каране и съотношенията на 1+4 и 2+3, за които е писал kiriluz1 не излизаха въобще. Но като се има предвид, че се инсталират до/над колекторите, където температурните разлики са големи, може да се каже, че е процес на стареене на материала..или поне така си го обяснявам аз.

                            Коментар


                              #15
                              кабели

                              значи ще си взема оригиналните кабели до колкото знам тук от саформеници да си взимам кабели тесла или Jannmor

                              Коментар

                              Working...
                              X